2022-09-04, 11:20
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Ingen har väl sagt något om att byta ut. Antar att du tycker dessa "män" som dumpen hänger ut är heeeeelt oskyldiga. Hade du velat att någon av dom skulle passa dina barn? Bara undrar asså.

Ja det var en bra fråga:
Finns det några här som kan tänka sej att ha dessa Gäddor som barnvakt?
Citera
2022-09-04, 11:23
Medlem
pimpinellaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Jag vet varför hon luktar illa. Hon har inga tänder i underkäken. Hon har bara två tänder i mitten sen är resten små svarta stumpar det är dom som luktar inflammerat. Om ni tittar på videor hon har på sig själv då ser man att hon försöker att dölja nederdelen av munnen. Men på vissa videor ser man dom svarta stumparna. Dessutom så hänger hennes bröst långt ner i naveln. Dom som tycker Sara är snygg behöver garanterat skaffa glasögon.

Skönt att du inte skriver en massa hatiska nedvärderande saker iaf 😊.
Jag anser att man visst kan ifrågasätta sig om dumpens metoder verkligen gör någon nytta. Jag hoppas iaf att män som söker barn i sexuellt syfte blir avskräckta och tänker efter en gång till men tvivlar på det. Den sexuella drivkraften är stark och som vissa här inne verkar de vilja normalisera attraktionen till barn…Jag som själv har tonårsbarn skulle göra allt för att skydda dem från predatorer utan någon som helst tvekan.
Citera
2022-09-04, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Skönt att du inte skriver en massa hatiska nedvärderande saker iaf 😊.
Jag anser att man visst kan ifrågasätta sig om dumpens metoder verkligen gör någon nytta. Jag hoppas iaf att män som söker barn i sexuellt syfte blir avskräckta och tänker efter en gång till men tvivlar på det. Den sexuella drivkraften är stark och som vissa här inne verkar de vilja normalisera attraktionen till barn…Jag som själv har tonårsbarn skulle göra allt för att skydda dem från predatorer utan någon som helst tvekan.
Det var väl inget hatiska eller nedvärderande. Var enbart ett sant svar till en som undrade.
Citera
2022-09-04, 11:25
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Det går inte att skapa några pedofiler , möjligtvis kan man trigga sådana som mannen med godislådorna som aldrig haft sex men han var å andra sidan helt fixerad vid all sorts sex .
Majoriteten av de infångade gäddorna lever med fru eller sambo och har själva barn .

Nu när det blivit lite "filf" i fångsten har det inte blivit så mycket protester . Inte lika trevligt med vuxna män som är intresserade av pojkar i tidig tonår , ingen som pratar om hur glada killar skulle blivit om de fick till det med kemilärare Nils på 54 år när de gick på högstadiet

Ursäkta, menade trigga fram dem, vilka kanske aldrig någonsin skulle gjort det annars.
Lägg en tusenlapp på gatan med adress på den som äger den, lämnar alla människor tillbaka den?
Du förstår min mening med inlägget.
Citera
2022-09-04, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Ursäkta, menade trigga fram dem, vilka kanske aldrig någonsin skulle gjort det annars.
Lägg en tusenlapp på gatan med adress på den som äger den, lämnar alla människor tillbaka den?
Det är ju gäddorna med sina "Hej , vad söt du är " eller liknande som initierat kontakt , det är gäddorna som medvetet sökt sig till forum där barn finns eller i vissa fall där det sysslas med "familjemys"
Det är inte så att någon som utger sig för barn sökt upp gäddorna och tagit kontakt
Citera
2022-09-04, 11:38
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Du kan inte jämföra upphittade pengar med sexuellt utnyttjande av barn.
Citera
2022-09-04, 11:42
Medlem
BoHanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eva1981
Jag vet varför hon luktar illa. Hon har inga tänder i underkäken. Hon har bara två tänder i mitten sen är resten små svarta stumpar det är dom som luktar inflammerat. Om ni tittar på videor hon har på sig själv då ser man att hon försöker att dölja nederdelen av munnen. Men på vissa videor ser man dom svarta stumparna. Dessutom så hänger hennes bröst långt ner i naveln. Dom som tycker Sara är snygg behöver garanterat skaffa glasögon.

