Citat:
Ursprungligen postat av
Tanneh
Har suttit och läst i denna tråden för vissa saker blir bekräftade och annat blir bara tydligt att det är ett rykte och brukar inte skriva för att inte outa mig själv för mkt. Men, när jag såg att smutsets syster skrivit var jag tvungen att skriva ett litet svar.
Din äckliga sharaflösa bror som dog en alltför lätt död har personligen gjort livet till ett helvete för många men det mest skamlösa är att små barn också blivit hans indirekta måltavlor. Att du ens har ryggrad att sitta o skriva om honom och er som om ni är fakking goodfellas eller ndranghetas och leker att ni har beskydd från satudarah är fan ta mig helt otroligt. Vad är det för fel på dig? Och din familj? Det enda som var bra med din bror var den fakking delen av satsen som rann ner för hans mammas ben. Att ni ens lever är slöseri med syre för oss andra. Pissluffare är ni allihop och leker religiösa osv.. när din bror dog, vet du vad jag gjorde? Jag skålade i champagne!! Gör alla en tjänst och begå kollektivt självmord, lovar jag gräver er grav åt er ovanpå er bror med din röv mot hans ansikte
Shahins systrar Ari@na eller @dora som skrev tror de ångrar sitt liv att de skrev här på fb hon fick verkligen folk och hata han mer än va han är hatad, samt att hon fick igång alla i denna tråden hon trodde de skulle leda till något bra!! Hela Sverige vet redan hur smutsig din bror var utnyttja barn att göra våldsbrott som visa av dem har förlorat armen och ögat visa sitter långa fängelsestraff redan som barn där deras mammor gråter varje dag medans dem sitter , pressar försvarslösa människor på pengar, spränger sin brors n@jibs butik som han hade/har på Nobel , dödat sin egna systers man för att inte lämna pengar han var skyldig , dödat sin egna broder n@kib , sprängt alla abdos företagen i luften som andra fick sitta för , hotat kvinnor till döden , blåst tunga kriminella på stora summor pengar , blåst sina egna på pengar , sprängt tusentals trappuppgångar , samt skyldig staten flera miljoner SEN ska du komma här och snacka om empati hahaha åk tbx till där ni kom ifrån till talibanerna spela gangster där ni kommer lyckas hundra procent gumman