Citat:
Ursprungligen postat av
blondinibland
Vad för förklaringar?
Om du vet att hon är hemsk måste det väl ligga i ditt intresse att alla får reda på det? Varför inte berätta?
Det undrar tydligen My med i kommentarerna under det inlägget. Hon bad skribenten att faktiskt berätta, men det ville den personen inte göra tydligen, utan hon ville bara fortsätta att tjafsa och insinuera på hur jävlig My va, blaha, blaha och blaha! Det låter väldigt mycket som att det faktiskt inte finns något att berätta.