2022-09-06, 09:44
Medlem
Conchas avatar
Kan inte de som tycker hennes beteende är udda och som tror det påverkar hennes barn, göra en orosanmälan till socialtjänsten? Här är länk för att göra det: https://www.huddinge.se/stod-och-omsorg/om-nagon-far-illa/om-ett-barn-inte-har-det-bra/

Jag har ingen aning om vad hennes barn heter, vilken skola de går på m.m men det kan räcka med att skriva hennes namn, adress och den fakta man har.
Citera
2022-09-06, 10:00
Medlem
Undrar om nån vet ngt om hennes x pappan till barnen
Han borde ju verkligen få reda på hur det ligger till
Citera
2022-09-06, 20:49
Medlem
För er som inte vet så är hon nu aktiv på YT för att hon är blockad av TT
Senast redigerad av DeepRoses 2022-09-06 kl. 20:55.
Citera
2022-09-06, 21:45
Medlem
dinmammaforevers avatar
Är rätt säker på att barnens pappa har samma efternamn som hon har samt har ett 10 bokstäver långt förnamn som börjar på K…
Citera
2022-09-06, 22:24
Medlem
DayNites avatar
tänk att vara pappa till barnen och se ditt X hålla på så här på TT och YT, INSTA
undrar vad pappans familj, vänner etc tänker då alla har TT och det sprider sig snabbt

att snubben inte skämms och tar över vårdnaden direkt för sina stackars barn

jag skulle agera direkt och söka kontaktförbud , alla bevis, alla utfall och skrik, drama kan inte vara bra för barnen på något sätt och ingen miljö barn ska vara i

men SOC tycker tydligen det annars hade dom väl agerat för länge sedan
Citera
2022-09-07, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinmammaforever
Är rätt säker på att barnens pappa har samma efternamn som hon har samt har ett 10 bokstäver långt förnamn som börjar på K…

Ja, Kristo**er. De har båda samma "tidigare adress" .
Senast redigerad av DeepRoses 2022-09-07 kl. 00:54.
Citera
2022-09-07, 03:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotice
Är det inte en utekväll hon nämner det?
Och hon kanske hittar på. Provocerar för tittare.

Naivare människa får man ju leta efter. Mitt tips är att du gör lite efterforskningar om denna kvinna sedan kan du återkomma. Hon provocerar inte, hon ÄR sjuk och allt finns på sociala medier. Lägger ut videos på sin lägenhet när hennes barn är där, kolla på videosen, vem lever så? Lägger ut nakenbilder och går runt på stan (jag har sett henne) iklädd precis som hon visar på tiktok.
Citera
2022-09-07, 07:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damzzen
Naivare människa får man ju leta efter. Mitt tips är att du gör lite efterforskningar om denna kvinna sedan kan du återkomma. Hon provocerar inte, hon ÄR sjuk och allt finns på sociala medier. Lägger ut videos på sin lägenhet när hennes barn är där, kolla på videosen, vem lever så? Lägger ut nakenbilder och går runt på stan (jag har sett henne) iklädd precis som hon visar på tiktok.

Nakenbilder typ som majoriteten av influensers gjort?
Är det för hon är äldre och har barn som gör att hon inte får klä sig hursomhelst helst enligt dig?
Videos hon lagt ut visar inte mycket.
Det finns stökigare hem som inte skulle anses som dåligt för barn enligt socialtjänsten.
Du kanske är den naiva som ställer orimliga krav på din omgivning.
Citera
2022-09-07, 07:31
Medlem
delincuentes avatar
Jag får fan panik av att hon sitter och gapar om hur mycket hon längtar efter sin ”lediga” vecka när barnen är i rummet brevid.

Hoppas att soc tar detta på allvar för här går barnen illa. Måste ju va psykiskt tungt för dem små att vara hos mamma och samtidigt veta att hon inte vill ha dem där..

Hade jag varit pappan har jag gjort allt i min makt för att få ensam vårdnad.
Citera
2022-09-07, 09:43
Medlem
baronvondumhufvuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypnotice
Nakenbilder typ som majoriteten av influensers gjort?
Är det för hon är äldre och har barn som gör att hon inte får klä sig hursomhelst helst enligt dig?
Videos hon lagt ut visar inte mycket.
Det finns stökigare hem som inte skulle anses som dåligt för barn enligt socialtjänsten.
Du kanske är den naiva som ställer orimliga krav på din omgivning.

man kan bli socanmäld för stökigt hem.

En gång var jag på akutpsyk och borta typ 3 dagar, då hade hyresvärden gått in me huvudnyckel UTAN att meddela mig innan. Dom fotade och hotade med "uppsägning hyreskontraktet" om jag inte städade innan ett visst datum OCH dom kontaktade soc.
Jag saknar ord för den avsky jag känner.
Citera
2022-09-07, 14:19
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lollisen2001
Har sedan ett tag följt tiktokaren/sociala medierprofilen gräddrumpan som lär heta P*a Ny**erg egentligen. Det är en kvinna som har två barn som verkar bo hos henne på deltid och hon är väldigt aktiv på sociala medier. Det hon lägger upp är på många sätt tveksamt och det verkar som att hon ganska ofta blir anmäld till socialen. Det rör sig om överseggsuellt beteende, minst sagt svajigt humör och konspirationsteorier. Nu undrar jag:finns det någon här som vet något mer om denna kvinnan? Vem är hon? Hur hamnade hon där hon är idag? Hur kan hon ännu ha vårdnad om sina barn?

Vad är det som gör att du följer en uppenbart svagbegåvad människa?
Citera
2022-09-07, 15:01
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Blir inte den här tråden bara en förlängning av hennes tiktok-konto? Bara en massa poster typ "Wow, men kolla här då! Idag är hon inte glad på...", följt av en länk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in