Citat:
Att vilja ha tak över huvudet och mat på bordet, Så man slipper sova på gatan hungrig med 2 små barn. Det är inte ytligt, det handlar inte om materiella ägodelar, det handlar om överlevnad.
Och han kan inte ens ge dem det.
Vad ger DIG rätten att babbla om andra människors liv liksom?
Sjukt att du tror att Melina är så svag att utan Solomon skulle hennes liv kollapsa, i deras relation verkar hon vara den enda av dem som står med båda fötterna på jorden. Och om du läser tråden kommer du se att många håller med om att Melina är den stabilaste av dessa 2.
"Konsekvensen av ditt handlande blir förödande. That's for sure."
Vilket handlande? vad har jag gjort?
"Vem är du egentligen att försöka splittra en familj?"
Vad har jag gjort för att försöka splittra en familj?
Du verkar leva i en egen fantasi i din egen hjärna, där du kommer på och påstår en massa saker som mig som inte stämmer. Ganska sjukt faktiskt...
Du verkar inte riktigt klok i huvudet, så kommer sluta svara dig nu.
Och han kan inte ens ge dem det.
Vad ger DIG rätten att babbla om andra människors liv liksom?
Sjukt att du tror att Melina är så svag att utan Solomon skulle hennes liv kollapsa, i deras relation verkar hon vara den enda av dem som står med båda fötterna på jorden. Och om du läser tråden kommer du se att många håller med om att Melina är den stabilaste av dessa 2.
"Konsekvensen av ditt handlande blir förödande. That's for sure."
Vilket handlande? vad har jag gjort?
"Vem är du egentligen att försöka splittra en familj?"
Vad har jag gjort för att försöka splittra en familj?
Du verkar leva i en egen fantasi i din egen hjärna, där du kommer på och påstår en massa saker som mig som inte stämmer. Ganska sjukt faktiskt...
Du verkar inte riktigt klok i huvudet, så kommer sluta svara dig nu.
Nu blev du så där otrevlig igen. Jävligt obehagligt hur du svänger mentalt.
Allt jag vill är att Melina & Salomon ska få.en ärlig chans att etablera sina liv i trygghet, både för deras egen skull men självklart oxå för barnen. Vad vinner du på att försöka krossa deras relation? Vrf tror du att Melina far illa? Grundar du dina åsikter på materiellt nonsens? Tryggheten att ha en stabil grund att stå på, rent emotionellt, väger självklart tyngre än pengar & prylar liksom.
Melina har sina år av missbruk & psykisk ohälsa i bagaget. Salomon har sina år av verbal misshandel & förnedring i sitt bagage. Tillsammans har dessa båda sargade själar nu lyckats att skapa en familj, en grund att stå på. En grund där det förflutna inte spelar ngn roll, där endast framtiden & nuet är i fokus. Vackert. Mycket vackert.
Detta vill alltså du nu förstöra genom att rota fram skelett i garderoben. För att kunna.leva med dig själv så intalar du dig att du gör det för Melinas skull. Har jag rätt?
Det du gör är hemskt. Du ställer dig mellan 2 st vilsna själar genom att aktivt motarbeta deras lycka.
folk med borderline brukar ha svårt med att veta gränser och liknande så din bild har du nog fantiserat ihop i huvudet.
du kommer endast få trasiga, borderline tjejer med psykisk ohälsa då det är såna som dras till såna som er.