Härligt, det stämmer ju. i denna videon mellan 0:35 och 1:00 så får man se de två stumparna i underkäken.

https://dumpen.se/2022/07/06/en-liten-video-om-dumpen-och-2forty2/

Gipsy tears får swisha på så det blir lösgaddar
Citera
2022-09-04, 11:56
Medlem
Sveppss avatar
En liten norrlänning på plats nu. Ursäkta med slog han Sara?
Citera
2022-09-04, 11:58
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Du kan inte jämföra upphittade pengar med sexuellt utnyttjande av barn.

Jag försöker få en diskussion om Dumpens metoder och använde en liknelse, om sen brotten är långt ifrån samma så själva tanken med vad jag menar är ju den samma.

Om man lägger en tusenlapp på gatan med adress till ägaren så skulle långt ifrån alla människor lämna den tusenlappen tillbaka till ägaren.
Men att dessa människor vilka behåller tusenlappen skulle göra ett inbrott om de isället såg tusenlappen ligga på bordet genom köksfönstret hos bortresta grannen är ju försvinnande låg.

Så än en gång, är det inte ett problem att Dumpen har ca 200 fejkprofiler med unga tjejer vilka är mer än villiga att ha sex med dessa "män", kan inte det trigga igång pedofiler vilka aldrig annars i hela sitt liv skulle agerat irl?
Citera
2022-09-04, 12:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
En liten norrlänning på plats nu. Ursäkta med slog han Sara?

Han försökte väl slå telefonen ur handen på henne. Han verkade riktigt irriterad och inte helt stabil. En konfrontation med honom på mindre offentlig plats hade nog kunnat sluta illa.
Citera
2022-09-04, 12:07
Medlem
UnitedKingdoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pimpinellaw
Jag antar att du är 41 år?
Då vet jag ingen 14-årig kille som skulle kunna tänka sig ha sex med en tant…😊
Jag frågade min grabb som är 16 år hur han såg på saken och han bara stirrade på mig som om jag var dum i huvudet.
Det är kanske något du inbillar dig i en sjuk fantasi men det är ett fåtal killar i den åldern som skulle kunna tänka sig det.
Jag antar att du varken har barn eller jobbar med barn för då hade du vetat bättre.
Sen att det finns både killar o h tjejer som har sex i 14-års åldern frivilligt är en sak. Och då är det inte med vuxna människor.
En helt annan sak är när en vuxen människa utnyttjar barn och om de dessutom har sex med ett så är det ett brott! Oavsett om det skett frivilligt eller ej!
Detta för att skydda barn från män och kvinnor som inte verkar förstå vilka konsekvenser det medför.
Jag har läst så många berättelser om barn som på något sätt stött på dessa predatorer…och det medför ofta livslånga ärr och självplågeri.

Där har du otroligt fel, bland 14 åriga hormonsttinna killar så skulle väldigt många med glädje ha sex med en 41 årig kvinna, förutsatt att hon ser hyfsat bra ut.
Om din son är fullständigt ointresserad av det är han kanske inte färdig i sin utveckling eller så kanske han är lagd åt andra hållet.
Sen beror ju det på hur man ställer en fråga, vilken relation man har med sitt barn.
Citera
2022-09-04, 12:07
Medlem
Citat:
Jag försöker få en diskussion om Dumpens metoder och använde en liknelse, om sen brotten är långt ifrån samma så själva tanken med vad jag menar är ju den samma.

Om man lägger en tusenlapp på gatan med adress till ägaren så skulle långt ifrån alla människor lämna den tusenlappen tillbaka till ägaren.
Men att dessa människor vilka behåller tusenlappen skulle göra ett inbrott om de isället såg tusenlappen ligga på bordet genom köksfönstret hos bortresta grannen är ju försvinnande låg.

Så än en gång, är det inte ett problem att Dumpen har ca 200 fejkprofiler med unga tjejer vilka är mer än villiga att ha sex med dessa "män", kan inte det trigga igång pedofiler vilka aldrig annars i hela sitt liv skulle agerat irl?
Så Dumpen har 200 fejkprofiler som kontaktar vuxna män, är det på Facebook de letar upp män de tror kan triggas att träffa barn på 14 år för sex eller hur och var kommer de i kontakt med dessa män
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in