Citat:
Ursprungligen postat av
Sinestro
En till som föredrar det rödgröna blocket framför det blågula. Denna gång med makaber hänvisning till att L kan välja en ny partiledare som stöder MA. Då är det alltså bättre att rösta på det rödgröna blocket direkt enligt dig?
Jag röstar M, de är det största borgerliga partiet enligt senaste OU. Det känns tryggt.
Rösta du på M då, och kom inte med stöd till sabotörerna.
Du går på Timbros påhitt om att regeringsskifte kan inte ske utan L. Timbra släppte också nu under sommaren en ny rapport där de kräver mer massinvandring.
Skillnaden mellan mig och dig är att jag vet att de borgerliga är bull shit. Så var det under Reinfeldt. De gillar massinvandring och de följer även de vansinniga klimatmålen med Agenda 2030. SD gör inte det, och kommer att sätta press på en sådan Kristersson-regering på dessa frågor.
Att sätta press på M och KD går betydligt mer realistiskt än L som uppenbarligen är det största landsförrädarpartiet som går till val på att avskaffa Sverige. Förr eller senare kommer en sådan konstellation att kollapsa, antingen för att SD inte längre orkar stödja den borgerliga bull shiten, eller för att L inte vill göra avkall på sin landsförräderi.
Du borde veta bättre.