2022-08-12, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av armyknife
Menar du här på Flashback? Eller har du pratat med dom om det? Har läst en del av dina inlägg om det här i tråden och det är helt klart ett intressant resonemang även om jag inte riktigt förstår hur det skulle gå till. Det känns liksom sjukt sci-fi.

Sen jag har börjat skriva och forska om det.

https://www.feynmanlectures.caltech.edu/III_toc.html

Ovan är en länk till en kursbok i partikelfysik. Du behöver kanske inte förstå allting men jag tycker att det är viktigt att folk förstår att det finns. Jag har inte hittat på att det finns partiklar som kan prediceras, att elektroner är partiklar, att det är elektroner som skapar nervsignaler i nervsystemet och att tiden upplevs annorlunda inom partikelfysik än för hur vi människor upplever tid.

Jag vet inte om de försvann för att de blev så chockade över mina funderingar kring att det är tidsresor eller för att det faktiskt är det.
Senast redigerad av Recursion2.0 2022-08-12 kl. 19:13.
Citera
2022-08-12, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Nja, det handlar nog snarare om att ens hjärna (åtminstone ofta) verkar agera före man som människa blir 'medveten' om det...Ibland upp till hela 10 sekunder före!!

Se t.ex. följande vetenskapsartikel;

Brain makes decisions before you even know it

Brain activity predicts decisions before they are consciously made.

Your brain makes up its mind up to ten seconds before you realize it, according to researchers. By looking at brain activity while making a decision, the researchers could predict what choice people would make before they themselves were even aware of having made a decision.

The work calls into question the ‘consciousness’ of our decisions and may even challenge ideas about how ‘free’ we are to make a choice at a particular point in time.

Läs hela på; https://www.nature.com/articles/news.2008.751

Jag förstår vad du menar och känner till det sen tidigare. För min del handlar det inte om sekunder utan år eller tom årtionden. De kan diskutera något som senare faktiskt sker flera år senare. Men de som stalkar pratar om det som om det redan har hänt. De vet alltså inte om att tiden inte stämmer.

Ett exempel är när de förföljde mig i en mataffär. Då pratade och hånade de mig för att jag hade enligt dem kollat upp folks löner tex att jag skulle ha kollat upp en granne som var ingenjör och tänkt på vilken hög lön han har. När de sa det förstod jag inte alls vad de pratade om. 5 år senare flyttade jag till en ny lägenhet. Då kollade jag på folks löner av olika anledningar samt min granne i den nya lägenheten som är ingenjör och hans lön. Då tänkte jag och då gjorde jag precis samma sak som de pratade om och hånade mig för. MEN DET HÄNDE 5ÅR SENARE. Man kan kolla med Skatteverket och se var jag var registrerad. För mig är det helt uppenbart att det här är ett projekt som handlar om mänskliga tidsresor.
Citera
2022-08-12, 22:10
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Recursion2.0
Har någon testat att erbjuda dem (de som följer efter en) pengar? Har funkat väldigt bra för mig. Det är ingen som svarar eller tar emot något. Jag antar att det är för att de får inte prata med oss. Har som mest erbjudit 700 000kr. Har också haft stora summor kontanter med mig (ca 10 000) som jag har varit beredd att erbjuda.

De försvann typ också när jag började tjata om tidsresor.

Jag har erbjudit 20 000 kr samt upp till 100 000 kr till vissa av mina f.d. vänner för några år sedan. Ingen napp. Dessutom har jag skrivit här förut att jag erbjuder 10 000 kr för information om de skyldiga som ska leda till bevis eller åtal. 25 000 kr till 50 000 kr är väl värt betalning för bevis eller vittnesmål som ska leda till åtal eftersom skadeståndet från 15 år av olaga förföljelse etc är upp i över 10 miljoner kr samt skadestånd som ska kompensera för förlust av inkomst retroaktivt samt framtida förluster.

