2022-09-07, 23:31
Medlem
Jane-Ks avatar
Såklart det sprids kemikalier ovanför oss…
Citera
2022-09-07, 23:37
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Tror du att alla är uppmärksamma och medvetna så är du väl en av alla idioter.

Chemtrails existerar inte för troende människor så länge media inte berättar för folkmassorna om det som vi alla har sett under 20 års tid men som normala människor inte har tid att bry sig om så media får hålla koll på världen åt dom.

Det har länge ryktas om att chemtrail innehåller nanopartiklar.. Men nu har cirka 80% av planetens befolkning injicerat några vaccinsprutor som innehåller nanopartiklar.

Så runt 80% av befolkningen kan inte se chemtrails eller något fel med demokrati och Medea som är en grekisk gud av illusioner men som 80% av befolkningen blint tror på.
Flygplan kan inte ses av vissa men inte av andra. Varje dag passerar det flygplan där jag bor. Ibland försvinner strimmorna snabbt, ibland ligger dom kvar och alla uppenbarar sig på Flightradar. Här passerar det iallafall inga mystiska specialplan som inte syns på FR24.
Citera
2022-09-08, 03:24
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Alla behöver inte vara uppmärksamma. Det räcker med att jag är uppmärksam för att kunna konstatera att det inte flyger omkring några mystiska chemtrailsplan där jag befinner mig.

Det är helt enkelt ett icke existerande fenomen på de platser jag har varit.

Man kan tycka att intresseorganisationer som Greenpeace, Världnaturfonden och Svenska Naturskyddsföreningen borde skriva en del om det.

Känns inte riktigt trovärdigt när det enbart är stollar som du som ser dessa plan.

Jasså jobbar dom med att stoppa mänskligheten från att fylla haven med plast och skövla skogar för att skapa toapapper?

Jag trodde dom organisationerna är tandlösa då det inte går att stoppa människors fria viljor att köpa plast och torka bajs.

Dom organisationernas beslutsfattare har nog insett att det är omöjligt att stoppa miljöförstöringen så länge mänskligheten är så stor.

Speciellt när utomjordingar terraformar Jordens atmosfär för att ta död på växtlivet genom att blockera solen med chemtrails tills hela atmosfären fylls av gifter som människor inte kan andas.

Det sjukaste är väl att utomjordingarna nämns i bibeln men folk läser inte den boken för att den är för läskig för att vara den varningsbok som den alltid har varit.

Det sjukaste är kanske att nån kunde spraya i atmosfären medans 80% av mänskligheten inte ens märkte det.. Tills insekterna dyker upp och ska tortera folk.. Då helt plötsligt ber dom väl till gud om förlåtelse för sin ignorans mot chemtrails och miljöförstöring.
Citera
2022-09-08, 11:02
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Alla behöver inte vara uppmärksamma. Det räcker med att jag är uppmärksam för att kunna konstatera att det inte flyger omkring några mystiska chemtrailsplan där jag befinner mig.

Man kan tycka att intresseorganisationer som Greenpeace, Världnaturfonden och Svenska Naturskyddsföreningen borde skriva en del om det.

Känns inte riktigt trovärdigt när det enbart är stollar som du som ser dessa plan.

Chemtrailplanen är inte det minsta mystiska, den övervägande delen av all flygtrafik utgörs ju numera av dessa chemtrailplan, trafikplanen utgör bara en liten del. Chemtrailandet i Sverige började systematiskt besprutas i slutet av 1990-talet, men det är först från ca 2010-talet som det besprutas i gigantiska mängder!

Intresseorganisationerna har blivit totalt nedtystade vad gäller chemtrailsbesprutningen, titta bara på MP-politikerna, de bedrev ju undersökningar kring chemtrailandet för ett antal år sedan, men har tystats ned totalt, ingen ids prata om det längre!

MP är inget miljöparti längre!

Jag tycker synd om meteorologerna, som hela tiden måste förhålla sig till chemtrailandet för att göra korrekta väderförutsägelser...

Intressant att det är samma stollar här (yrkesförnekare) som förnekar att månen i själva verket är 110 km i diameter, som förnekar chemtrails-utsläppen...
Senast redigerad av Död o återfödd 2022-09-08 kl. 11:31.
Citera
2022-09-08, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Chemtrailplanen är inte det minsta mystiska ...

