2022-09-10, 21:26
  #212905
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blerran
https://www.flightradar24.com/WZZ46HW/2d6a0f79 landat precis nyss full med vapen.
Wizzair är civilt passagerarflyg.
Citera
2022-09-10, 21:27
  #212906
Medlem
Conceptions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Usa..?
Det är EU ryssland vill splittra.
Det var 70 000 som demonstrerade i tjeckien i för några dar sedan för att stödet till ukraina är för stort.
Vänta bara tills vintern du, hur det kommer att se ut med dina kaffepengar.
Härligt med en vänlig demonstration. Det är fritt att göra i västliga länder.

70000 är ingen majoritet på långa vägar i Prag. ca 5% av stadens befolkning.

Du får säkert ihop en liknande procent människor även i Sverige. Många tycker ju att de höjda energipriserna är statens fel.
Citera
2022-09-10, 21:28
  #212907
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av home-sapiens
Wizzair är civilt passagerarflyg.

https://www.flightradar24.com/RRR6746/2d69d984
Citera
2022-09-10, 21:29
  #212908
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilted
Har redan läckt ut en film inifrån Kreml. Tydligen är det jävligt dålig stämning där just nu.
https://youtu.be/nhpfNnqtinE

Jag kunde bara se ett fel. Putins bord var för litet.
Citera
2022-09-10, 21:30
  #212909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snauzzer
Vad ska ryssland med ukraina till förutom att använda landet som utpressning mot väst.
Dom har hela jävla befolkningen som gisslan, som väst nu måste försörja.
Hur länge? Det bestämmer ryssland.
Var det värt att kremera hela Rysslands ekonomi över det? Och ta 50000 stupade tonårspojkar? Är det barnamördare v.puttins 7D-schack som spökar igen?
Citera
2022-09-10, 21:30
  #212910
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det är enorma mängder stridsfordon.

Som Ukraina nu kan använda mot ryssarna.

Skit också. Verkar vara på Krim (läs kommentarer):

https://twitter.com/oryxspioenkop/status/1568682352444084226
Citera
2022-09-10, 21:30
  #212911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det är enorma mängder stridsfordon.

Som Ukraina nu kan använda mot ryssarna.
Vem vet vilket skick de är i , men förlorade för Ryssland helt klart.
Tråden börjar bli tråkig utan Putins fanclub.
Jag undrar var de tagit vägen?
Citera
2022-09-10, 21:30
  #212912
Medlem
Sgt.Blands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reimer
Råttorna lämnar det sjunkande skeppet men till ingen nytta, Ryssland kommer att få lämna ut honom för att få ett fredsavtal.
Men det sprids mycket rykten just nu. Ryktet om att UAF har attackerat Donetsk flygplats verkar vara falskt. Sen är det ju bara ruiner kvar där ändå. Hela flygplatsen måste rivas och byggas upp igen.

https://twitter.com/EUFreeCitizen/status/1568682643574738944
Citera
2022-09-10, 21:32
  #212913
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Det är enorma mängder stridsfordon.

Som Ukraina nu kan använda mot ryssarna.
Alla fordon du tar med dig kan användas för skicka dig tillbaka till fronten igen. Incitamenten är uppenbara.
Citera
2022-09-10, 21:33
  #212914
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gomersgotoground
Skit också. Verkar vara på Krim (läs kommentarer):

https://twitter.com/oryxspioenkop/status/1568682352444084226
Jasså har ryssarna lämnat Krim också?

Den som skrev är nog ett troll,
Citera
2022-09-10, 21:34
  #212915
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raskens
Det ser ut som UA börjar måla ett plus på sina fordon. Är det nytt?

https://twitter.com/UAWeapons/status/1568678999752151040?t=oi5ebehKn67ORS2K_o_5lQ&s=19

De kanske inte har tillräckligt med ukrainska flaggor att sätta på dem.
Citera
2022-09-10, 21:36
  #212916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av donald12
När ni Ryzzar får byxorna nerdragna på slagfältet så försöker ni patetiskt dra upp nåt gammalt skit som ingen bryr sig om

Du borde kolla mer på videon där Ukrainas soldater sjunger nationalsången o visar stor sammanhållning o vilja att kämpa för frihet o demokrati.

Ni ryzztroll påminner oss om hur viktigt det är att stötta Ukraina. För varje inlägg ni skriver desto större blir vår övertygelse att ryZZland måste isoleras och sanktioneras till det faller ihop som ett korthus.

Inget rysstroll men jag har inte heller suttit och runkat och tänkt på globalistbögen Zelensky. Bryr mig inte så mycket men hatar svt propaganda vad det än må gälla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in