2022-09-07, 17:55
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Var ser du sådana flygplan. Där jag bor brukar 99% av alla plan som sprider strimmor uppenbara sig på Flightradar som SAS, Norwegian osv. Mins knappt när jag sedan såg ett plan med strimma som inte fanns på Flightradar?

Planen som kommer i grupp och chemtrailar feta långa streck från horisont till horisont, ser du ALDRIG på Flightradar, ALDRIG!

På Flightradar ser du bara vanliga passagerarplan!
Senast redigerad av Död o återfödd 2022-09-07 kl. 17:59.
Citera
2022-09-07, 18:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Planen som kommer i grupp och chemtrailar feta långa streck från horisont till horisont, ser du ALDRIG på Flightradar, ALDRIG!

Fast dessa plan har du ju aldrig sett, utan hittar bara på.
Citera
2022-09-07, 18:30
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Fast dessa plan har du ju aldrig sett, utan hittar bara på.

Senast såg jag dem idag!

Och nej, de syntes inte på flightradar!
Citera
2022-09-07, 18:34
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Senast såg jag dem idag!

Och nej, de syntes inte på flightradar!

Ja du säger det, fast egentligen såg du inga plan som flög i grupp och släppte ut något alls. Du ljuger nämligen.
Citera
2022-09-07, 20:53
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ja du säger det, fast egentligen såg du inga plan som flög i grupp och släppte ut något alls. Du ljuger nämligen.

Givetvis såg jag dessa plan, vid ca 10:30-10:45 i förmiddags!

Och som sagt, riktigt feta och långa chemtrails var det!

Dagsens sanning!

Men det vill inte du, som förnekare, höra!
Citera
2022-09-07, 20:55
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:

Å dessa har aldrig synts till i verkligheten heller där jag bor. Var finns dom planet för jag har under mitt 50-åriga liv aldrig sett till dom.
Citera
2022-09-07, 20:58
Medlem
Citat:
Planen som kommer i grupp och chemtrailar feta långa streck från horisont till horisont ...

Det märkliga är det är så få som lyckas få syn på dessa sällsynta plan. Det är nog du och en handfull till som har förmågan. Vi andra ser bara vanliga passagerplan som lägger ut feta långa streck.

Ännu märkligare är er oförmåga att dokumentera era "syner".

Citat:
Givetvis såg jag dessa plan, vid ca 10:30-10:45 i förmiddags!

Om jag ska vara ärlig så tror jag du saknar förmågan att tolka information från FR24, jag är helt övertygad om att planen du såg var synliga på FR24.
Senast redigerad av WilleGarvin 2022-09-07 kl. 21:01.
Citera
2022-09-07, 21:29
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Å dessa har aldrig synts till i verkligheten heller där jag bor. Var finns dom planet för jag har under mitt 50-åriga liv aldrig sett till dom.

Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Det märkliga är det är så få som lyckas få syn på dessa sällsynta plan. Det är nog du och en handfull till som har förmågan. Vi andra ser bara vanliga passagerplan som lägger ut feta långa streck.

Ännu märkligare är er oförmåga att dokumentera era "syner".

Om jag ska vara ärlig så tror jag du saknar förmågan att tolka information från FR24, jag är helt övertygad om att planen du såg var synliga på FR24.

Klart ni aktiva förnekare aldrig har "sett" dem!

På FR24 så syns det bara 5-6 plan PER DYGN som flyger över mitt område, när det chemtrailas så kommer de i grupp, 3-5 plan på kort tid, som chemtrailar!

Varför tror du denna tråd har mer än 1 000 000 visningar, mer än 13 000 svar?

Över nåt som inte sker?
Senast redigerad av Död o återfödd 2022-09-07 kl. 21:34.
Citera
2022-09-07, 21:35
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:

På FR24 så syns det bara 5-6 plan PER DYGN som flyger över mitt område, när det chemtrailas så kommer de i grupp, 3-5 plan på kort tid, som chemtrailar!

Varför tror du denna tråd har mer än 1 000 000 visningar, mer än 13 000 svar?

Över nåt som inte sker?
Hade dom funnits så hade alla sett dom.
Citera
2022-09-07, 22:21
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Hade dom funnits så hade alla sett dom.

Tror du att alla är uppmärksamma och medvetna så är du väl en av alla idioter.

Chemtrails existerar inte för troende människor så länge media inte berättar för folkmassorna om det som vi alla har sett under 20 års tid men som normala människor inte har tid att bry sig om så media får hålla koll på världen åt dom.

Det har länge ryktas om att chemtrail innehåller nanopartiklar.. Men nu har cirka 80% av planetens befolkning injicerat några vaccinsprutor som innehåller nanopartiklar.

Så runt 80% av befolkningen kan inte se chemtrails eller något fel med demokrati och Medea som är en grekisk gud av illusioner men som 80% av befolkningen blint tror på.
Citera
2022-09-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Tror du att alla är uppmärksamma och medvetna så är du väl en av alla idioter. ...

Alla behöver inte vara uppmärksamma. Det räcker med att jag är uppmärksam för att kunna konstatera att det inte flyger omkring några mystiska chemtrailsplan där jag befinner mig.

Det är helt enkelt ett icke existerande fenomen på de platser jag har varit.

Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Chemtrails existerar inte för troende människor så länge media inte berättar för folkmassorna ...

Man kan tycka att intresseorganisationer som Greenpeace, Världnaturfonden och Svenska Naturskyddsföreningen borde skriva en del om det.

Känns inte riktigt trovärdigt när det enbart är stollar som du som ser dessa plan.
Citera
2022-09-07, 23:28
Medlem
Citat:

Ja det är ju det jag säger. Det är bara du och en handfull andra som kan se dem.

Citat:

Som sagt, jag är ganska övertygad om att du inte har förmågan att förstå vad du ser och vad FR24 visar. Din oförmåga att tolka din omgivning korrekt är minst sagt väldokumenterad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in