Citat:
Samma bilder som jag kommenterade för en stund sedan, det där är ganska enkelt att photoshoppa i färväg och killens 360-graders pan av takterrassen /som naturligtvis kan vara lånad från någon annan källa t o m före kriget/ verkar inte stämma med de byggnader som syns bakom killarna i flaggbilden från "samma" terrass.Ukrainska styrkor inne i Kupliansk
https://twitter.com/IAPonomarenko/status/1568490915387547649?t=zBYYpBNwZv59KrpXllTW3A&s=19
Stick och brinn rysstroll!
https://twitter.com/IAPonomarenko/status/1568490915387547649?t=zBYYpBNwZv59KrpXllTW3A&s=19
Stick och brinn rysstroll!
Du verkar inte må riktigt bra, har du kolkat upp för mycket av lönen eller?

Citat:
Stadsfullmäktigehuset i Kupiansk:
https://twitter.com/antiputler_news/status/1568487395158278145?s=46&t=AAfZE9MNm2O1dW3qLEN1kA
Vad säger du nu horfitta? Va? Va? Va?
https://twitter.com/antiputler_news/status/1568487395158278145?s=46&t=AAfZE9MNm2O1dW3qLEN1kA
Vad säger du nu horfitta? Va? Va? Va?
Citat:
Och för övrigt, brittiska MoD - en av Ukrainas starkaste supportrar i väst - gav nyss rykande färsk info om hur de ser på läget i Donbass/Izium-området. De nämner Kupjansk men säger inte ett ord om att ukrainska trupper skulle ha stormat staden, bara att de är i närheten 'utanför* staden - alltså som med den där obekräftade bilden ute på landsvägen som postades igår. Om MoD hade fått veta att Kupjansk hade återtagits, skule de inte ha sagt något om saken då?

https;//tinyurl.com/3s452ra3 (ittalande från MoD nyss, via Guardian)
