Citat:
Ursprungligen postat av
Grynet45
Nu lever livet för My. I värme, inga måsten och utan ansvar. All form av sviter från förlamning, tumörer, väntan på cancerbesked verkar som bortblåst.
Men det var ju för varmt här hemma i somras och inte hade hon några måsten heller. 🤔
Hon stortrivdes ju på sitt gym trots dåligt flås, hon kunde ägna sig åt det hon älskade mest av allt, att hjälpa andra att komma i form.
Så det är annat nu när hon är i Spanien? Funkar appen i spanska affärer och på restauranger?
Hon nämnde kort att hon saknade sonen och hunden men det var mera som att dom nämndes i förbifarten innan hon fortsatte beskriva hur fantastiskt bra det är i Spanien.