Mina vänner verkar vara för genererade att erkänna eller bli vittnen tror jag. De köpte den agendan mot mig utan att förstå konsekvenserna för mig eller hur skadligt det är.
Citera
2022-08-12, 23:46
Medlem
Citat:
Aha ja, då är man ju helt enkelt körd. Är det långsökt att tro att psykiatrin kan ha flaggat mig för detta? Bara en tanke som dök upp nu. Typ ”potential serial killer “ eller liknande? Jag hade mycket våldsamma hämnd-fantasier för länge sen som bakgrund till att jag en gång i tiden blev mobbad (grundskolan), något jag diskuterat med bland annat psykolog. Ihop med detta är det ju inte långsökt att dom skvallrat för att hålla koll på en. Värt att nämna är att jag aldrig blivit dömd för något våldsbrott (däremot fått strafföreläggande för meningslösa saker som ringa narkotikabrott i form av innehav innan jag växte upp och slutade tycka synd om mig själv eller hur man ska säga). Jag är liksom helt oviktig, vill bara leva mitt liv ifred.

Ska kika på länkarna, tack så mycket!

Ja politikerna har sålt ut din fribet och personliga integritet och placerat i ett system där kriminlla, aktivister och mobbare har full insyn över dig me skarpa begränsningar över din ekonomi och möjligheter att utvecklasff.

Den ekonomiska edelen kommer du dock bara se om du äger bostad, har pengar, kommer ärva, har flickvän de vill lura in i prostitution eller kan tjäna pengar pā LVU familjemesplaceeing och liknande.

Hade bostad och de gjorde allt för att jaga bort mig och så la de skambud. Naturligtvis kontant för att tvättq pengar. Köpte en stuga som de sen påstod jag hade snott. Förrförra ägaren i nätverket var kriminell knarksmugglare och målvakten stugan var skriven på stack till Colombia. Detta var 14 respektive 12 år sen. Sen dess har de gjort horor av två tjejer. Ena var 12 eller 13 år o h båda sägs vara med i nätverket.

För 14 år sen när jag fick dagligen mordhot och det mesta av gang stalkingen började så gick jag till polisen. Gjorde även anmälan på en kriminell iranier som tagit iskulden av 12-13 åringen. Polisen släpade in mig till psykiatrins låsta avdelning och jag släpptes några veckor efter lagom till brevet att utredningen lagts ner. Sedan läste stalkarna upp saker högt ur allt vad jag sagt i min polisanmälan. Sen dess har de sabbat alla mina utbildningar och företagsbildningar.

Nej.blodbad är nog egentligen den enda vägen att gå faktiskt. För att se måltavlorna behöver man bara fånga en så har man full insyn på vilka som nefinner sig i märheten i deras system. Detta såg jag i min exil i.ungern när en yrkeskriminell grebbade tag runt nacken i knäckningsläge på en av dem och krävde titta runt lite i mobilen medan han höll fast. Med detta sagt så är det liknande nätverk i ungern och de har ful insynpå i de svenska genom internationella sammarbeten.
Senast redigerad av Signalspaning 2022-08-12 kl. 23:53.
Citera
2022-08-13, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Ja politikerna har sålt ut din fribet och personliga integritet och placerat i ett system där kriminlla, aktivister och mobbare har full insyn över dig me skarpa begränsningar över din ekonomi och möjligheter att utvecklasff.

Den ekonomiska edelen kommer du dock bara se om du äger bostad, har pengar, kommer ärva, har flickvän de vill lura in i prostitution eller kan tjäna pengar pā LVU familjemesplaceeing och liknande.

Hade bostad och de gjorde allt för att jaga bort mig och så la de skambud. Naturligtvis kontant för att tvättq pengar. Köpte en stuga som de sen påstod jag hade snott. Förrförra ägaren i nätverket var kriminell knarksmugglare och målvakten stugan var skriven på stack till Colombia. Detta var 14 respektive 12 år sen. Sen dess har de gjort horor av två tjejer. Ena var 12 eller 13 år o h båda sägs vara med i nätverket.

För 14 år sen när jag fick dagligen mordhot och det mesta av gang stalkingen började så gick jag till polisen. Gjorde även anmälan på en kriminell iranier som tagit iskulden av 12-13 åringen. Polisen släpade in mig till psykiatrins låsta avdelning och jag släpptes några veckor efter lagom till brevet att utredningen lagts ner. Sedan läste stalkarna upp saker högt ur allt vad jag sagt i min polisanmälan. Sen dess har de sabbat alla mina utbildningar och företagsbildningar.

