2022-09-09, 18:12
Medlem
Har ni inte förstått att vänstersidan vill sänka Sverige och omvärlden så mycket som möjligt?
Så eftersom Ulf vann debatten så kommer ju alla idioter rösta på Magdalena/vänster istället. Vilket visar sig i opinionsundersökningarna.
Har sett en massa idioter som har hyllat Magdalenas prestation i de senaste debatterna.

Vänstersidan är som Putin, deras värld är upp och ner/tvärtom.
Det som objektivt sett är bra, är dåligt enligt vänsteridioterna.
Senast redigerad av DeepDepp 2022-09-09 kl. 18:26.
Citera
2022-09-09, 18:13
Medlem
Min våta dröm:
SD starkt framåt
Uselt M-val = Kristersson bort och Sonesson in
(S)örjan vinner =de får administrera alla moders kris under svagast möjliga mandat
Att både MP och L åker ur!
Att Nyans kommer in och blir "vågmästare" = de kommer iofs att rösta vänster förstås, men att folk äntligen vaknar och inser faran med islamism.
Att SD och ett styrkt M +KD får chansen att vinna 2026 istället.
Citera
2022-09-09, 18:16
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronaldo77
Påminnelse: Nyans framfart i utsatta områden fångas inte upp av opinionsmätningarna. De kan sno avgörande röster från sossarna i detta val.

Vi säger att Nyans kommer in med ett mandat och de blir tungan på vågen. Har de uttalat sig hur de kommer rösta i kommande omröstningar? Högern kan vi ju så klart bortse, men vänstersidan?
Citera
2022-09-09, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lookalike
Vid valet 2018 så fanns det en hel del som pekade emot att SD skulle bli större än M.
Så blev inte utfallet..och allt folk verkar minnas är att S valspurtade via familjeveckan..men de glömmer att Kristersson faktiskt också lade in en slutrökare vilken propellerade M förbi SD.
Den gången.
Kan samma hända igen?
Naturligtvis..och möjligen framförallt beroende på de givna förutsättningarna anno Sept 2022.
Kristersson har en fördel..nämligen.
Han får två rikssända TV debatter på sig gentemot den i dvala varandes Magdalena Andersson.

Sålunda så både förväntar jag mig..och hoppas också eftersom det skulle cementera det blågula blockets vinst över de rödgrönextremas..att M leverarar över 20 procent.

När allt är said and done.

Jag bryr mig inte ifall M eller SD blir största parti, huvudsaken är givetvis att sossarna och deras anhang försvinner från all makt.
Resultatet av de sista debatterna syns nog först vid valresultatet, och inte vid några OM.
Vi får väl se på söndag!
Citera
2022-09-09, 18:19
Medlem
trailblasers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madickenz
Detta är det sjukaste jag läst! De frågar alla partiledare om deras senaste elräkningar och hur hög den var och alla svarar på det förutom en.

"Märta Stenevi, Miljöpartiet
Vad gick din senaste elräkning på?

– Det är privat."

Hon odlar cannabis hemma.
Citera
2022-09-09, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hultabultan
Jag bryr mig inte ifall M eller SD blir största parti, huvudsaken är givetvis att sossarna och deras anhang försvinner från all makt.
Resultatet av de sista debatterna syns nog först vid valresultatet, och inte vid några OM.
Vi får väl se på söndag!

Det blåser dock blågul medvind,baby!
Mitt våta finger(utan sexuella associationer)har sällan fel.
176-173.
Annie Lööf goes bananas.
Senast redigerad av Lookalike 2022-09-09 kl. 18:23.
Citera
2022-09-09, 18:22
Medlem
trailblasers avatar
Senaste mätningarna lär inte ha med gårdagens debatt där det var kross av episka proportioner.

Sedan idag kommer MPs vädjan på hjälp och S blåljugande om halverade elpriser. Ni måste läsa mellan raderna, högern är på rejäl framfart nu.
Citera
2022-09-09, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trailblaser
Senaste mätningarna lär inte ha med gårdagens debatt där det var kross av episka proportioner.

Sedan idag kommer MPs vädjan på hjälp och S blåljugande om halverade elpriser. Ni måste läsa mellan raderna, högern är på rejäl framfart nu.

Att den politiska paniken sprider sig bland vissa tvivelaktiga politiska element är helt klart.
Även sossar har ju sett Magdalena Andersson gå i debattmässig dvala.
Detta är inte 1976 revisited,när Fälldin kunde vinna politiskt gehör på sådant.
Vi har(på gott och ont naturligtvis)ett annat samhälle 2022.
Citera
2022-09-09, 18:28
Medlem
ariberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krimkoll
Ser strålande bra ut inför valdagen på söndag för Sverigedemokraterna!

Novus:

SD 21,2% (+0,2)

Sifo:

SD 20,7% (+0,5)

Bara det inte händer något skit nu på upploppet. David Baas på Expressen hittar Jimmie Åkesson kokainpåverkad i en sexgrotta med småflickor.
Citera
2022-09-09, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Någon inbiten statistiker som har analyserat sönder opinionsundersökningarna och känner sig säker på söndagens utfall? Tänkte betta lite för att krydda till helgens val.

OU;s har fått det helt fel senaste månaden. Här är valresultatet:

SD: 19,5%
M: 20%
KD 6%
L: 4,5%
C: 8,5%
S: 27%
V: 9%
MP: 4,5%

Övriga: 1%

Tacka mig sen!
Citera
2022-09-09, 18:31
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
Det är helt uppenbart nu att MP har vind i seglen och med stormsteg närmar sig 10%.

Ni kan glömma att köra bil resten av ert liv.

Säg det till Bolund som är ute och swishhorar

(FB) Miljöpartiet i panik - Tigger pengar för att ta sig över spärren "swisha en gåva NU"

Tyvärr klarar sig partiet över spärren.
Citera
2022-09-09, 18:34
Medlem
Liberalerna har liksom blivit ett enfrågeparti, allt handlar om skolorna. Det och Sverigedemokraterna. Sjukt oseriöst parti!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in