Citat:
Ursprungligen postat av
armyknife
Det är märkligt, eftersom jag umgås med varken vänstermänniskor eller invandrare. Sedan det här började (eller snarare när jag blev medveten om det. Kanske pågått längre) för c:a 6-8 månader sen umgås jag knappt med folk över huvud taget. Låter säkert tragiskt, men det har liksom blivit så. Känns som min oro sprider bad vibes i sociala sammanhang, så har dragit mig undan mycket. Träffat lite familj liksom, thats it.
Min misstanke är att det är en förklaring till mångfalden bland mina stalkers. Jag har sedan en tid ”antagit” att det är Säpo som ligger bakom, att jag pga något missförstånd blivit klassad som potentiell lonewolf-terrorist (hade innan detta började inte heller ett särskilt stort socialt nätverk, aldrig varit del av någon organisation men uttryckt ”starka” och kanske ”obekväma” åsikter om t.ex usa och Israel vid tillfällen) och att det hela är en på påverlanskampanj för att göra mitt liv så obekvämt som möjligt. Typ i syfte att radikalisera mig. Men det är varför jag inte fattar. Jag är liksom en nobody bara
Citat:
Ursprungligen postat av
Recursion2.0
Det ser ut som det. Kan det vara så att de har fått för sig att de gör något bra? Det kan ju inte vara en privat organisation. Det är väl den typen av människor som trivs med att arbeta för staten. Samma här. De ser inte helt normala ut, men inte förståndshandikappade nej. Typ bottenskrap. Skumt. Har irriterat mig på det ganska länge faktiskt.
Gruppen som ansvarar för GS diskriminerar inte - alla & allt används dynamiskt. Vissa kallar det för "hybridkrigföring".-
Att de får dig att TRO att en viss grupp stalkar dig specifikt är hur de undviker ansvar - du attackerar en oskyldig grupp som blivit motiverad att på olika vis agera mot dig. Exempelvis om du har problem med feminister så kontaktar GS-gruppen feminister bakom din rygg & sprider osanningar om dig eller motiverar dessa på olika vis. Därav blir de uppmärksammade om dig där aggression kan vara faktum så du ANTAR att denna grupp feminister ansvarar.
Det handlar om psykologiska operationer - ATT FÅ DIG TRO SOM DE VILL. Det är så klyshigt att säga det igen att det handlar i grunden om att styra ditt liv & ditt sätt att tänka. Det är i grunden psykologiska & sociala operationer som är dynamisk med målet att få dig tro som de vill.
Gaslight är grunden i deras psykologiska metoder - att förvränga din verklighet. Att isolera en person gör denne mer mottagbar till psykologiska operationer. I slutändan verkar de vilja utföra beteende- & trossystemförändring - eller få dig bli någon du inte är. En annan beprövad metod är traumatisering.
De vill få oss acceptera en falsk verklighet som att de använder science fiction-teknologier som styr människor som robotar & läser av ens tankar i real-tid samt kan skicka röster i ens huvud. Allt är del av gaslight:ande att få oss tro denna falska narrativ.
50% av befolkning har ett IQ under 100; 25% under 85. Det betyder att 2.5-5 miljoner personer i Sverige är enkla (troligen mycket mer än vi tror) att manipulera för dessa professionella psykologiska & sociala operatörer/manipulatörer. Däremot har jag haft doktorander & universitetspersonal som deltar; min sociala krets har ett medel-IQ på 110-130 - återigen kan vem som helst rekryteras. Min poäng är att de flesta i samhället rekryteras dynamiskt på några minuter på gatan utan bakgrund - det räcker med någon auktoritet som ger order även om dessa är falska.