Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Bilden det tjoas om var från en väg ute på landet en halvmil utanför Kipyansk.
Ha,ha det verkar som dina chefer är dåliga på att uppdatera er?
Prova att kolla runt lite på annan media än ryska propagandakanaler.
Den skylt du nu hänvisar till var ju enligt dig uppsatt av Ukrainarna själva.
Hur var det med det nu?