2022-09-03, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baragissa
Hört att många från satudarahs olika länder var på begravningen, men ingen hade västar på sig, för att visa respekt till familjen. Förra gången familjen hade begravning för Shahins store bror kom mc folket med västar, men Shahins familj klagade och sa att familjens önskan var att vänner är välkomna men utan västar.
Såg inga hojar eller västar där. Dock va där massa västar men inga hojar när brorsan begravdes.
Citera
2022-09-03, 20:59
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Såg inga hojar eller västar där. Dock va där massa västar men inga hojar när brorsan begravdes.
Satudarah är lika mycket MC som McDonalds.
Citera
2022-09-03, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellegrini45
Här va det liv iallafall!

Någon mer uppdatering kring de 4 personer som greps med en massa vapen/narkotika?

Mer info kring den 40åriga personen som är delaktig i mordet på sh@hinsa?

Inte mer än att en av de gripna är från el ze*n familjen.
Citera
2022-09-03, 22:44
Medlem
Någon som har tillgång till FUP för resterande familjemedlemmar i Amiri släktet?
Citera
2022-09-03, 23:22
Avstängd
https://anonfiles.com/V30a8967yd/1A51DC0A-AAEE-4001-8635-578B3784C06A_jpeg
Citera
2022-09-03, 23:33
Medlem
Har suttit och läst i denna tråden för vissa saker blir bekräftade och annat blir bara tydligt att det är ett rykte och brukar inte skriva för att inte outa mig själv för mkt. Men, när jag såg att smutsets syster skrivit var jag tvungen att skriva ett litet svar.

Din äckliga sharaflösa bror som dog en alltför lätt död har personligen gjort livet till ett helvete för många men det mest skamlösa är att små barn också blivit hans indirekta måltavlor. Att du ens har ryggrad att sitta o skriva om honom och er som om ni är fakking goodfellas eller ndranghetas och leker att ni har beskydd från satudarah är fan ta mig helt otroligt. Vad är det för fel på dig? Och din familj? Det enda som var bra med din bror var den fakking delen av satsen som rann ner för hans mammas ben. Att ni ens lever är slöseri med syre för oss andra. Pissluffare är ni allihop och leker religiösa osv.. när din bror dog, vet du vad jag gjorde? Jag skålade i champagne!! Gör alla en tjänst och begå kollektivt självmord, lovar jag gräver er grav åt er ovanpå er bror med din röv mot hans ansikte
Citera
2022-09-04, 03:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tanneh
Har suttit och läst i denna tråden för vissa saker blir bekräftade och annat blir bara tydligt att det är ett rykte och brukar inte skriva för att inte outa mig själv för mkt. Men, när jag såg att smutsets syster skrivit var jag tvungen att skriva ett litet svar.

Din äckliga sharaflösa bror som dog en alltför lätt död har personligen gjort livet till ett helvete för många men det mest skamlösa är att små barn också blivit hans indirekta måltavlor. Att du ens har ryggrad att sitta o skriva om honom och er som om ni är fakking goodfellas eller ndranghetas och leker att ni har beskydd från satudarah är fan ta mig helt otroligt. Vad är det för fel på dig? Och din familj? Det enda som var bra med din bror var den fakking delen av satsen som rann ner för hans mammas ben. Att ni ens lever är slöseri med syre för oss andra. Pissluffare är ni allihop och leker religiösa osv.. när din bror dog, vet du vad jag gjorde? Jag skålade i champagne!! Gör alla en tjänst och begå kollektivt självmord, lovar jag gräver er grav åt er ovanpå er bror med din röv mot hans ansikte
Shahins systrar Ari@na eller @dora som skrev tror de ångrar sitt liv att de skrev här på fb hon fick verkligen folk och hata han mer än va han är hatad, samt att hon fick igång alla i denna tråden hon trodde de skulle leda till något bra!! Hela Sverige vet redan hur smutsig din bror var utnyttja barn att göra våldsbrott som visa av dem har förlorat armen och ögat visa sitter långa fängelsestraff redan som barn där deras mammor gråter varje dag medans dem sitter , pressar försvarslösa människor på pengar, spränger sin brors n@jibs butik som han hade/har på Nobel , dödat sin egna systers man för att inte lämna pengar han var skyldig , dödat sin egna broder n@kib , sprängt alla abdos företagen i luften som andra fick sitta för , hotat kvinnor till döden , blåst tunga kriminella på stora summor pengar , blåst sina egna på pengar , sprängt tusentals trappuppgångar , samt skyldig staten flera miljoner SEN ska du komma här och snacka om empati hahaha åk tbx till där ni kom ifrån till talibanerna spela gangster där ni kommer lyckas hundra procent gumman
Citera
2022-09-04, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bazzuka1
Shahins systrar Ari@na eller @dora som skrev tror de ångrar sitt liv att de skrev här på fb hon fick verkligen folk och hata han mer än va han är hatad, samt att hon fick igång alla i denna tråden hon trodde de skulle leda till något bra!! Hela Sverige vet redan hur smutsig din bror var utnyttja barn att göra våldsbrott som visa av dem har förlorat armen och ögat visa sitter långa fängelsestraff redan som barn där deras mammor gråter varje dag medans dem sitter , pressar försvarslösa människor på pengar, spränger sin brors n@jibs butik som han hade/har på Nobel , dödat sin egna systers man för att inte lämna pengar han var skyldig , dödat sin egna broder n@kib , sprängt alla abdos företagen i luften som andra fick sitta för , hotat kvinnor till döden , blåst tunga kriminella på stora summor pengar , blåst sina egna på pengar , sprängt tusentals trappuppgångar , samt skyldig staten flera miljoner SEN ska du komma här och snacka om empati hahaha åk tbx till där ni kom ifrån till talibanerna spela gangster där ni kommer lyckas hundra procent gumman

Blåst tunga kriminella blev hans död du kan inte spela spelet så som han har gjort du kommer inte långt!

Varje gång familjer som fick uppleva en explosion i trapphuset kan alltid komma in här o lyssna på risodalerens syster skrikande från smärta!

Tungkriminell o en 15 åring la honom under
Jävla legend denna grabben en riktig 100 gubbe utan o blinka pang pang bara 🍾
Senast redigerad av Smartapojken 2022-09-04 kl. 07:32.
Citera
2022-09-04, 08:40
Medlem
Citat:
HAHAHAHA älskar ditt inlägg. Det är troligtvis hans syster adora som skrivit inlägget. Namnet är skrivet baklänges men vänder man på det så blir det adori amiri 🙃
Citera
2022-09-04, 10:42
Medlem
Citat:

Var det han som låg bakom sprängningarna på abdos?
Citera
2022-09-04, 11:15
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAdam
Dags att stänga den här tråden väl? De senaste 250 inläggen tillför inte något som är relaterat till rubriken.
Trådar om kriminella & försvunna personer brukar urarta så här när det inte kommer någon ny info.
Citera
2022-09-04, 11:21
Medlem
Nattjags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1750
Var det han som låg bakom sprängningarna på abdos?
Det är förmodligen ingen som skriver här som faktiskt vet hur det ligger till med det. Undertecknad inkluderad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in