Citat:
Ursprungligen postat av
Hans66
Du behöver inte be om ursäkt, så känner vi nog allihopa, Lars48, Barby och gräset är tre stycken inavlade stolpskott som inte har mer vett än så. Du får ha överseende med dessa troll och scrolla förbi deras idiotiska inlägg.
Du har helt rätt i ditt svar (citat ovan) till
Medvetenommycketxx.👍🏼
"Gräset" är borta och har trollat färdigt. Barby var inne i morse (kl 05.27) men ligger lågt (förhoppningsvis p.g.a. skamkänslor). Lars48 fortsätter i Gräsets metodutveckling med att ställa märkliga motfrågor för att skapa irrelevanta kedjor av betungande skräp, i en i övrigt fantastisk men också numera omfattande tråd.
Trådens senaste hjältar anser jag vara de skribenter som bidragit med utvecklande resonemang om sina tankar och idéer kring materialet i FUP samt även med inhämtning utav allehanda väsentliga dokument betr. "Crazy" Ratsmans eskapader.
Detta ger förhoppningsvis även nya läsare en bild utav det närmast ofattbara som inträffade under förra året, som en vidrig avslutning på en familjs lidande.
Allt p.g.a. en narcissistisk manipulativ kvinnomisshandlare vars tankar i skallen antagligen pressade på allt mer att "får inte jag behålla denna j-a (invektiv), så ska fan i mig inte heller någon annan få henne".
Barnen får inte tillbaka sin mamma Beata 🕯 men jag hoppas att vårt rättsväsende (i TR alt. HR) ger "mördaren" (som Picasso2 uttrycker det i sin signatur) en straffmätning på högsta tänkbara nivå följt utav ett beslut om utvisning ifrån en demokrati som han inte ens är värdig att inandas luften i.