Jodå, det mystiska med dem är att det bara är du och en handfull andra som lyckas få syn på dem. De verkar vara byggda i någon slags okänd "stealth teknik" som gör att bara vissa utvalda kan se dem.

Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Intressant att det är samma stollar här (yrkesförnekare) som förnekar att månen i själva verket är 110 km i diameter, som förnekar chemtrails-utsläppen...

Som sagt, din oförmåga att tolka verkligheten, tänka logiskt och dra adekvata slutsatser är välkänd. Vilket i det här sammanhanget betyder att du med mycket stor sannolikhet vare sig begriper vad du ser eller kan tolka informationen i FR24.
Citera
2022-09-08, 13:55
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:

Men vad bra om du anser att det är ett icke existerande fenomen - då kan du ju ägna dig åt annat än att skriva här och förneka detta uppenbara.

Greepeace har för många år sedan ingått ett avtal att inte engagera sig i chemtrails. https://www.geoengineeringwatch.org/greenpeace-and-the-chemtrail-question/
Citera
2022-09-08, 13:59
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Men vad bra om du anser att det är ett icke existerande fenomen - då kan du ju ägna dig åt annat än att skriva här och förneka detta uppenbara.

Greepeace har för många år sedan ingått ett avtal att inte engagera sig i chemtrails. https://www.geoengineeringwatch.org/greenpeace-and-the-chemtrail-question/
Jag och andra kan lätt konstatera att det knappt existerar några plan med strimmor annat än dom som faktiskt syns på FR24 som passagerarflygplan.
Citera
2022-09-08, 14:37
Medlem
Citat:

Jag finner det fascinerande att varken du eller någon annan kan förklara varför det är uppenbart. Tråden har mer än 13k inlägg och ingen har än så länge lyckats förklara det "uppenbara".

Faktum kvarstår:
- vatten är en restprodukt vid förbränning av flygbränsle
- vattenånga kan kondensera och bilda moln
- moln kan vara kvardröjande
- slöj- och cirrusmoln är naturligt förekommande
- vanliga passagerarplan kan skapa kvardröjande strimmor
- det är för mig omöjligt att få syn på strimmande plan som inte är synliga på FR24

Citat:
... och man kan själv se detta dagligen på himlen....

Dagligen är en klar överdrift. Men visst kan man se kvardröjande strimmor på himlen, jag har personligen sett massor med strimmor.

Frågan är snarast hur du kan veta att det är "chemtrails" och inte vanliga kondensationsstrimmor.
Citera
2022-09-08, 15:47
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Jag finner det fascinerande att varken du eller någon annan kan förklara varför det är uppenbart. T

Du borde snarare begrunda varför du skriver i tråden alls. Fascineras du så kunde det ju räcka med att enbart läsa, men nej du skriver tvångsmässigt massa inlägg.

Du vet lika väl som alla andra förnekare att det sprejas på himlen. Skynda dig nu och förneka vidare.

"Amerikansk fraktpilot bekräftar: chemtrails är verkliga".
https://newsvoice.se/2014/03/amerikansk-fraktpilot-avslojar-chemtrails-ar-verkligt-och-leder-till-katastrof/
Citera
2022-09-08, 15:54
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Du borde snarare begrunda varför du skriver i tråden alls. Fascineras du så kunde det ju räcka med att enbart läsa, men nej du skriver tvångsmässigt massa inlägg.

Du vet lika väl som alla andra förnekare att det sprejas på himlen. Skynda dig nu och förneka vidare.

"Amerikansk fraktpilot bekräftar: chemtrails är verkliga".
https://newsvoice.se/2014/03/amerikansk-fraktpilot-avslojar-chemtrails-ar-verkligt-och-leder-till-katastrof/
Var är då kemtrailplanen som påstås inte synas på FR24? Varför syns dom aldrig för mig?
Citera
2022-09-08, 15:56
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonas1968
Var är då kemtrailplanen som påstås inte synas på FR24? Varför syns dom aldrig för mig?

Var brukar flygplan vara liksom?

Du ser dom men förnekar att du sett dem.
Citera
2022-09-08, 15:58
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Var brukar flygplan vara liksom?

Du ser dom men förnekar att du sett dem.
Ja flygplan som är fullt synliga på FR24 och flygs av Norwegian, SAS osv. finns det gott om där jag bor och dessa sprider kondensstrimmor. Dom där mystiska planen som sprider strimmor men inte syns på FR24 däremot finns inte där jag bor. Hade jag sett dem hade jag inte förnekat dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in