Citat:
Ursprungligen postat av
Delphinus
HepCat-X är trådens hovnarr. Han livar upp vår vardag.
Visst är det kul att se ukrainska och ryska soldater dö som en sport när man är flera hundra mil bort? Vem som övertagit vad spelar ingen roll alls. Snart kommer en till offensiv från andra sidan och vice versa. I era runkfantasier om vogue modellen zelensky och hoppet om att denna docka ska fortsätta ha makt över det #1 korrupta landet i hela Europa har ni förlorat er förmåga att ha en gnutta logik.