2022-09-03, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06
Gawd, hur gamla är du och ni som kommenterar? Lågstadiet kom och gjorde sig påmint.
Tyvärr, så är det även i det så kallade vuxenlivet.
Att många beteer sig som i lågstadiet mot varandra.
Ps. Kul med första kommentaren här på Flashback!😉
Citera
2022-09-03, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SingSing
Tyvärr, så är det även i det så kallade vuxenlivet.
Att många beteer sig som i lågstadiet mot varandra.
Ps. Kul med första kommentaren här på Flashback!😉

Sant sant, och tack (tror jag)
Citera
2022-09-04, 07:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nanny06
Sant sant, och tack (tror jag)

Ja uppenbarligen, då sandra snart är 40 och har tagit illa vid sig.
Citera
2022-09-04, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xylokain
Jag undrar hur Elsas sköra ego reagerar på att bästisen Sofia Wood startat podd med Frida Lund och en annan vän. Livrädd att bli övergiven och att de andra tjejerna inte ska vilja leka med henne längre. Kanske ett nytt trauma att skriva upp bredvid föräldrarnas skilsmässa i vuxen ålder och att vara mellanbarn (cancer och att aldrig kunna få fler barn tycker jag faktiskt är ett legit skäl för ett trauma).

Elsa behöver väl inte vara skör eller extra känslig för att ifrågasätta det beslutet, dvs att ens kollega startar upp en konkurrerande podd. Jag förstår det inte alls. Men man får hoppas att de har pratat igenom det ordentligt internt. Utåt känns det ju inte helt logiskt.
Citera
2022-09-04, 09:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tistelfeber
Varför bjöd inte Elsa med Sandra till Köpenhamn tror ni? Tycker synd om Sandra då hon så uppenbart blev bortvald.

Gjorde en liten sammanställning av de som var med på resan, och vad jag ser är det 9 av Elles 42 influencers som är med. Så Frida verkar ju ändå kollat en del på vilka kollegor hon har där, även om hälften av deltagarna inte hör till ELLEs stall.

Och om det nu är för att Sandra har ett litet barn, så har ju Frida ett barn i ungefär samma ålder så hon om någon borde veta att man kan vilja komma ut och iväg 😊 Däremot kommer jag inte riktigt ihåg hur Elsa gjorde när Lynn var i den åldern, men var väl jobbigt att vara borta pga amningen? För hennes del kanske det hade känts helt otänkbart att lämna Lynn vid 10 månaders ålder, så därför kanske hon inte ens tänkte tanken att Sandra skulle vilja åka iväg på en helg med två övernattningar? Många av oss utgår ju från oss själv i vårt tänk 😊

Frida Lund - ELLE/poddar med Sofia Wood & Therese Krupa
Elsa Billgren – ELLE/poddar med Sofia Wood
Sofia Wood – ELLE /poddar med Elsa Billgren samt Frida Lund & Therese Krupa
Therese Krupa – Poddar med Sofia Wood & Frida Lund

Stina Lönnkvist – ELLE/Hello Mantle
Josefine Landgård – Hello Mantle

Brita Zackari – ELLE/Poddar med Kakan Hermansson
Kakan Hermansson – Elle/Poddar med Brita Zackari

Asabea Britton – ELLE/barnmorsak/författare
Opokua Britton – doula/författare

Cecilia Blankens – skomärket Blankens/poddar med Johanna Swanberg
Johanna Swanberg – journalist/poddar med Cecilia Blankens

Klara Doktorow – ELLE
Tove Norström – ELLE
Emilia Bergmark- Jiménez – fotograf
Jimmy Guo – kock
Elina Gregor – Gastro PR
Emilia Ilke – konstnär
sandra_martina - privat konto
Citera
2022-09-04, 12:43
Medlem
Frida L klagar över all the drama https://fridalund.elle.se/klader-och...haft-pa-mig-1/
Citera
2022-09-04, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burrata
Frida L klagar över all the drama https://fridalund.elle.se/klader-och...haft-pa-mig-1/

Vilken otroligt låg kvalitet det är på denna blogg. Uselt språk och usel bildkvalitet på outfit-bilderna.
Citera
2022-09-04, 14:02
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saga.Lind
Vilken otroligt låg kvalitet det är på denna blogg. Uselt språk och usel bildkvalitet på outfit-bilderna.
Ja, att Elle inte är mer vaksamma på hur tidningens varumärke degenererar på grund av dessa slarviga bloggare är anmärkningsvärt.
Citera
2022-09-04, 20:24
Medlem
I Nyhetsmorgon idag lagade Elsa och Sofia mat. Sofia tog över totalt och höll i nästan all presentation och man fick känslan att Elsa fick tränga sig fram för att få vara med. Det blir nog mycket funderingar på vänskap och kanske lite tårar ikväll för lilla Elsa 🥲
Citera
2022-09-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sardinbrus
Ja, att Elle inte är mer vaksamma på hur tidningens varumärke degenererar på grund av dessa slarviga bloggare är anmärkningsvärt.

Det är som om Elle låter bloggarna bara vara utan att ha minsta intresse av att kontrollera hur bloggarna sköts. Det känns verkligen som om en så slarvig och illa skriven blogg som Fridas solkar ner Elle. De borde bry sig om att deras varumärke ska förknippas med kvalitet. Jag vet inte, Elle kanske bara bryr sig om att dessa bloggar genererar sidvisningar.
Citera
2022-09-04, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juliane
I Nyhetsmorgon idag lagade Elsa och Sofia mat. Sofia tog över totalt och höll i nästan all presentation och man fick känslan att Elsa fick tränga sig fram för att få vara med. Det blir nog mycket funderingar på vänskap och kanske lite tårar ikväll för lilla Elsa 🥲

Har inte sett programmet ifråga men kan tänka mig att Sofia ville stjäla showen. Något grymt osympatiskt över det tycker jag. Kan till och med sträcka mig till att jag faktiskt kan tycka lite lite synd om Elsa, först dissad med en annan podd och sen detta. De verkar ju inte heller delat rum i Köpenhamn, undra vem Elsa delade med? Knakar det i de beigaBillgrenWood-fogarna?
Citera
2022-09-04, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fullkastrull
Har inte sett programmet ifråga men kan tänka mig att Sofia ville stjäla showen. Något grymt osympatiskt över det tycker jag. Kan till och med sträcka mig till att jag faktiskt kan tycka lite lite synd om Elsa, först dissad med en annan podd och sen detta. De verkar ju inte heller delat rum i Köpenhamn, undra vem Elsa delade med? Knakar det i de beigaBillgrenWood-fogarna?

Jag såg det och uppfattade det definitivt som att Sofia ville ta över. Kanske känner hon att maten är mest hennes grej? Hur som helst kändes det väldigt osympatiskt och jo, jag tyckte faktiskt synd om Elsa. Man märkte att det var något i deras samspel som skavde.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in