Nej.blodbad är nog egentligen den enda vägen att gå faktiskt. För att se måltavlorna behöver man bara fånga en så har man full insyn på vilka som nefinner sig i märheten i deras system. Detta såg jag i min exil i.ungern när en yrkeskriminell grebbade tag runt nacken i knäckningsläge på en av dem och krävde titta runt lite i mobilen medan han höll fast. Med detta sagt så är det liknande nätverk i ungern och de har ful insynpå i de svenska genom internationella sammarbeten.

Okej, bra att veta vad som väntar. Att kontakta polisen känns meningslöst av flera anledningar. Dom är ju inte ens kapabla att upprätthålla lag och ordning som det är för vanliga medborgare, så att be dom om hjälp i detta läge är väl i nivå att ringa en pyroman om huset står i lågor.

Hur har dom gått tillväga för att lura dina före detta flickvänner till att bli prostituerade? Har det börjat med att dom blivit introducerade för droger?

När du mordhotades, var det anonyma samtal? Eller ”öga mot öga”? All info uppskattas, som sagt, att kunna förbereda mig är allt jag kan just nu. Sen får jag se hur länge jag orkar med detta. Kan tänka mig att dessa organisationer har ett antal självmord och ”vansinnesdåd” på sina samveten.
Citera
2022-08-13, 16:46
Medlem
Citat:
Okej, bra att veta vad som väntar. Att kontakta polisen känns meningslöst av flera anledningar. Dom är ju inte ens kapabla att upprätthålla lag och ordning som det är för vanliga medborgare, så att be dom om hjälp i detta läge är väl i nivå att ringa en pyroman om huset står i lågor.

Hur har dom gått tillväga för att lura dina före detta flickvänner till att bli prostituerade? Har det börjat med att dom blivit introducerade för droger?

När du mordhotades, var det anonyma samtal? Eller ”öga mot öga”? All info uppskattas, som sagt, att kunna förbereda mig är allt jag kan just nu. Sen får jag se hur länge jag orkar med detta. Kan tänka mig att dessa organisationer har ett antal självmord och ”vansinnesdåd” på sina samveten.

Snacket sker förtäckt även om du känner igen dem på rösten. Typ utanför fönstret, på gatan, grannen mot väggen, bakom buskar, annat rum och så vidare men snacket är riktat mot måltavlan. Fö tio år sen var det mer rakt med snubbar som stod i timmer i portuppgången och sa vad de skulle göra med en när man kom ut. Numera när de snackar närmast en så är de i tjänst typ kassörskor, säkerhetsvakt, frisör osv

De kommer knappast skada dig rakt fysiskt. för deras snackande är en oändlig fake factory. Vill de se dig död kommer de driva dig till självmord.
Citera
2022-08-13, 17:38
Medlem
Citat:
Vill de se dig död kommer de driva dig till självmord.

Jo, det börjar luta lite åt det hållet. Att vara rätt ensam i världen kan jag hantera (är inte HELT isolerad än, men allt detta har gjort att jag tappat kontakten med många; men många har väl fått felaktig information om en och ja, det blev enklast att dra sig undan då) men att ha folk mot mig tär på den psykiska hälsan.

Fast att ta sig av daga känns inte rimligt innan jag vet varför. Vilka är så klart också intressant, men främst varför jag har blivit utvald för detta är något jag känner att jag ”måste” ha svar på. Och jag tänker att det måste finnas ett sätt att få reda på detta. Enklast vore att fånga in en av dom, vilket inte kan vara så svårt. Här om dagen märkte jag att det går att lura stalkers, jag låtsades pratade i telefon om hur jag gjorde mig i ordning för en viss aktivitet för att sedan dra och träna istället- och fick vara betydligt mer ifred än i vanliga fall. Så speciellt uppmärksamma tycks dom inte vara.

