2022-09-09, 18:35
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madickenz
Detta är det sjukaste jag läst! De frågar alla partiledare om deras senaste elräkningar och hur hög den var och alla svarar på det förutom en.

"Märta Stenevi, Miljöpartiet
Vad gick din senaste elräkning på?

– Det är privat."
Hon är bara störd, verklighetsfrämmande. Tänk vilken förändring (MP) har genomgått efter det att Maria och Peter styrde skeppet. Cry me a river.
Citera
2022-09-09, 18:38
Medlem
6stringlevins avatar
Det förvånande är hur stabilt det varit under desa undersökningar. Inga partier riskerar åka ut tex.
Eftersom förfallet skall fortsätta och Klaus Schwab styr hoppas jag L åker ut oavsett konsekvenser för oss SD'are.

Jag tror att SD går framåt, och att C förlorar på att ha valt sida en månad innan valet.

Frågan är om det ens kan ske överraskningar?
Citera
2022-09-09, 18:40
Medlem
Haddock93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Den största anledningen till att min röst hamnade hos SD, det är att just detta parti är klarast kritiker mot sossarna och deras anhang!
Att dessutom en massa ledande f.d. pampar uttalat sig om att förbjuda SD, detta gjorde valet ännu enklare för mig.

Haha ja facket är helt galna på mitt jobb. Säkerhetshot säger man, nu när man inte längre kan säga rasist och nazist.
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det kommer aldrig ett parti som SD heller aldrig att få för dom är nazister . Ska dom få makt så får dom få 51% av folkets röster.
Sjukt ändå att över 20% av Sveriges befolkning verkar sympatisera med nazister? Nä, dom riktiga nazisterna är ni extrema vänstermuppar som blint litar på allt ni matas med utav slaskmedia. Varför inte tänka själva istället? Det är inte farligt.
Citera
Medlem
BIB3ls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Det kommer aldrig ett parti som SD heller aldrig att få för dom är nazister . Ska dom få makt så får dom få 51% av folkets röster.
Vår tids nazister råkar vara Socialdemokraterna. Deras retoriska strategi liknar nazisternas på 30-talet. Frågor på det?
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Haha ja facket är helt galna på mitt jobb. Säkerhetshot säger man, nu när man inte längre kan säga rasist och nazist.
Hot mot deras försörjning kanske?
Citera
2022-09-09, 18:45
Medlem
Uluchsheniyes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av solstrålar
Är det någon här som vet om det fortfarande finns någon realistisk tvekan om att SD blir större än M?

Finns det ens någon chans att M blir större med alla mätningar som varit?
Enligt det mest sofistikerade analys-verktyget råder det inte någon tvekan.

”M blir större än SD?

Osannolikt

https://www.bottenada.se/
Citera
2022-09-09, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Sossarna växer stort i Stockholm enligt Sifo.

https://www.svd.se/a/kEJWJB/svd-sifo-moderaterna-i-underlage-i-stockholm

Minns fortfarande alla trådar om hur S höll på att kollapsa i Norrland och andra delar av landet.

Nu verkar Sossarna istället öka.

Kanske man inte ska bli förvånad om Sossarna får ett bättre valresultat än mätningarna visar.

S kommer att öka i alla storstäder och universitetsstäder i valet. Man kommer dock samtidigt tappa väljare på landsbygd och i småstäder.
Citera
2022-09-09, 18:48
Medlem
Är alla OU klara nu?
Citera
2022-09-09, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Mjo de föraktar nog vita svenskar till och med mer än vad Socialdemokraterna gör.

Njau, dom ser mera till Islamofobi och Afrofobi och att dom står utanför samhället.
Citera
2022-09-09, 18:52
Medlem
DN/Ipsos 6-9 september

S: 28,8
SD: 21,0
M: 18,2
C: 8,0
V: 7,4
MP: 5,8
KD: 4,8
L: 4,2

Fördel Rödgröna. MP på stabil mark, KD och speciellt L i farozonen enligt denna. Blir jobbigt för högern om man är tvungen att stödrösta på två partier?
Citera
2022-09-09, 18:56
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
DN/Ipsos 6-9 september

S: 28,8
SD: 21,0
M: 18,2
C: 8,0
V: 7,4
MP: 5,8
KD: 4,8
L: 4,2

Fördel Rödgröna. MP på stabil mark, KD och speciellt L i farozonen enligt denna. Blir jobbigt för högern om man är tvungen att stödrösta på två partier?
Lol KD 4.8, är det ett skämt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in