Citat:
Ursprungligen postat av
Hegamon
Att han är fyllo, är inte det bara en trådsanning? Kan du verifiera att det är så? Att vara alkis, då anser jag han måste dricka regelbundet som en ren alkoholist och även bli dyngfull, ragla fram och skratta och gråta. Jag ser inget direkt på kungen alls att han är en alkoholist.
Visst, jag tycker allt han uttrycker sig som en alkad men räcker verkligen det som argument för att han verkligen är en alkoholist?
"Tjabo" har varit alkad sen tidernas begynnelse. Party-prinsen festade hårt som ung och har fortsatt med det hela sitt liv. Han har hela våningar på "finare" adresser dedikerade för det. En fick han sälja efter att Henemark-affären kom ut i media. Kärringen hans vart nog lite upprörd den gången, så han fick sälja knull-och suplyan.
Han har kraschat fler bilar än ett helt jävla folkrace-derby, bara det att hans bilar tenderar att kosta nån miljon styck. Sveriges konung fyllstyr titt som tätt och ingen stoppar honom (statschefen har immunitet och kan inte dömas för brott). Säpo plockar bara upp honom i den efterföljande bilen och kör iväg. Har hänt hur många gånger som helst under årens lopp. Ett rent jävla under att han lever fortfarande.
Det dyker upp "kungen kraschade" nån gång då och då, om man har ögonen öppna. Hur många gånger har du själv kört in i en lyktstolpe under ditt liv? Tjabo är som en stolpsökande missil.
Det är ingen tvekan om att han är alkoholiserad och nu har utseendet kommit ikapp honom, en typisk "portvinsnäsa" pryder nu den kungliga snoken.