2022-08-03, 19:42
Medlem
Lillaflickan på rs nån som vet nåt om henne
Citera
2022-08-05, 15:05
Medlem
Vilka milfar i Stockholm suger och knullar utan gummi?
Citera
2022-08-05, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cayman01
Vilka milfar i Stockholm suger och knullar utan gummi?
Du kan prova med Wanja på eskort 69.
Men tror inte att det är så vanligt att någon av tjejerna gör det äns mot en extra kostnad
Citera
2022-08-05, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Du kan prova med Wanja på eskort 69.
Men tror inte att det är så vanligt att någon av tjejerna gör det äns mot en extra kostnad

Tycker nog att Wanja är lite för gammal för att kunna kallas "milf"...

Jag tycker att det är väldigt vanligt att de gör det utan kostnad. Många frågar inte ens, de hoppar bara på utan kondom.
Citera
2022-08-05, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
Tycker nog att Wanja är lite för gammal för att kunna kallas "milf"...

Jag tycker att det är väldigt vanligt att de gör det utan kostnad. Många frågar inte ens, de hoppar bara på utan kondom.
Petra på rosa sidan säger att Hon är 47typ ska köra utan för 500 extra sen vet jag inte någon mer som kör utan
Citera
2022-08-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Petra på rosa sidan säger att Hon är 47typ ska köra utan för 500 extra sen vet jag inte någon mer som kör utan

De flesta som knullar utan skriver inte att dom knullar utan.
Citera
2022-08-07, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weke96
De flesta som knullar utan skriver inte att dom knullar utan.
Håller med, varit med om många gånger med yngre tjejer, som bara hoppar på utan kondom.
Citera
2022-08-07, 19:15
Medlem
Någon här som träffat Ninaa18 på RE?
Såg att det hördes om henne tidigare här i tråden men fick inget svar.
Citera
2022-08-11, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JajjamensanGosse
Tänkte skriva en liten recension och berätta om träffen med min drömtjej som jag hade för ca en vecka sen håll i er.

Kom i kontakt med tjejen på ett annat forum som inte är så vanligt för just prostituerade. Vi chattade en stund och sedan berättade hon om sina tjänster. Jag hade inte planerat att köpa så det blev lite spontant och oj vilken tur jag hade att jag valde att göra så.

Vi bestämmer tid och bokar en timme dagen efteråt. Hon möter upp mig i närheten av min lägenhet och wow, möts av en ung, vältränad supersnygg tjej som säger hej med ett stort leende och presenterar sig. Redan där släpptes all nervositet och vi går sedan upp i min lägenhet. Hon var väldigt social och hade riktigt bra humor, hon tog kommandot och upplevdes väldigt mogen. Det var verkligen en tjej som tog hand om sig, propert klädd och hur fräsch som helst.

Efter lite skitsnack i lägenheten ber hon om att få låna toaletten samtidigt som hon ber mig sitta kvar i soffan. Efter cirka 5 minuter kommer hon ut i en badrock med ingenting under, hon kommer till mig och börjar kyssa mig på halsen och sedan neråt. Sen tar hon fram den och stoppar den i munnen samtidigt som hon kollar mig i ögonen, hon leker med bollarna och allting och hon har hela tiden ett leende på läpparna. Efter det rider hon mig som jag aldrig upplevt tidigare. Vi byter position fram och tillbaka och när hon står på alla fyra i doggy så är jag nära på att komma, hennes rumpa är bland de finaste jag sett.

Vi avslutar med att hon suger mina bollar samtidigt som hon runkar av mig. Hela tiden med ett litet leende, hon gick in för det.
Jag lägger satsen på hennes perfekta bröst och sedan går jag och hämtar papper och torkar av henne. Vi umgås en stund till efteråt tills tiden är slut. Hon ger mig en stor kram och jag väljer att ge ordentligt med dricks innan hon går ut i kvällssolen.

En kväll jag aldrig kommer att glömma. Kommer boka längre tid med henne när jag har möjlighet.

Det var verkligen en 10 av 10 upplevelse. Ibland har man flyt, från slösurfade till detta. =)

Låter ju hur bra som helst
Senast redigerad av CaptainWeirdo 2022-08-11 kl. 00:33.
Citera
2022-08-11, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainWeirdo
Låter ju hur bra som helst
Bluff så det skriker om det..vill ha halva summan i förskott med bitcoins för bådas säkerhet
Citera
2022-08-12, 05:39
Avslutad
Finns någon som kan rekommendera en yngre (18-23) svensk eskort i stockholmstrakten som gör outcall? Ju yngre desto bättre
Senast redigerad av laggge 2022-08-12 kl. 05:44.
Citera
2022-08-13, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av laggge
Finns någon som kan rekommendera en yngre (18-23) svensk eskort i stockholmstrakten som gör outcall? Ju yngre desto bättre
Du kan säkert träffa Kira Bloom outcall. Hon är 19 och outstanding i leverans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in