Citat:
Ursprungligen postat av
negrofoben
Ja bra att ryssen kan erkänna att de fick fly från Kupiansk.
Men jag tror inte våra nyttiga idioter i tråden kommer att erkänna denna enorma förlust.
De verkar helt maniska och faktaresistenta...
Vi ska inte tro att ryZZtrollen i tråden är här för att diskutera. Deras enda uppgift är att följa Kremls skript o skriva vad de blir instruerade att skriva.
På sätt o vis har Sverige under många år varit under attack från ryZZarna. Ryzzarna har gjort allt för att öka polarisering i landet o ligger säkert bakom många konflikter i vårt samhälle.
Sverige borde därför stödja Ukraina ännu mer o skicka tex Archer till dem. Att stödja Ukraina är ett sätt att kunna få stopp på ryzztrollens attack på Sverige.
Först när kleptokratin i ryZZland faller slipper vi ryzztrollen.