Grejen är att av min erfarenhet svarar svagbegåvade sällan på annat än våld och jag vill ogärna skada någon oskyldig. Så det krävs att det är en av dom jag är hundra på förföljer mig är i tjänst där och då när det finns en chans att gillra en fälla.

Du pratade om att erbjuda pengar, vilket kan underlätta i ett sånt scenario. Vilka summor brukar dom nappa på?
Citera
2022-08-13, 18:12
Medlem
Citat:
Jo, det börjar luta lite åt det hållet. Att vara rätt ensam i världen kan jag hantera (är inte HELT isolerad än, men allt detta har gjort att jag tappat kontakten med många; men många har väl fått felaktig information om en och ja, det blev enklast att dra sig undan då) men att ha folk mot mig tär på den psykiska hälsan.

Fast att ta sig av daga känns inte rimligt innan jag vet varför. Vilka är så klart också intressant, men främst varför jag har blivit utvald för detta är något jag känner att jag ”måste” ha svar på. Och jag tänker att det måste finnas ett sätt att få reda på detta. Enklast vore att fånga in en av dom, vilket inte kan vara så svårt. Här om dagen märkte jag att det går att lura stalkers, jag låtsades pratade i telefon om hur jag gjorde mig i ordning för en viss aktivitet för att sedan dra och träna istället- och fick vara betydligt mer ifred än i vanliga fall. Så speciellt uppmärksamma tycks dom inte vara.

Grejen är att av min erfarenhet svarar svagbegåvade sällan på annat än våld och jag vill ogärna skada någon oskyldig. Så det krävs att det är en av dom jag är hundra på förföljer mig är i tjänst där och då när det finns en chans att gillra en fälla.

Du pratade om att erbjuda pengar, vilket kan underlätta i ett sånt scenario. Vilka summor brukar dom nappa på?

Den yrkeskriminelle som kollade på deras nätverk uttalade inga som helst hot. La bara armen runt nacken och bad snällt att kolla. Han var väldigt stark för han hade tränat flera år i fängelset. Jag ä säker att ingen av de han varot inne och kollat på berättade för någon. Han skrev till och med meddelanden i deras namn som prank till andra i nätverket.

Fångar du in en så kommer du få insyn i deras flöde, läsa din profil hos dom pch vad de skriver om dog där och så kommer du se vilka som finns inom nätverket i ett par hundra meters avstånd från enheten. På din profil kan du se även grov text sida med alla dina keylogger nedslag och hur många procent batteri du har kvar på mobilen. Förutsatt att deras appar liknar dem i ungern.

Erbjud inte nån pengar för de kommer ta allt vad du har och inget kommer förändras. Det var så de gjorde ena horan. Ena halvan sprang omkring och erbjöd höga summor, tjänster och matade med ecstasy. Resten snodde pengarna, tog det som beskyddarpengar eller krävde skadestånd för påhittade oförätter de själva provocerat fram. Hennes mätverkskompisar försökte till slit sälja henne bakom ryggen till en rysk bordell i Moskva för 15 tusen euro.
Citera
2022-08-14, 13:31
Medlem
Citat:
Det är den civila personbaserade underrättelseinhämtningen du talar om.

Inrikes är det lite hysch hysch så man får läsa i regeringens egna utredningar avsedda bara för statsministen och inrikesministern.

Där skriver de så här:

De personbaserade underrättelsekällorna kan beskrivas som en pyramid. I basen av pyramiden finns de oftast förekommande och minst komplicerade källorna. Det handlar t.ex. om resenärer, journalister, lokalbefolkning och flyktingar.

I toppen av pyramiden finns de exklusiva källorna; avhoppare, spontanagenter, infiltratörer och informatörer

Det gemensamma för dessa insamlingsmetoder är att man använder instrument för att förstärka eller ersätta de mänskliga sinnena

• olika former av inhämtning genom avlyssning av signaler (signals intelligence, SIGINT)
• informationsinhämtning genom foto- eller teknisk bildspaning, (imagery intelligence, IMINT)

• inhämtning från öppna källor, t.ex. internet (open source intelli- gence, OSINT)
• informationsinhämtning genom elektroniska angrepp/it-intrång (hacker/hacking intelligence, HACKINT).

