2022-08-19, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Måste säga att jag har stor tro på ”The Gunners” i år... vi har helt klart ett starkare lag än vad både Chelsea och Tottenham har.

Jag ser för mig oss sluta som 2:a eller 3:a i EPL 22/23.

Vänta m omdömet tills de har mött Chelsea, Liverpool, city o spurs....
Citera
2022-08-19, 14:26
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DurexPlayHeat
Danska skallar skall han tydligen ha utdelat. Han verkar vara riktigt svinig. Livslång otrohet.

T o m hans egna far har tagit avstånd från honom.

Hans farsa är ändå neger, så tänk då hur lågt Ryan faktiskt har sjunkit
Citera
2022-08-19, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Hans farsa är ändå neger, så tänk då hur lågt Ryan faktiskt har sjunkit

👍

Hans legacy som premier leagues bästa leftwing (tillsammans med r7) är väl förstört nu...
Citera
2022-08-19, 14:32
Medlem
Bäst defensiv kan vinna PL.
Citera
2022-08-19, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 93J
Inte om de inte har en offensiv styrka med.
Hjälper inte spela 0-0 hela serien ut..
Citera
2022-08-19, 14:49
Medlem
Citat:

Saliba kommer visa sig vara en av de bästa mittbackarna i PL. Tar över tronen från Van Dijk.
Citera
2022-08-19, 14:49
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Måste säga att jag har stor tro på ”The Gunners” i år... vi har helt klart ett starkare lag än vad både Chelsea och Tottenham har.

Jag ser för mig oss sluta som 2:a eller 3:a i EPL 22/23.

Hej kingen kan vi, dina följare få en uppskattning i procent hur mycket du tror detta kommer hända?
Citera
2022-08-19, 15:18
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Casemiro till united.

Kommer det funka?

Hur tänker united här?
Undrar detsamma. Trodde inte på ryktet först. Men nu har ju Ancelotti bekräftat att Casemeiro vill lämna och bara United är intresserade. Varför ska Casemeiro byta ned sig från CL vinnarna till sjunkande skeppet United. United har visat sig vara försiktiga med lönen också med Rabiot affären. Sån galen lön kan jag inte tänka mig att dom ger.

Men för Uniteds del. På ett sätt en grym värvning, utan att veta pris och lön. Men säkert topp tre, topp 5 på sin position. Vunnit allt. Erfaren. Har stor respekt med sig. En värvning både fans och spelare kan stå bakom.

Men samtidigt. Totala motsatsen till vad man jagat tidigare. Är ju inte en De Jong typ liksom. Men kanske får ETH tänka om lite. Ha Casemeiro som ett extra defensivt stöd och fortsätta använda Eriksen/Bruno/DVB på mitten utan att bli för tunnt.

Real klarar sig hursom. Dom har redan täckning. De enda förlorarna är Juve som får fortsätta dras med pesten Rabiot.
Citera
2022-08-19, 15:34
Medlem
Citat:
Rättegång mot mendy inledd. Vad ska man tro? Den intuitiva känslan är att han är skyldig men man vet aldrig.

Är hans karriär slut även om han blir friad och hur bra var han? Vvd klass?
Han har hunnit bli 28 år gammal och med potentiellt ett par års fängelse på det så ser det inte bra ut för karriären.
Skulle han få skaka galler finns det kanske någon turkisk klubb eller nåt som kan tänkas ge kontrakt när han kommer ut.

Han lär dock betraktas som persona non grata i alla toppligor ifall han fälls. Har svårt att se att han frias faktiskt.
Citera
2022-08-19, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Saliba kommer visa sig vara en av de bästa mittbackarna i PL. Tar över tronen från Van Dijk.

Varane är bäst i premier league och världen, Van Dijk är nästnäst i premier league Maguire tredje bäst i premier league Thiago Silva alldeles för gammal i chelsea toppformen i psg hände före chelsea transfer sen Botman, Konate m.m. nutidsbäst.
Citera
2022-08-19, 15:50
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Varane är bäst i premier league och världen, Van Dijk är nästnäst i premier league Maguire tredje bäst i premier league Thiago Silva alldeles för gammal i chelsea toppformen i psg hände före chelsea transfer sen Botman, Konate m.m. nutidsbäst.

Så de är båda på tredje plats?
Citera
2022-08-19, 15:56
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Vänta m omdömet tills de har mött Chelsea, Liverpool, city o spurs....
Visserligen, men varken Liverpool eller Chelsea ser farliga ut i år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in