2022-09-10, 08:36
  #211957
Medlem
Kupyansk är befriat. UAF soldater framför stadshuset. Nu kan du gå och lägga dig HepCat, dina lögner fungerar inte.

https://twitter.com/goncharenkoua/status/1568486920597946370?s=46&t=L84g1zGRrjUr5SkOFE6QHg

Koordinater: 49.71317926834892, 37.61347682707389

D.v.s. mitt i stan.
__________________
Senast redigerad av sandbob 2022-09-10 kl. 08:38.
Citera
2022-09-10, 08:37
  #211958
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Va bra, fram med bilderna då. Direktlänkar, tack!

Lägg av nu, de ligger uppe på live ua map och alla som är minsta intresserade har sett det.
Citera
2022-09-10, 08:38
  #211959
Medlem
Boris.Shcherbinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Va bra, fram med bilderna då. Direktlänkar, tack!
https://twitter.com/Osinttechnical/status/1568488676446855168
Citera
2022-09-10, 08:39
  #211960
Medlem
DirtyDiggerNicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Bilden det tjoas om var från en väg ute på landet en halvmil utanför Kipyansk.

Stadsfullmäktigehuset i Kupiansk:
https://twitter.com/antiputler_news/status/1568487395158278145?s=46&t=AAfZE9MNm2O1dW3qLEN1kA

Vad säger du nu horfitta? Va? Va? Va?
Citera
2022-09-10, 08:42
  #211961
Medlem
negrofobens avatar
Ska vi tippa på att rysstrollen, foliehattarna och de nyttiga idioterna kommer att ligga lågt ett tag nu?

Nu väntar vi på Izium och Lyman ska falla!
Citera
2022-09-10, 08:45
  #211962
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Delphinus
HepCat-X är trådens hovnarr. Han livar upp vår vardag.

Visst är det kul att se ukrainska och ryska soldater dö som en sport när man är flera hundra mil bort? Vem som övertagit vad spelar ingen roll alls. Snart kommer en till offensiv från andra sidan och vice versa. I era runkfantasier om vogue modellen zelensky och hoppet om att denna docka ska fortsätta ha makt över det #1 korrupta landet i hela Europa har ni förlorat er förmåga att ha en gnutta logik.
Citera
2022-09-10, 08:47
  #211963
Moderator
farbror_barbros avatar
Jag ställde tre raka frågor till dig eftersom du påstod att utgången av Ukrainas offensiv var given:
Citat:
Oj, men då kanske du kan berätta vad som kommer att hända?
- Vem kontrollersr Kupjandk på söndag kväll?
- Kommer Izium vara i ryska händer vid månadens slut?
- Hur är det med vägen Kupjansk - Izium, kommer Ryssland att ta tillbaka den?
Ditt svar på det är svammel om finska vinterkriget utan koppling till frågan öht. Vad driver dig att skriva sådan här skit som helt förstör varje diskussion?
Citat:
Ursprungligen postat av BehindRayban

1. Varför inte studera de Finska slagen i WW2, primärt vinterkriget och petrazavodsk-vyborg offensiven till Ihantala.
1.1. I vinterkriget var typ 90% av de Sovjetiska trupperna från Ukraina. I fortsättningskriget ca. 50%.
1.2. Här har du några riktigt bra länkar: https://www.winterwar.com/Battles/Suomussalmi.htm https://youtu.be/LRUoQzrNMwE?t=7

2. Bye-bye
Citera
2022-09-10, 08:47
  #211964
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rolandiz
Visst är det kul att se ukrainska och ryska soldater dö som en sport när man är flera hundra mil bort? Vem som övertagit vad spelar ingen roll alls. Snart kommer en till offensiv från andra sidan och vice versa. I era runkfantasier om vogue modellen zelensky och hoppet om att denna docka ska fortsätta ha makt över det #1 korrupta landet i hela Europa har ni förlorat er förmåga att ha en gnutta logik.
Det är inte kul att se Ukrainska soldater dö!

Vad har du fått det ifrån?
Citera
2022-09-10, 08:49
  #211965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rolandiz
Visst är det kul att se ukrainska och ryska soldater dö som en sport när man är flera hundra mil bort? Vem som övertagit vad spelar ingen roll alls. Snart kommer en till offensiv från andra sidan och vice versa. I era runkfantasier om vogue modellen zelensky och hoppet om att denna docka ska fortsätta ha makt över det #1 korrupta landet i hela Europa har ni förlorat er förmåga att ha en gnutta logik.

Varje död rysk soldat gör världen till en bättre plats😊 Ryssland vinner för övrigt Champions League i korruption.
Citera
2022-09-10, 08:49
  #211966
Medlem
donald12s avatar
Ryzzarna ber för sina mördare o våldtäktsmän...


Even the major Russian sports channel, Match TV, is getting concerned about the UA offensive. This would be like having Sportscenter in the US telling viewers to pray.
Citera
2022-09-10, 08:51
  #211967
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DirtyDiggerNick
Stadsfullmäktigehuset i Kupiansk:
https://twitter.com/antiputler_news/status/1568487395158278145?s=46&t=AAfZE9MNm2O1dW3qLEN1kA

Vad säger du nu horfitta? Va? Va? Va?
Photoshoppat och en billig förfalskning. Om man jämför med den 360-graders pan som han postade en stund tidigare, och som tydligen ska vara samma takterrass, så stämmer inte husen i bakgrunden.
Citera
2022-09-10, 08:53
  #211968
Medlem
Ola Schuberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Kievs trupper får på fetmoppe igen, och någon instängning av ryssarna i Izium verkar det inte bli tal om.

Färsk sammanfattning efter nattens hårda strider, och bra analys av den här desperata ukro-offensiven. Ni trodde inte att Ryssland hade något flyg i området, va?

https://twitter.com/armchairw/status/1568430470282760193?s=46&t=YXx4eRu_HhzmrRwvaj1buw

Ukrainska styrkor inne i Kupliansk

https://twitter.com/IAPonomarenko/status/1568490915387547649?t=zBYYpBNwZv59KrpXllTW3A&s=19

Stick och brinn rysstroll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in