Citat:
Ursprungligen postat av
lloydfabege
Även om vänstersidan leder och har gjort det oftare möjligen än högersidan så är alltså skillnaden på felmarginalen i mätningarna, fortfarande dött lopp.
Det som borde oroa är L:s implosion senaste mätningarna. Har folk, precis som jag (som dock sannolikt är L-väljare), tröttnat på Johan P? Jag tyckte mycket om honom i början, en glad person som verkade kunna stå för vad han tyckte, till att jag nu tycker han är allmänt gubbig och lite osäker efter att ha tittat på några intervjuer. Han klarar sig bättre i debatter än i utfrågningar/intervjuer. Jag kommer nog ändå rösta på L för jag är socialliberal.
Johan Pehrson verkar apatisk och väldigt grå vid intervjuer. Men han är anledningen till att jag kommer rösta på L efter alla debatter. Fattar inte hur de kan haft sådana puckon som Jan Björklund och namko Sabuni tidigare. Johan känns som en klassisk liberal partiledare.
Perfekt för oss urbana medelklassväljare med ett så bra alternativ detta valet. Jag står fast vid att jag hoppas på S/M/L majoritets regering. Blir mitten politik av det hela.