2022-09-02, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Vilka milfar i Stockholm suger och knullar utan gummi?

Finns flera som gör det men undvik de som annonserar om det. Misstänker att det är för mycket trafik där. Tror inte att det är lämpligt att nämna några vid namn som inte annonserar om det, antagligen så gör de det bara om de tycker att det känns rätt. Inte priset som avgör då.
Citera
2022-09-04, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doghorse
Nån som träffat Svenska Catty från RE?
Ska tydligen vara en stor bluff varningar på rel eskort av en person vet inte om det finns någon grund i påståendena men läs gärna rescentionen för en bedömning av alla och en var
Citera
2022-09-05, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Finns flera som gör det men undvik de som annonserar om det. Misstänker att det är för mycket trafik där. Tror inte att det är lämpligt att nämna några vid namn som inte annonserar om det, antagligen så gör de det bara om de tycker att det känns rätt. Inte priset som avgör då.

Kan ju ställa en fråga här som jag vet att jag får kommentarer på.

Men ni som varit hos Oili/Vanja och kört utan tuta, någon som fått nåt skit från henne? Gärna seriösa svar. Sugen på att testa.
Citera
2022-09-05, 18:22
Medlem
Någon som har träffat BlaLavendel på RS eller ens fått kontakt?

Jag mailade henne för knappt en vecka sedan. Bara ett kort men ändå trevligt mail där jag skrev min ålder, vilket område jag bor, vad jag är intresserad av och några förslag på datum och tid.
Efter några dagar utan svar trots att hon annonserat varenda dag så provade jag skriva till henne på kik. Inget svar.
Idag råkade jag se att hon var inloggad på RS så jag tänkte att jag kan ju prova att skriva till henne där och om man har tur kanske hon svarar direkt.
Det som istället hände är att innan jag ens hunnit skicka iväg meddelandet blir jag blockad av henne.
Har samma namn på kik och RS så antar att hon kände igen mig.

Det är garanterat inte pga att jag varit otrevlig eller något sådant.
När hon inte svarade tänkte jag att det kanske var pga min ålder men nu börjar varningsklockorna ringa.
500 för en timmes massage med happy ending är ju för bra för att vara sant.
Citera
2022-09-06, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Någon som har träffat BlaLavendel på RS eller ens fått kontakt?

Jag mailade henne för knappt en vecka sedan. Bara ett kort men ändå trevligt mail där jag skrev min ålder, vilket område jag bor, vad jag är intresserad av och några förslag på datum och tid.
Efter några dagar utan svar trots att hon annonserat varenda dag så provade jag skriva till henne på kik. Inget svar.
Idag råkade jag se att hon var inloggad på RS så jag tänkte att jag kan ju prova att skriva till henne där och om man har tur kanske hon svarar direkt.
Det som istället hände är att innan jag ens hunnit skicka iväg meddelandet blir jag blockad av henne.
Har samma namn på kik och RS så antar att hon kände igen mig.

Det är garanterat inte pga att jag varit otrevlig eller något sådant.
När hon inte svarade tänkte jag att det kanske var pga min ålder men nu börjar varningsklockorna ringa.
500 för en timmes massage med happy ending är ju för bra för att vara sant.
ja hon är skum..aningen inget svar eller blir blockad. Tror hon haft minst 2 andra profiler didigare på rs
Citera
2022-09-10, 11:17
Medlem
LayerCakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Taggen2
Var lite schysst o droppa några namn i stället. Att läsa igenom drygt 2500 poster sedan 2015 tar väldigt lång tid!

Matilda 60+ enligt många i denna tråd, de flesta skriver Bulgarien som var hon är ifrån

Lana, ryska, har annonser där påstås vara 40 lite drygt, flertalet i tråden har meddelat att närmare 70 är mer korrekt

Maria s-Tälje rumänska 57... Någon delade uppgift att hon är mer i pensionsåldern , typ 65

Är väl de i sthlmstrakten som f.f är aktiva & annonserar,

Du får leta "var" de har annonserna själv ;-)
Citera
2022-09-11, 23:53
Medlem
Någon som träffat Michaan på RS?
Citera
2022-09-13, 00:44
Bannlyst
Min väns vän undrar vilka som är säkra och fina? Irina tex är bara bitter verkar det som.
Själv knullar jag bara 10or gratis! Prostituerade har jag inget emot, men polaren gillar att betala.
Så Irina verkar okej, sen sanna och hennes vän i solna.
Nån med stort arsle också runt Solna som erbjuder utan kondom. Bonnie?

Ps, original Drrty köper inte horor. Men hans äckliga vän gör.
Senast redigerad av drrty 2022-09-13 kl. 00:50.
Citera
2022-09-15, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av berkis
Är stammis hos några tjejer på RS och det är de som aldrig annonserar eller max 1-2 ggr. / år. Kolla i sökfunktionen, det är där man hittar de som är värda en träff.

Vad är RS för sida?
Citera
2022-09-16, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av forthefuture321
Vad är RS för sida?
rosasidanpunktws
Citera
2022-09-17, 10:02
Medlem
Någon som träffat Sweet cherry på RE?
Citera
2022-09-17, 20:21
Medlem
Nån som träffat Wanda i Sthlm....evigt ung, nu 30 men haft samma bilder i 20 år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in