Citat:
Ursprungligen postat av
Signalspaning
Vill de se dig död kommer de driva dig till självmord.
Jo, det börjar luta lite åt det hållet. Att vara rätt ensam i världen kan jag hantera (är inte HELT isolerad än, men allt detta har gjort att jag tappat kontakten med många; men många har väl fått felaktig information om en och ja, det blev enklast att dra sig undan då) men att ha folk mot mig tär på den psykiska hälsan.
Fast att ta sig av daga känns inte rimligt innan jag vet varför. Vilka är så klart också intressant, men främst varför jag har blivit utvald för detta är något jag känner att jag ”måste” ha svar på. Och jag tänker att det måste finnas ett sätt att få reda på detta. Enklast vore att fånga in en av dom, vilket inte kan vara så svårt. Här om dagen märkte jag att det går att lura stalkers, jag låtsades pratade i telefon om hur jag gjorde mig i ordning för en viss aktivitet för att sedan dra och träna istället- och fick vara betydligt mer ifred än i vanliga fall. Så speciellt uppmärksamma tycks dom inte vara.
Grejen är att av min erfarenhet svarar svagbegåvade sällan på annat än våld och jag vill ogärna skada någon oskyldig. Så det krävs att det är en av dom jag är hundra på förföljer mig är i tjänst där och då när det finns en chans att gillra en fälla.
Du pratade om att erbjuda pengar, vilket kan underlätta i ett sånt scenario. Vilka summor brukar dom nappa på?