2016-11-26, 18:11
Medlem
Morriisss avatar
Snubbla in på bloggen för första gången på några veckor och inser att nästan alla inlägg sen en tid tbx bara är en massa "samarbeten".. alltså reklam - trist!
Citera
2016-11-29, 06:40
Medlem
Såg ett några dgr gammalt inlägg där en i kommentarerna kom med påståenden som den inte själv kunde utveckla, förklara eller redovisa för, precis som i den här tråden. Bloggportalen har tydligen gjort ett nytt inlägg där kommentarerna härjar hyfsat" "blandat" men det lär ju vara samma skribent där, som hos My liksom här. My verkar faktiskt inte ha gjort ett skit! Om inte annat så börjar My framstå som rena ängeln ju längre tiden går och desto mer det kommer tomma påståenden. Ja, varför kan ingen berätta? -för att det finns ingenting att berätta.
Citera
2016-11-29, 13:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Såg ett några dgr gammalt inlägg där en i kommentarerna kom med påståenden som den inte själv kunde utveckla, förklara eller redovisa för, precis som i den här tråden. Bloggportalen har tydligen gjort ett nytt inlägg där kommentarerna härjar hyfsat" "blandat" men det lär ju vara samma skribent där, som hos My liksom här. My verkar faktiskt inte ha gjort ett skit! Om inte annat så börjar My framstå som rena ängeln ju längre tiden går och desto mer det kommer tomma påståenden. Ja, varför kan ingen berätta? -för att det finns ingenting att berätta.

Återigen,tyvärr du har fel ang att hon skulle va en ängel.
Det finns förklaringar till att det inte berättas.
Citera
2016-11-29, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molly10
Återigen,tyvärr du har fel ang att hon skulle va en ängel.
Det finns förklaringar till att det inte berättas.

Vad för förklaringar?

Om du vet att hon är hemsk måste det väl ligga i ditt intresse att alla får reda på det? Varför inte berätta?
Citera
2016-11-29, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Vad för förklaringar?

Om du vet att hon är hemsk måste det väl ligga i ditt intresse att alla får reda på det? Varför inte berätta?
Det undrar tydligen My med i kommentarerna under det inlägget. Hon bad skribenten att faktiskt berätta, men det ville den personen inte göra tydligen, utan hon ville bara fortsätta att tjafsa och insinuera på hur jävlig My va, blaha, blaha och blaha! Det låter väldigt mycket som att det faktiskt inte finns något att berätta.
Citera
2016-11-29, 22:00
Medlem
Dagg i gräsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenglad
Det undrar tydligen My med i kommentarerna under det inlägget. Hon bad skribenten att faktiskt berätta, men det ville den personen inte göra tydligen, utan hon ville bara fortsätta att tjafsa och insinuera på hur jävlig My va, blaha, blaha och blaha! Det låter väldigt mycket som att det faktiskt inte finns något att berätta.

Jag tror det är max 2-3 st personer som verkar vilja hålla igång detta i olika kommentarsfält och här på flashback, nån sorts hämnd mot My. Därför inget konkret kommer utan bara massa luddiga påståenden som inte alls stämmer överens med det JÄTTEHEMSKA som hon ska ha gjort. Sno andras män och skvallrat vidare hemligheter är inte nått jättehemskt som hon måste lida för i all evighet.
Citera
2016-12-05, 08:40
Avslutad
Det är något som inte stämmer här ändå...
visst kan det väl vara så att allas vår My har blivit påhoppad och behandlat lite för mkt men samtidigt tycker jag att det känns lite konstigt att hon på två-tre års tid har bytt ut nästan alla sina vänner. På Öland var det bilder på vänner som hon idag inte nämner i sin blogg. I Sthlm var det MG MC MI osv/mfl som likaså inte heller finns med i bilden. Kan verkligen alla dessa ha så fel? Vad är det My har hittat på. Om nån av de som var hennes f d vänner skriver härinne tycker jag att ni ska skriva VAD hon har gjort. Det är bara fånigt att inte ta bladet från munnen efter ett halvårs existens av denna tråd...
Citera
2016-12-05, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
visst kan det väl vara så att allas vår My har blivit påhoppad och behandlat lite för mkt men samtidigt tycker jag att det känns lite konstigt att hon på två-tre års tid har bytt ut nästan alla sina vänner. På Öland var det bilder på vänner som hon idag inte nämner i sin blogg. I Sthlm var det MG MC MI osv/mfl som likaså inte heller finns med i bilden. Kan verkligen alla dessa ha så fel? Vad är det My har hittat på. Om nån av de som var hennes f d vänner skriver härinne tycker jag att ni ska skriva VAD hon har gjort. Det är bara fånigt att inte ta bladet från munnen efter ett halvårs existens av denna tråd...

Att hon bytt ut sina vänner beror väl på att hon är otroligt sugen på att bli känd och därför bara vill umgås med sådana? Jag tror snarare det är så än att hon skulle ha svikit dem allihop. Fast vad vet jag. Ni som vet får gärna berätta.
Citera
2016-12-05, 21:11
Medlem
Eftersom inget kommit fram kan man konstatera att det sannolikt inte finns något hemskt som MM gjort. Kan vi inte bara konstatera detta och vara nöjda så?
Citera
2016-12-06, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Jag tror folk ansluter sig till den sidan som är störst och starkast och ger mest - på den sidan befinner sig inte My. Jag tror inte att det är svårare än så. När skitsnacket väl är i rullning så är det svårt att få slut på det. Men endast döda fiskar följer strömmen. Och det säger väl en del om det folket som håller på? Dessa "vänner" som vänt My ryggen har nog gjort My en tjänst. Dessutom så är det inte svårt att tro att My säkert förstått och sett hur falskspelen ser ut (hon verkar vara en vaken och klarsynt tjej) och har kanske inte alls så stora tankar om dessa äldre damer. En mobb växer snabbt. Därför kan jag tänka mig att My har bytt ut sin "bekantskapskrets" både mot sin vilja och med sin vilja. My har säkert inte gjort något hemskt och skulle det komma fram så kommer de drivande att tappa ansiktet och strålkastarna lyser plötsligt över dessa (men inte på ett positivt sätt). Det skulle nog bli oerhört pinsamt för gemene. Det är vad jag tror om jag får spekulera lite
Senast redigerad av Rosenglad 2016-12-06 kl. 10:45.
Citera
2016-12-06, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blondinibland
Att hon bytt ut sina vänner beror väl på att hon är otroligt sugen på att bli känd och därför bara vill umgås med sådana? Jag tror snarare det är så än att hon skulle ha svikit dem allihop. Fast vad vet jag. Ni som vet får gärna berätta.
Det är iofs bra att byta ut sina mindre bra vänner till bättre och att vara i den branschen som bloggare är det bra att vara just -KÄND för att få in brödfödan. En inkomst är viktigt att ha. My gör precis samma sak som alla andra. Men det är nog mindre roligt att göra sig känd som mobbare. Den delen av storyn lär nog komma tids nog.
Citera
2016-12-06, 12:39
Medlem
Så lång tråd utan fakta (om man kan kalla det så här) . så fort någon skriver att My nog inte gjort något eftersom de inte kommer fram något är där någon som minsann ska berätta att hon visst gjort så hemska saker. men såklart kan ingen berätta vad. Vem är det som vill hålla detta vid liv så gärna? Har tröttnat helt på att läsa bloggen efter konkursen typ, mest reklam ju.så händer där något kul får ni gärna informera.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in