Citat:
Ursprungligen postat av
Alsagio
«Brikken» hun sier mangler, er vel hvem som sitter i enden av kryptosporet
Ja, hvis politiet har lagt alle brikkene bortsett fra 1, har jeg en fornemmelse av hvordan det puslespillet ser ut. (Vet om en hypotese som kun mangler 1 brikke)
Husk at hytteturen ble utsatt i SMS kl 09.10 samtidig som TH forklarte at han skulle ringe hjem for å diskutere detaljer angående hytteturen, og det var derfor han brøt sin rutine og ringte hjem den dagen. Telefonen ble også lagt i ro på bordet rett etter at TH ringte hjem kl 10.06 = de som var i huset viste at TH skule ringe etter ca 1 time.
Hvis de mangler 1 brikke kan det være 1 stk GM (ikke 3-4 kidnappere/medhjelpere som de tydelig vis heller ikke har funnet)
Kan passe inn med at politiet opplyser at AEH ble borført og sannsynlig vis drept - i den rekkefølgen. De kan selvsagt ikke si sikkert at hun ble drept, noe de heller ikke gjør i dag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Ingen grunn til å ha med nøkkelen. Kan det være en forglemmelse fra en som er vant til å bruke husets nøkkel?
For min del tar jeg alltid med husnøkkelen når jeg drar ut - som en refleks uten å tenke over det. Har ikke hørt om kidnappere eller drapsmenn som pleier å gjøre dette - å ta med husnøkkelen til offer.
Citat:
Ursprungligen postat av
Havhest
Påstandene;
- om at TH/familien var den/de eneste som hadde lokalkunnskap nok om S4
- om at TH/familien var den/de eneste som visste at nærmeste naboer til S4 var på ferie
- om at TH/familien var den/de eneste som visste om sperresteinen ved gangstien ved S4
- om at TH/familien var den/de eneste som visste hvilket alarmensystem som fantes i S4
- om at TH/familien var den/de eneste som visste at alarmen var avslått
- om at TH/familien var den/de eneste som visste hvor husnøkkelen var
- om at TH/familien var den/de eneste som visste at AEH var alene hjemme i S4
- om at TH/familien var den/de eneste som kunne bevege seg "risikofritt" i S4 og nærområdet
- om at TH/familien var den/de eneste som hadde et stort nok bilde av S4 og nærområdet
... utelukker IKKE en ukjent gjerningsperson.
.
Nei, det utelukker ikke ukjent GM eller en ekte kidnapping men er samtidig gode indikasjoner på et Gone Girl plott inkludert 1 GM (hvis ikke DT står bak...)
Citat:
Ursprungligen postat av
Troverdig
Så sant, så sant🤥
Det som er sant🧐 er at politi-ledelsen sa opp🧐 Har en snikende mistanke om at de som sa opp ikke ville være med på etterforskningen som skulle utføres fremover - fordi en hypotese er at politiet ble lurt av plottet til GM, og da ble det nok litt kleint å bli en "brikke" i den hyppotesen...🤔
Blir spennende å følge med videre!