Citat:
Ursprungligen postat av
Lorentsen
Får satse på at Økokrim er på saken.
Når det gjelder denne MJ-samleren, hadde det vært interessant å vite hvorfor han valgte disse to til å selge samlingen. Jeg tror jeg hadde vært en smule skeptisk til å inngå en avtale med en som var siktet i en så alvorlig sak som denne.
... og hvorfor har ikke gutta noe bilder/video av samlingen? Ser man på YouTube-videoen er det bare MZ og masse screen shots av disse gjenstandene.
Førstepremie til de som finner disse gjenstandene og eieren fra videoen. Det kan være offentlig kjent info.