Citat:
Ursprungligen postat av
TheContender
Jag är väl för fasen också utsatt. Men jag mår inte dåligt utav det utan har lärt mig att leva med det genom att vara konstruktivt positiv utav situationen. Jag var också förbannad innan. Men vart leder det? Man mår ännu sämre bara i längden. Vill att du ska vara så glad det bara går, även om jag vet det är jobbigt. Desto mer du jobbar ner dig omkring det du utsätts för desto värre blir det för dig. Lär dig kontrollera situationen - det går mycket mer än man tror. Arg har tillräckligt många varit på mig redan - för väldigt oförklarliga saker. Har vunnit mycket och förlorat annat. Ha det!
Bra skrivet, skulle rekommendera alla att läsa det här inlägget. Det bästa är att de har metoder som gör att man slutar vara arg.
Problemet är att deras utrustning inte alltid funkar som den ska. Och sen bestämmer de allting som händer på jorden in i minsta detalj. Till slut har jag tydligen inte kunnat låta bli att utmana mig med tanken på att få veta mer eller något säkert.
Det som har hänt mig rent konkret är att jag (kanske) inte kan sluta skita med pitten. Dessutom blir jag så arg så att jag darrar och får sprängande huvudvärk flera gånger om dagen, ofta hela dagar i sträck (Havava syndrome). Anledningarna är alltid kopplade till dem och jag kan uppenbarligen inte göra något åt saken även om jag har testat ganska mycket.
Sen har de lurat mig i en dödsfälla där de valt ut mig för att studera min död och sprida så mycket detaljer som möjligt.
Kolla ett klipp på påve Pio om ni vill veta hur man blir när det blir fel på ens kristus. En bean bag som kan resa sig och gå... Jag har kommit till tre mot fyra och brunt/rött. Kan förklara mer om någon vill veta. Jag tror det är sista etappen innan man är helt klar med dem. Jag måste tvinga mig att a) dagtid jobba hela tiden och b) kvällstid jobba trots att det gör extremt ont.
Annars verkar många andra också drabbas väldigt hårt. Det är alltså inte kristus i sig, utan att de testar och drar fel slutsatser. Sen deras maskiner, de är ingenting mot metoder som man suttit på sen tidernas begynnelse när det gäller att bestämma över folk.