2022-09-04, 17:42
Medlem
smokingdogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Nej det var garanterat Bessim, Albanen som hade den svartklubben vid loppisen i Nydala. Han flyttade nog från Malmö vid samma tid.

-Alla ni som pratar skit om Shahinsha är ett gäng fegisar, som aldrig hade vågat säga ett dåligt ord om honom i hans ansikte medans han levde.

Alla som verkligen kände Shahinsha vet att han var den mest lojala kille som man kunde ha på sin sida, och den värsta fiende att ha emot sig.

Jag vill inte spekulera i vem som kan ha legat bakom hans död, men en sak är kristallklar: den som mördade honom var skyldig shainsha pengar och kunde inte betala tillbaka.

Den personen viste att shahinsha skulle göra allt för att få tillbaka sina pengar, då tog den personen kontakt med någon av de som lade pris på shahinshas huvud och sålde sin vän.

Den ruttna vännen slapp betala av sina skulder och fick istället en del av pengarna som var satta på shahinshas huvud.

Fegis är den som blir kriminell i Sverige. Fegis som inte vill gå till jobb och göra rätt för sig. Fegis är den som sätter skräck i folk som är hederliga och bidrar till civilsamhället. Att vara kriminell i Sverige är nog det mest gynnsamaste land att leka narco i hela världen, alltså ingen större merit. Du borde inte blanda ihop feghet med vett i huvudet.
Citera
2022-09-04, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smokingdog
Fegis är den som blir kriminell i Sverige. Fegis som inte vill gå till jobb och göra rätt för sig. Fegis är den som sätter skräck i folk som är hederliga och bidrar till civilsamhället. Att vara kriminell i Sverige är nog det mest gynnsamaste land att leka narco i hela världen, alltså ingen större merit. Du borde inte blanda ihop feghet med vett i huvudet.

Så sant!!!
Citera
2022-09-04, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baragissa
Hört att många från satudarahs olika länder var på begravningen, men ingen hade västar på sig, för att visa respekt till familjen. Förra gången familjen hade begravning för Shahins store bror kom mc folket med västar, men Shahins familj klagade och sa att familjens önskan var att vänner är välkomna men utan västar.

Han har enligt PM som skickats till mig hamnat i bad standing från Satudarah MC vars medlemmar med klan grupperingen el ze*n haft mötte i Holland. El ze*n har mer än 50 tals ledande roller inom Satudarah - Holland,Danmark,Sverige.

Fanns internkonflikt mellan el ze*n och sh@hinsa då dem var trötta på hans uppmärksamhet och onödiga problem han skapat i den undrevärlden. Med stora påtryckningar från flera grupperingar i Malmö/HGB tog dem sedan sitt beslut om att få väck honom annars kunde det ha lett till större konflikter.

Med det sagt tror jag att Satudarah MC har undvikit större gängkrig och lyckats återta sin vänliga status i Malmö.

Väldigt låg chans för ”hämndaktioner” från Satudarah då dem var med i uppgörelsen, skulle någon få för sig ordet hämnd då skulle det enbart handla om personer som varit nära sh@hinsa tex: p@kå b@kir eller någon från familj/släkt vilket talar för ännu lägre chans.

Att Satudarah medlemmar varit eller inte på begravningen handlar enbart om att få bort polisens ”ögon” från klubben och misstankarna.

Tror det blir end of story här gällande bröderna @miri.

Teorier och PM/trådar, det är vad jag baserat mina uppgifter på.

Behöver inte vara 100% fakta!
Citera
2022-09-04, 19:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Nej det var garanterat Bessim, Albanen som hade den svartklubben vid loppisen i Nydala. Han flyttade nog från Malmö vid samma tid.

-Alla ni som pratar skit om Shahinsha är ett gäng fegisar, som aldrig hade vågat säga ett dåligt ord om honom i hans ansikte medans han levde.

Alla som verkligen kände Shahinsha vet att han var den mest lojala kille som man kunde ha på sin sida, och den värsta fiende att ha emot sig.

Jag vill inte spekulera i vem som kan ha legat bakom hans död, men en sak är kristallklar: den som mördade honom var skyldig shainsha pengar och kunde inte betala tillbaka.

