2022-08-26, 11:42
  #6961
Medlem
Nu lever livet för My. I värme, inga måsten och utan ansvar. All form av sviter från förlamning, tumörer, väntan på cancerbesked verkar som bortblåst.
Härligt, hoppas att den känslan sitter kvar när hon kommer hem. Då med sin son hemma, laga mat till honom o Jonas? Mixtra ihop sina röror. Starta upp sin online verksamhet i slutet av Augusti eller hur det nu var. Gett lite olika besked.
Köra sina powerwalks, åter till gymmet för egen räkning ev ta emot PT kunder, hur och när är det ingen som vet.
Citera
2022-08-26, 11:53
  #6962
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Nu lever livet för My. I värme, inga måsten och utan ansvar. All form av sviter från förlamning, tumörer, väntan på cancerbesked verkar som bortblåst.
Men det var ju för varmt här hemma i somras och inte hade hon några måsten heller. 🤔
Hon stortrivdes ju på sitt gym trots dåligt flås, hon kunde ägna sig åt det hon älskade mest av allt, att hjälpa andra att komma i form.
Så det är annat nu när hon är i Spanien? Funkar appen i spanska affärer och på restauranger?

Hon nämnde kort att hon saknade sonen och hunden men det var mera som att dom nämndes i förbifarten innan hon fortsatte beskriva hur fantastiskt bra det är i Spanien.
Citera
2022-08-26, 15:28
  #6963
Medlem
Vad jag tycker bloggen är tråkig när inga kommentarer släpps igenom ☺️
Citera
2022-08-26, 15:30
  #6964
Avslutad
https://streamable.com/f4izz2

Nu mår hon som bäst, omgiven av kändisar...

#Gratis är gott
Citera
2022-08-26, 15:39
  #6965
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/f4izz2

Nu mår hon som bäst, omgiven av kändisar...

#Gratis är gott

Vad tycker dom "riktiga" kändisarna när hon springer runt och filmar?
Citera
2022-08-26, 15:49
  #6966
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
https://streamable.com/f4izz2

Nu mår hon som bäst, omgiven av kändisar...

#Gratis är gott
Hon lyser som solen i Karlstad. Nu mår hon gõtt. Avdankade kändisar som själva glömt att dom är kända lyser upp den kändistoktga Mytomanens mående 🌴
Citera
2022-08-26, 16:54
  #6967
Medlem
3timeseGOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hon lyser som solen i Karlstad. Nu mår hon gõtt. Avdankade kändisar som själva glömt att dom är kända lyser upp den kändistoktga Mytomanens mående 🌴

Man skulle kunna tro att hon är på lyset med tanke på hur illa hon har filmat i dag
Citera
2022-08-26, 17:24
  #6968
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 3timeseGO
Man skulle kunna tro att hon är på lyset med tanke på hur illa hon har filmat i dag
Ja, faktiskt. Men med tanke på hennes dåliga beteende som full får vi väl hoppas hon inte dricker något starkt. Gör hon det så blossar nog hennes inre demoner upp och hon skäller ut väldigt många i sällskapet 🌴
Citera
2022-08-26, 17:40
  #6969
Avslutad
Nu står hon på bästa platsen bredvid Alban och dansar. Dansar hon nykter, eller? Kolla på story, ni som kan 🌴
Citera
2022-08-26, 17:45
  #6970
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
På 60-talet hette det:" Smal och fin med Preludin."
Preludin var ett amfetamin preparat, indraget i Sverige sen 1965.

Men hon kan väl testa nåt liknande för viktreducering, finns säkert på nåt apotek i

Marbella.

Tycker hon ser riktigt bra ut i kroppen på de senaste bilderna.
Citera
2022-08-26, 21:30
  #6971
Medlem
TPLs avatar
Hon har slutat åka in till stan för att hon avskyr ytligheten bland kändiseliten. Trivs bäst hemma i Täby med rutiner, lugn och ro.
Men nu plötsligt röjer hon runt på kändisjippon och mår bättre än på länge. Jag har svårt att få ihop den där bilden.
Citera
2022-08-27, 04:04
  #6972
Medlem
Wow vilket kändisparty 🥳 Sveriges jetset elit 🤣 Jösses så Brolin ser ut Han och My
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in