Citat:
Ursprungligen postat av
Aryanantivax
Dock har himlen aldrig sett ut som den gör nu, 2010-2020, innan dess så var himlen blå med klara måln. Inte detta gulvita diset som sprider sig från öst till växt
Inte alls, kondensationsstrimmor är inget nytt fenomen. De finns beskrivet i gammal litteratur från så tidigt som 40-talet. Och jag och många andra såg dessa stimmor långt innan "chemtrails" ens var påhittat.
Vidare är slöjmoln, det du kallar "gulvita diset", något som har funnits i alla tider. De uppstår helt naturligt när två väderfronter möts. Kall luft kyler ner varm och fuktig luft varpå fukten kondenserar och bildar moln och soldis.
Citat:
Ursprungligen postat av
Aryanantivax
Menar, till och med myndigheten pratar om chemtrails nu. att man ska göra det för att kyla ner planeten. Som du själv säkert förstår så är detta en lögn dvs att man "ska" börja med det, utan dom håller redan på.
Nej jag förstår inte att det är en "lögn". Snarast tvärtom, det mesta tyder på att det är vanliga kondensationsstrimmor vi ser.
Jag har spanat in massor med strimmor och samtliga har kommit från helt vanliga passagerarplan som flyger helt vanliga rutter. Trots ivrigt spanande har jag aldrig lyckats få syn på några mystiska "chemtrailsplan". De verkar helt enkelt inte existera - i alla fall inte där jag befinner mig.