Citat:
Nej det känns verkligen inte stabilt det dr Kostov har berättat.
Har också sett uppgiften att han har lämnat tre olika versioner gällande sitt möte med Mittank på sin mottagning. Det finns mängder med dokumentärer och det kan vara möjligt att det kan finnas ytterligare utsagor från denne flygplatsläkare.
Där Mittank klättrade över staketet så fanns det en solrosodling. Nej jag tror inte heller att bulgarisk polis sökte speciellt intensivt efter den försvunne tysken. Jag har sett en uppgift hur många de skulle ha varit på resan till Goldstrand. Det skulle ha varit Mittank och två kompisar. Därmed inte sagt att den uppgiften stämmer.
Bulgariska myndigheter verkar inte ha varit speciellt samarbetsvilliga men det har heller inte mamma Sandra varit. Myndigheterna har visat Sandra övervakningsfilm som enbart hon har fått se. Om det var allt de hade på övervakningsfilm vet jag inte. Sandra har vägrat att berätta vad hon hade sett. Hon har också legat i luven på Mittanks båda reskamrater. Hon känner troligtvis till mera än vad som har framkommit.
Har också sett uppgiften att han har lämnat tre olika versioner gällande sitt möte med Mittank på sin mottagning. Det finns mängder med dokumentärer och det kan vara möjligt att det kan finnas ytterligare utsagor från denne flygplatsläkare.
Där Mittank klättrade över staketet så fanns det en solrosodling. Nej jag tror inte heller att bulgarisk polis sökte speciellt intensivt efter den försvunne tysken. Jag har sett en uppgift hur många de skulle ha varit på resan till Goldstrand. Det skulle ha varit Mittank och två kompisar. Därmed inte sagt att den uppgiften stämmer.
Bulgariska myndigheter verkar inte ha varit speciellt samarbetsvilliga men det har heller inte mamma Sandra varit. Myndigheterna har visat Sandra övervakningsfilm som enbart hon har fått se. Om det var allt de hade på övervakningsfilm vet jag inte. Sandra har vägrat att berätta vad hon hade sett. Hon har också legat i luven på Mittanks båda reskamrater. Hon känner troligtvis till mera än vad som har framkommit.
Men här kan det ju finnas många översättningsmissar, från tyska till engelska, från bulgariska till engelska och fram och tillbaka några gånger så blir det säkert väldigt rörigt.
Låter smått otroligt att utan hjälpmedel klättra över ett sådant staket vid flygplatser.
I och med 9/11 så förstärktes skalskyddet minst ett par hack runt de flesta flygplatser överallt.
Flera av dem är ju typ 3 meter höga med taggtråd högst upp, kanske högre, plus att de kan stoppa en skåpbil typ.
Om han var så förvirrad så kan han ju ha klättrat tillbaks in igen på flygplatsen på kvällen/natten och krupit upp in i landningsstället på ett flygplan. Man tror ju inte att det går, men afrikanerna har ju visat att det visst går.
Häromåret var det någon afrikan som damp ner från himlen utanför Heathrow, London, via ett flygplan från Nairobi.
Mannen var dock djupfryst och stendöd när han damp ner.
Det är väl den enda tänkbara förklaring till att en kropp kan försvinna helt utan ett spår.
Första gången det var en som överlevda en sådan resa var tydligen en kubansk desertör som klättrade upp på landningsstället i Havanna, Kuba och landade i Miami, Florida, USA. Troligen 1960/1970-talet.
Pojken var nedkyld när han hittades. Men flygresan var bara drygt 1 timme lång.
Ytterligare historier finns det med folk som klättrat in bagageutrymmet på nattparkerade flygplan, och haft med sig typ filtar och bäddat in sig i dem.
När personalen lastade in bagaget på morgonen så tänkte ingen på att det låg ett bylte där.
Bulgarien är inte ett så värst kriminellt land. Märklig händelse.