Möjliga agenter bearbetas därför systematiskt i en process som går att dela upp i sex steg; analys, målsökning, studie, närmande, vänskap och värvning.

Den första kontakten mellan underrättelseofficeren och den utvalde tycks alltid tillkomma av en slump. Det är fråga om helt oskyldiga kontakter, t.ex. i en tränings- lokal, affär eller vid hundrastning. Därefter inleder underrättelse- officeren en charmoffensiv i syfte att bli bekant med den utvalde, en bekantskap som efter hand fördjupas till vänskap. Den utvalde kanske bjuds på middagar eller idrottsliga och kulturella evenemang. Efter hand ger underrättelseofficeren den utvalde oskyldiga test- uppdrag som han eller hon också belönas för. Den utvalde inges här- igenom en känsla av uppskattning och betydelse.

Underrättelseinhämtningen sker t.ex. med hjälp av mänskliga källor, elektroniska angrepp, signal- spaning, flyg- och satellitspaning och öppna källor

I kapitel 7 lämnar vi en redogörelse för säkerhetsskydd och hur känsliga upp- gifter utbyts med andra stater och mellanfolkliga organisationer. Kapitel 8 och 9 innehåller en redogörelse för hemliga tvångsmedel

Den omständigheten att svenska myndigheter i allt större utsträckning hanterar uppgifter som härrör från utländska myndigheter, eller som på annat sätt är kopplade till det inter- nationella samarbetet, medför att man fortlöpande kan säkerställa känsliga uppgifter av betydelse för de internationella samarbeten som Sverige deltar i.
https://omni.se/sapo-vill-ha-lagandring-vill-anvanda-sig-av-ai/a/ja6VLq

https://www.weforum.org/agenda/2022/08/online-abuse-artificial-intelligence-human-input/

Denna tråd har på senare tid blivit minst sagt intressant.
För tillfället väljer jag att inte yttra mig i eget fall men tyckte det var passande att dela länkarna ovan.
Är dock övertygad om att de ger sig på oskyldiga individer som inte utgör någon fara för samhället vilket såklart resulterar i en förvirring hos den utsatta.

Ta hand om er mina fina medmänniskor, vad som än händer så behåll lugnet.
Senast redigerad av poptimistic358 2022-08-14 kl. 14:00.
Citera
2022-08-15, 03:51
Avslutad
Citat:
Hemlig kameraövervakning av målperson
https://m.facebook.com/video.php/?video_id=761490194619918
Intressant klipp, det kan även förklara hur mina stalkare lyckas föra in luftburna ämnen i min lägenhet. Videoklippet är ett bevis på att det finns människor till allt.

Om mina stalkare nu ogillar min livsstil, så undrar jag hur deras livsstilar ser ut. De tycks sakna självinsikt helt och hållet.
Citera
2022-08-15, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Videoklippet är ett bevis på att det finns människor till allt.

Om mina stalkare nu ogillar min livsstil, så undrar jag hur deras livsstilar ser ut. De tycks sakna självinsikt helt och hållet.

Det är ganska oviktigt koncentrera på obetydliga nollor de slänger mot en. Desto viktigare vore få fram namn på chefer och få till en normal beskrivning och benämning av de som går mot en. Det mesta som skrivs av många i tråden är ju en biljett till dårhuset direkt om folk får höra och så lockar det ju in sådana istället för andra utsatta målgrupper tyvärr.

Beträffande att komma åt någon i nätverken och kolla i deras positionsbaserade. app så hade jag nog i första hand kollat efter arbetsplatser, skyddsobjektsmärkta, identifiera underhållshandläggare och sedan gå vidare till kompromiterbara kategorier och kopplingar till miljöer... såvel politiska som kriminella, säkerhetsvakter eller aktivister. Med kompromiterbar menar jag polisinformatörer eller inbyggda mullvadar.
Citera
2022-08-15, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Intressant klipp, det kan även förklara hur mina stalkare lyckas föra in luftburna ämnen i min lägenhet. Videoklippet är ett bevis på att det finns människor till allt.

Vad säger dom? Förstår inte språket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in