Citat:
Ursprungligen postat av
Snauzzer
Usa..?
Det är EU ryssland vill splittra.
Det var 70 000 som demonstrerade i tjeckien i för några dar sedan för att stödet till ukraina är för stort.
Vänta bara tills vintern du, hur det kommer att se ut med dina kaffepengar.
Härligt med en vänlig demonstration. Det är fritt att göra i västliga länder.
70000 är ingen majoritet på långa vägar i Prag. ca 5% av stadens befolkning.
Du får säkert ihop en liknande procent människor även i Sverige. Många tycker ju att de höjda energipriserna är statens fel.