2022-08-23, 10:58
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Statsminister Magdalena Andersson kommenterar nu integrationsminister Anders Ygemans uttalande om hur utsatta områden klassificeras.

Ygeman sa tidigare i sommar till DN att han inte utesluter att antalet utomnordiskt födda personer som bor i ett område skulle kunna vara ett av kriterierna. Uttalandet väckte kritik från bland annat MP.

Till DN säger Andersson i dag att hon är emot "etniska kluster" i bostadsområden.

– Det är inte min ambition för Sverige, utan det är att vi ska bo blandat, det ska talas svenska i alla bostadsområden och att svensk jämställdhet ska gälla överallt.

– Vi vill inte ha Chinatowns i Sverige, vi vill inte ha Somalitown eller Little Italy, vi ska bo blandat med de olika erfarenheter som vi har. Vår utgångspunkt är ett samhälle där man lever tillsammans med olika bakgrund, olika erfarenheter och olika inkomster och möts. Det är så vi blir ett sammanhållet samhälle, säger Andersson.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/senaste-nytt-om-svensk-politik-och-valet-2022
Bra tycker jag, för om babbarna får ha sina helt egna revir kommer deras ondskefulla parallelsamhällen förstöra landet mer och mer...

Era åsikter?
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2022-08-23 kl. 11:01.
Citera
2022-08-23, 11:04
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Valfläsk och lögner är sozzarnas starkaste kort. De ljuger så mycket de kan för att deras väljarbas
60+ skall bli hjärntvättade och sen efter valet så är det tvärtom och dessa 60+ har redan glömt
bort vad de röstade. Glöm inte att det var sozzarna som skapa dessa ghettona .
Citera
2022-08-23, 11:06
Medlem
Reverend.Camdens avatar
Är ju liksom redan försent och importen har varit för stor.

Vad vill egentligen folket? Jag trivs bäst med låg andel invandrare och skulle inte vilja bo i ett område med över 10 % invandrare. Helst inte över 2 %.

Jag förstår vad Magdalena menar men det är en omöjlighet idag då det inte går att assimilera i den storleksordningen.
Citera
2022-08-23, 11:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AfroCondomFactory
Bra tycker jag, för om babbarna får ha sina helt egna revir kommer deras ondskefulla parallelsamhällen förstöra landet mer och mer...

Era åsikter?
Varför i helvete fortsätter hon då att importera runt 100 000 per ÅR??
Citera
2022-08-23, 11:09
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83
Inte fan vet jag..
Citera
2022-08-23, 11:11
Medlem
vanilljs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Valfläsk och lögner är sozzarnas starkaste kort. De ljuger så mycket de kan för att deras väljarbas
60+ skall bli hjärntvättade och sen efter valet så är det tvärtom och dessa 60+ har redan glömt
bort vad de röstade. Glöm inte att det var sozzarna som skapa dessa ghettona .

Exakt. Bara att kolla statistiken.. hon står och vräker ur sig hur mycket hon stramat åt invandringspolitiken... Med en enkel googling så ser man att vi fortfarande står med armarna öppna för ca 100 000 personer / år.

Vi har idag 700 000 personer som är arbetslösa invandrare. Det är lika många som hela Göteborgs Stad, låt det sjunka in.

Hon har inga planer på att göra ett smack! Vartenda ord hon och resten av vänstern yppar i frågan är paniklögner för att neutralisera hotet från SD.
Citera
2022-08-23, 11:11
Medlem
Men vi skulle ju vara ett mångkulturellt samhälle?? Eller?

Antingen assimilering eller mångkulturellt - Sverige valde det sista - det står tom i grundlagen har jag för mig. Assimilering är ju rasistisk - Det betyder att statsministern är rasist - helt enligt den egna pk åsikts korridoren. Syntax error.
Citera
2022-08-23, 11:17
Medlem
Farbaute666s avatar
Vilket okunnigt och naivt påstående. S och M har ju låtit det hela pågå ända tills nu, och de kommer inte att göra någonting alls för att påverka situationen. De kommer inte att våga agera som man nu gör i Danmark och Frankrike, för att nämna några länder som aktivt försöker bryta - åtminstone delvis - segregationen.
Citera
2022-08-23, 11:24
Bannlyst
Citat:
Inte fan vet jag..

Varför åker svenska politiker till Bilderberg möten?

Kossan ljuger och ljuger och ljuger. Svenska folket är tydligen hur dumma och naiva som helst.
Citera
2022-08-23, 11:28
Medlem
Flufffens avatar
Mm, deras utgångspunkt ja. Deras utgångspunkt är anledningen till misären som breder ut sig. Vad vill väljarna, hur ska man lösa det hade hon tänkt när vi redan har områden som passar in på definitionen Arabtown? Tvinga svenskar att flytta dit, tvångsförflytta familjer i höginkomstområden till orten och vice versa? Göra livet ännu mer odrägligt för svenska familjer?

Deras utgångspunkt/vision är anledningen till att vi nu sitter i skiten för all framtid. Man har helt förstört Sverige på 20 år, landet de själva växte upp i offrade man för mångkultur/arabkultur.

Maggan hatar bostadsområden som bebos till 100% av svenskar, hon hatar svensk kultur och svenskar. Hon säger det rakt ut enligt citatet från DN.
Citat:
Till DN säger Andersson i dag att hon är emot "etniska kluster" i bostadsområden.
Senast redigerad av Flufffen 2022-08-23 kl. 11:31.
Citera
2022-08-23, 11:32
Medlem
Citat:

Era åsikter?
Chinatowns är ju trevliga Har varit i San Fr N Y o Londons Chinatowns. Trevliga områden till skillnad
från sk Somalitowns som ju är förpestade shitholes.
Citera
2022-08-23, 11:35
Medlem
Metaverses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Annabella83

Citat:
Inte fan vet jag..
Allt för att säkra makten för Socialdemokraterna.

Socialdemokraterna har lyckats skapa ett monopol inför varje val, tack vare alla invandrare som dom tar hit årligen.

Det är inte direkt så att Mohammed kommer få för sig att rösta på högerblocket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in