Citat:
Ursprungligen postat av
-Info-
Jag undrar verkligen vad Putin tänker just nu.
Även han borde se att frontavsnitt efter frontavsnitt brakar samman just nu, och att kriget håller på att förloras.
Vad tänker han göra åt situationen? Vad blir hans motdrag?
Han är av gamla KGB-gardet.
Att förlora är inte ett alternativ, han vill vinna mer än motståndaren och därför kommer han vinna.
Förmodligen är det detta som cirkulerar i hans skalle, en vettig ledare hade avslutat kriget (förlåt operationen) vid det här laget.
Men Putin kan inte, han är inte en sån person.