2022-08-22, 18:30
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Känns helt plötsligt väldigt ovisst inför kvällens match. Ja, United har inte varit bra för att vara snäll och Liverpool har som alla vet haft det ganska lätt mot United på sistone. Liverpool vacklar även de, både poängmässigt och spelmässigt även om det var en förbättring senast. En drös skador (fakta men inte en ursäkt) plus Nunez avstängning på det. 2 eller 3 poäng efter 3 omgångar duger inte alls om man vill utmana om titeln. Egentligen inte 5 poäng heller men det är ju som det är. Kan United göra en lika blek insats som senast? Känns tveksamt, men det har ju skett för. Med tanke på den bestraffning Unitedspelarna fick efter matchen mot Brentford kan man undra vad som sker ifall inställningen inte blir bättre ikväll. Liverpool favoriter men skulle inte förvåna mig om United tar minst en poäng.
Citera
2022-08-22, 21:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Ja alla är vi fattiga när vi inser hur mycket mer vi kan få om vi byter arbetsgivare.

Men enligt din tes så är alla i Arsenal horor eftersom dem har gått dit för att tjäna mer pengar
Nej, det gör inte, eftersom att fotbollsspelare gör det de gör p g a att de älskar sporten. Enligt din logik, så måste ju det isf gälla för alla pro-footballers, eller?
Citera
2022-08-22, 21:35
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du har redan sågat av Chelsea och Liverpool efter 3 omgångar. Tottenham vet vi alla hur mkt du ogillar. City tappade poäng idag så dom kan vi också räkna bort. Arsenal kommer gå rent igenom serien ungefär så tänker du.

Kalla andra för troll när du är det största trollet i fotbollsforumet.
Sågat och sågat.. allt är ju relativt. Men det stämmer att jag inte tror på varken Liverpool eller Chelsea denna säsong, och vi har i år ett klart bättre lag än vad dessa två har.

Ett ”troll” är ngn som inte har några bra argument att komma med när de blir motbevisade, och du passar ju utmärkt in i den kategorin.
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Du har verkligen nada att komma med i denna tråd.

Var ni inte intresserade utav Bruno? Håll nivå nu tack.
Jasså? Visa till en enda gång där jag har inte skolat dig/er.

Och var/när har jag skrivit ngt öht om att vi var inte intresserade av Bruno, Huh?
Citera
2022-08-22, 21:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Sågat och sågat.. allt är ju relativt. Men det stämmer att jag inte tror på varken Liverpool eller Chelsea denna säsong, och vi har i år ett klart bättre lag än vad dessa två har.

Ett ”troll” är ngn som inte har några bra argument att komma med när de blir motbevisade, och du passar ju utmärkt in i den kategorin.

Och var/när har jag skrivit ngt öht om att vi var inte intresserade av Bruno, Huh?

Du kan inte ens länka till dina källor och jag ska länka dig vad du själv skriver? Knappast.

Så Arsenal var inte intresserade utav Bruno menar du?
Citera
2022-08-22, 21:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Du kan inte ens länka till dina källor och jag ska länka dig vad du själv skriver? Knappast.

Så Arsenal var inte intresserade utav Bruno menar du?
Läste du ens vad jag skrev? Jag frågade ju dig var eller när jag ska ha skrivit någonting öht om att AFC inte var intresserade av Bruno..
Citera
2022-08-22, 22:12
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Läste du ens vad jag skrev? Jag frågade ju dig var eller när jag ska ha skrivit någonting öht om att AFC inte var intresserade av Bruno..

Visa lite källor nångång istället din pajas. Precis som jag och alla andra gör för dig. Men du har ju redan ”rätt” om allt så källor behöver du inte.
Citera
2022-08-22, 22:14
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:

Du som blir skolad av alla här hela tiden. Du minns inte ens vad du själv skriver.
Citera
2022-08-22, 22:30
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Visa lite källor nångång istället din pajas. Precis som jag och alla andra gör för dig. Men du har ju redan ”rätt” om allt så källor behöver du inte.
Nej, att visa till källor osv slutade jag med för ca 2 år sedan. Men jag förhåller mig alltid till fakta i saker o ting som jag skriver, och därmed så vet jag att alltid har rätt.
Citat:
Du som blir skolad av alla här hela tiden. Du minns inte ens vad du själv skriver.
När blev jag skolad av ngn här inne? Det har aldrig hänt.
Citera
2022-08-22, 22:59
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Nej, det gör inte, eftersom att fotbollsspelare gör det de gör p g a att de älskar sporten. Enligt din logik, så måste ju det isf gälla för alla pro-footballers, eller?
Visst älskar de sporten men det är ingen som hade tackat nej till mer pengar för att göra samma sak hos en annan arbetsgivare.

Om en målare hade ökat sin årslön med 20k så tro mig fan att personen byter arbetsgivare eftersom grunsvillkorlet är fortfarande likadant.

Men så tänker kanske inte du, en typisk svennebanan, som hellre jobbar 50 år Scania för att bli bjuden på en sju rätters middag när du fyller 65 år.
Citera
2022-08-22, 23:04
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Visst älskar de sporten men det är ingen som hade tackat nej till mer pengar för att göra samma sak hos en annan arbetsgivare.

Om en målare hade ökat sin årslön med 20k så tro mig fan att personen byter arbetsgivare eftersom grunsvillkorlet är fortfarande likadant.

Men så tänker kanske inte du, en typisk svennebanan, som hellre jobbar 50 år Scania för att bli bjuden på en sju rätters middag när du fyller 65 år.
Alltså, Ashley Cole hade redan i 2006 mer pengar än vad han klarar av att använda i livet. Dessutom så är han från London, kom upp genom vårat akademi, och uttalade hur mkt han ”älskar” Arsenal 2-3 veckor innan han gick till Chelsea. Cashley Hole är ett svin av 1:a klass.

Jag har varit hos Scania i knappt 1 år, och som lastbilssäljare, så har jag en årlig miljonlön + bonus för hur många bilar jag säljer.
Citera
2022-08-22, 23:09
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:

Du och vi andra försöker alltså argumentera mot en man 45 år som är arbetslös och bor hemma hos mamma. Vet inte vem det är mest synd om vi som ständigt faller i hens fälla eller huvudmongot själv.

Signaturen utvidgad för övrigt.
Citera
2022-08-22, 23:09
Medlem
Försvarsmässigt så var United strålande idag. Maguire, Lindelöf, Bailly, Shaw och Jones kommer nog aldrig mer spela i en United-tröja om det inte blir någon skada.

Men detta var den sämsta insatsen jag sett av Liverpool på väldigt länge. Jag tyckte de var bra mot Fulham och Palace även om de bara fick med sig två poäng. Idag var de usla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in