Citat:
Ursprungligen postat av
Reverend.Camden
Är ju liksom redan försent och importen har varit för stor.
Vad vill egentligen folket? Jag trivs bäst med låg andel invandrare och skulle inte vilja bo i ett område med över 10 % invandrare. Helst inte över 2 %.
Jag förstår vad Magdalena menar men det är en omöjlighet idag då det inte går att assimilera i den storleksordningen.
Hur som så kan man ju blanda mer invandrare i ”svensk” områdena, det är bästa möjliga av situationen.
Plus att hjälpa dom som vill återvandra med det.