Den personen viste att shahinsha skulle göra allt för att få tillbaka sina pengar, då tog den personen kontakt med någon av de som lade pris på shahinshas huvud och sålde sin vän.

Den ruttna vännen slapp betala av sina skulder och fick istället en del av pengarna som var satta på shahinshas huvud.

Lojal?? Så skrattretande!! Snälla bege dig härifrån och läs Fupar där han förekommer och tänk efter innan du yttrar dig. Hur kan en som utpressar människor och förstör familjer vara lojal? Folk har flytt tillsammans med sina familjer och lever med skyddad identitet. Det lojala odjuret du pratat om har dödat sin svåger för pengar. Den lojala du pratar om har dödat sin BROR för pengar. Exakt var var han lojal??? Inte mot sin familj i alla fall. Vi ka inte glömma alla sprängningar som oskyldiga familjer utsattes för....Den ända lojala personen jag kan se här är ”den ruttna vännen”...
Citera
2022-09-04, 19:30
Medlem
MissDecibellas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chefs.of.sweden
Jag blev utpressad. Han krävde 600k för en hund som jag passade i 2 veckor året 2016! Jag va en känd kökschef som byggt upp 2 väldigt framgångsrika restauranger så många ville jobba med mig. Efter att jag nekade att driva Ahmads zeins bar i Trelleborg som hette ”goodfellas” när detta stället gick i konkurs så utpressa han mig.

Om du kollar mina trådstarter ser du att jag gjort en tråd om utpressningen för inte så längesedan, där kan utpressningen diskuteras kanske, tänker att det blir OT här?
För snubben som sköts hade väl inget med det att göra.

Kan tillägga; mitt hjärta ömmade för dom stackars djuren som är/var inblandade, har ingen aning om vem du är/var.
Citera
2022-09-04, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dwarfwajder
Kolla på sida 1, första inlägget...
Inte den jag syfta på syfta på om nån har video på gärningsmannen
Citera
2022-09-04, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDecibella
Om du kollar mina trådstarter ser du att jag gjort en tråd om utpressningen för inte så längesedan, där kan utpressningen diskuteras kanske, tänker att det blir OT här?
För snubben som sköts hade väl inget med det att göra.

Kan tillägga; mitt hjärta ömmade för dom stackars djuren som är/var inblandade, har ingen aning om vem du är/var.

Jag förstår inte mig på hur folk kan bli utpressade helt ärligt och sen lämna landet dessutom hahahaha en riktigt kriminell betalar absolut inte, det enda dom betalar med är skott som flyger , men klart som fan det finns människor som vill vara kriminella och går med i grupperingar som sedan blir för jobbigt för dom själva och dom klarar inte av det
Citera
2022-09-04, 21:52
Medlem
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/efterfragan-pa-narkotika-forsorjer-gangen

Hahaha han prickar in allt rätt i den här videon angående torpeder
Citera
2022-09-04, 21:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Han rör sig ute med mask. Jag dåg han ute i malmö. Både han och hans vän hade på sig ansiktsmask (vanliga som tandläkaren har) dom körde en svart jeep. Han har även liveat på tiktok. Han är ialf inte tsmns med mary längre då många brände henne på liven och han höll med.

Vad heter han på tiktok
Citera
2022-09-04, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rallykalle55
Typ. Ex on the beach

Tidelag på tv?
Citera
2022-09-04, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Satudarah är lika mycket MC som McDonalds.
Elsparkcyklar med västar. Härligt mc gäng. Dax för utvisning till sand o bergsland.
Citera
2022-09-05, 00:00
Medlem
Något nytt om polacken som blev häktad ? Det går så många rykten i stan just nu. Jaa vi alla vet vem som ligger bakom detta och vi vet att Mard*n är ute och samlar pengar och att hans tjej Ar*ana försöker få han att döda halva stan. Kanske sen i utredningen kommer det komma fram något om vem det verkligen är. Varför skulle hans vänner sälja shah*n när de egentligen hade problem med mard*n då borde de sålt honom istället också ? Verkar inte stämma överens med att hans vänner sålt honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in