2022-08-23, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Diskussionerna är dock inte öppna och syftar till att förhala och inte ändra på något i praktiken. Om man varje dag går till jobbet och masskapar "chinatowns" så hjälper det inte så mycket att man får säga "chinatowns" när man själv bestämmer att det plötsligt går an.

Ja dem spelar ju inte Sim-city liksom
Men antar dem märker att dem börjar tappa väljare inom arbetarklassen som faktiskt jobbar, men i vanlig S manér 15år försent.

Tycker tom dem inbitna Sossarna man haft i bekantskapskretsen börjar bli obekväma med våldet som sker på våra gator och köpcenter och börjar vakna och fundera på vad vi håller på med.
Citera
2022-08-23, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Diskussionerna är dock inte öppna och syftar till att förhala och inte ändra på något i praktiken. Om man varje dag går till jobbet och masskapar "chinatowns" så hjälper det inte så mycket att man får säga "chinatowns" när man själv bestämmer att det plötsligt går an.

Med ” öppna” menar jag mest att vi idag i dagspressen ser olika inlägg och även fakta om invandrarproblem. Det var otänkbart för inte så länge sedan. Vi kan idag i offentlig press ha en saklig diskussion om invandrig, dess kostnader, dess följder. Det var helt omöjlig för, kanske, fem år sedan.
Citera
2022-08-23, 19:24
Medlem
Concac123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Maggan frågas ut i SVT kl 20, möjligt att denna trådens ämne tas upp: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/statsvetaren-har-ar-fragorna-magdalena-andersson-s-vill-undvika
Tyvärr är nog säkert utfrågningen förinspelad där Holmberg och hon batikhäxan behandlar henne med silkesvantarna.
Citera
2022-08-23, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mylstrupidius2
Det är omöjligt att stoppa. Invandrarna gifter sig med man/kvinna från hemlandet. Anhöriginvandring kallas det. Något som danskarna satt stopp för, men givetvis inte Sverige.
Vet att merparten är anhöriginvandrare, men om Danmark kan så borde ju Sverige också kunna..
Citera
2022-08-23, 19:26
Medlem
over9ks avatar
Vilken rasse!
Citera
2022-08-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedal
Bidrag och arbetslös är inte samma sak, nu är inte jag för import av somaliska barnfabriker,
En lögn är en lögn.
Men lägg av, andemeningen är att de lever på oss andra. 700 000(minst) som inte försörjer sig själva.
Citera
2022-08-23, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bebbanburg
Med ” öppna” menar jag mest att vi idag i dagspressen ser olika inlägg och även fakta om invandrarproblem. Det var otänkbart för inte så länge sedan. Vi kan idag i offentlig press ha en saklig diskussion om invandrig, dess kostnader, dess följder. Det var helt omöjlig för, kanske, fem år sedan.

Jo, det är bättre att det går att "nämna" vilket det här gått i perioder och andra inte.

Samtidigt så är syftet med att det går att "nämna" att förhindra att något görs åt samhällsförfallet och våldet på riktigt då det inte fungerar att "lägga locket på" längre helt.

Om majoriteten av politiker ville lösa det här problemet så skulle de ha gjort det för 50 år sedan istället för att svamla om "chinatowns" likt en dement.
Citera
2022-08-23, 19:34
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Concac123
Tyvärr är nog säkert utfrågningen förinspelad där Holmberg och hon batikhäxan behandlar henne med silkesvantarna.
Inte vet jag, vi får väl se om en halvtimme:
Citat:
Vem är du mest rädd för, Camilla Kvartoft eller Anders Holmberg?

- Det var en ovanlig fråga, det här är ingen boxningsmatch eller tävling.
Det vet jag inte om SVT ser det som. Det är inte min inställning, mitt fokus är att väljarna ska få bra svar på de frågor som de har och höra vad jag vill med vårt land.
https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-svensk-politik-och-valet-2022
Citera
2022-08-23, 19:40
Medlem
particulum1s avatar
Ja då var det officiellt, Magdalena Andersson, Socialdemokraterna, vill inte ha en mångkultur.
Citera
2022-08-23, 19:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evertronaldo
Chinatowns är ju trevliga Har varit i San Fr N Y o Londons Chinatowns. Trevliga områden till skillnad
från sk Somalitowns som ju är förpestade shitholes.

Fattar inte varför Magdalena drar in Chinatowns i detta. Östasiater är inte som somalier och blattar.

Hade man bytt ut alla negrer och blattar mot japaner och kineser så hade garanterat detta land mått mycket bättre.

Dock hade det blivit sura miner efter de skulle ta svenskars jobb. Inte pga kvotering som med blattar utan för att östasiater är både smartare och mer arbetsflitiga än svenskar.
Senast redigerad av peterj76 2022-08-23 kl. 20:03.
Citera
2022-08-23, 19:59
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Vad problemet?? Jag trivs jättebra 😀

Jag har själv bott i Rinkeby. Men barnfamiljer flyttar aldrig dit. Studenter är livrädda för förorterna, speciellt tjejer.
Citera
2022-08-23, 20:01
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Statsministern live just nu på SVT: https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-svensk-politik-och-valet-2022
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in