Citat:
Ursprungligen postat av
norrrrrmannn1
Jeg har lurt litt på om ikke det er en bil som har kjørt med lys foran og ikke bak siden det ikke synes noe rødt lys.
Jeg hadde nær sagt satset min farfars gamle gullklokke på at det er minst
like stor sjanse for at det er noe annet, f.eks. en scooter eller kanskje til
og med en sykkel. Her ligger jo også et annet moment, nemilig at akkurat
den gangveien der er særdeles populær som trim- og rekreasjonsrute.
Folk som jogger eller sykler rundt Langvannet, begynner eller avslutter
turen med dette strekket. Det er en "magnet" for potensielle vitner.
Som nevnt tidligere er det også ferdselsåre for en drøss skole- og
barnehagebarn i morgentimene mellom sju og halv ni-ni.
Folk med skumle hensikter kjører ikke bilen der på vei til en så grov forbrytelse.
Hverken ekte kidnappere som har holdt området under oppsyn i forkant, eller
svartsjuke ektemenn på vei for å drepe kona.
Selv en dramaqueen som Toska hadde ikke gjort det.