Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Jag tror att du hänger upp dig för mycket på åldern, och att tankegången hos dessa sannolikt inte är mer komplicerad än att de ser en flicka/kvinna och skriver. Ett enskilt meddelande är en extremt liten ansträngning.
Har du provat att skriva med den här typen av gubbar? Att döma av det du skriver så antar jag att svaret är nej. Om mitt antagande är rätt så rekommenderar jag dig att prova. Skapa ett konto (flicka eller kvinna är skit samma) på valfri sida där användarna kan ta kontakt och upplev hur det är att bli överöst av meddelanden som till exempel "träff ikväll?" eller "snygging".
Gubbarna inser indirekt att ingen svarar, vilket också är anledningen till att meddelandena är så korta. Det är troligtvis även därför som de som hängs ut inte reagerar när Dumpen skriver att de är 14 år. Föreställ dig själv att sitta dag in och dag ut och skriva den typen av skit som jag ger exempel på ovan. Efter några år så är det till slut någon som svarar, och fortsättningen känner vi redan till.
Den här typen av gubbar , genomsnittlig ålder 41 år, gifta /sambos , jurist, kurator, lärare, säkerhetsansvarig , diverse yrken inom kommunikation , reparatörer, chaufförer osv dvs inte särskilt många som kan räknas till en viss typ av gubbar som jobbar på Samhall och behöver stöd