2022-08-25, 17:04
Medlem
Någon som träffat Linda Carrbean från RE? Finns ett omdöme men den snubben har bara skrivit en gång så osäker om det är scam
Citera
2022-08-25, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Nej men osäkert om hon bor i villa eller lägenhet annonsen säger båda. Inga kommentarer om henne men jävligt sexiga bilder men rätt dyr.
Tycker mig se lite blandade rån eller bluff varningar,
Talade med henne i telefon då var hon i Sollentuna.
Du får gärna berätta om du träffar henne så vi vet
reagerade också på det, känns lite suspekt. Men hade gärna velat träffa henne om hon är på riktigt
Citera
2022-08-25, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pynxer
reagerade också på det, känns lite suspekt. Men hade gärna velat träffa henne om hon är på riktigt
Ja Hon har härliga bilder men inga kommentarer på sidan, så man kan undra om det är äkta
Citera
2022-08-26, 05:14
Medlem
Jag har träffat Gyllene ett flertal gånger. Man får definitivt uppfattningen att hon gillar att tillfredsställa sin kund. Hon vet vad hon gör. Kan rekommendera att ni försöker få till en träff. Men som hon skriver, så träffar hon inte alla. Lycka till
Citera
2022-08-26, 09:56
Medlem
DayNites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JnF7
Är det HIV-varning på petraforfun?

låter allvarligt, vad baserar du detta på?
Senast redigerad av BlueSwede 2022-08-27 kl. 05:41.
Citera
2022-08-26, 18:11
Medlem
Citat:
Velat träffa petraforfun eller hothothot från RS nu ett tag. Någon som träffat de förut?

Hothot är helt okej men bor i skogen långtifrån staden
Citera
2022-08-26, 23:10
Medlem
Förlåt ska vara bi happy som bor långt bort i skogen
Hothot har jag bara talt med på telefon, men Hon verkar vara en trygg kvinna om man får gå på magkänslan
Citera
2022-08-27, 11:02
Medlem
Citat:
Velat träffa petraforfun eller hothothot från RS nu ett tag. Någon som träffat de förut?

Träffade Hot för några år sen.
En trevlig alldaglig kvinna men inget wow.
Ångrar inte besöket men det blir ingen påtår.
Citera
2022-08-27, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukas09
Förlåt ska vara bi happy som bor långt bort i skogen
Hothot har jag bara talt med på telefon, men Hon verkar vara en trygg kvinna om man får gå på magkänslan
Bee habby bor lite avsides men inte i skogen
Citera
2022-08-27, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av busibrallan
Bee habby bor lite avsides men inte i skogen
Men det var inte långt ifrån men kan också rekommendera hon är trygg och stabil men det var lite smått knöligt att åka till henne, tog en bra stund
Citera
2022-09-02, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ingemar74
Jag har träffat Gyllene ett flertal gånger. Man får definitivt uppfattningen att hon gillar att tillfredsställa sin kund. Hon vet vad hon gör. Kan rekommendera att ni försöker få till en träff. Men som hon skriver, så träffar hon inte alla. Lycka till

Håller med, hon gillar det hon gör, har träffat henne två gånger och gick nöjd därifrån.
Citera
2022-09-02, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aggargott
Har också funderat. Testade att kontakta tjejerna utan annons, bilder etc för jag såg att de var online på rs. Vissa svarade att de inte tar in nya av säkerhetsskäl eller att de inte bara hade lust att träffa nya just nu.

Mitt tips är att hålla utkik till brudar som är inloggade utan text/bild. Men kolla också i gästboken så det ej är fejkprofiler.

På något sätt känns det säkrare att träffa folk som söker mer långvariga kunder. Känns mer seriöst och tryggt. Men kanske svårare att få tag i!

Är stammis hos några tjejer på RS och det är de som aldrig annonserar eller max 1-2 ggr. / år. Kolla i sökfunktionen, det är där man hittar de som är värda en träff.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in