2023-04-21, 10:19
Medlem
De ser ut att kunna se thalamo-kortikala slingan. Perception inhiberas vid sömn vilket gör att man kan implementera andras perception vid sömn. Det är därför folk får skumma drömmar.

Förmodligen ryssar som har manipulerat svenska regeringen och andra länder. De säger antagligen inte till folk att de är ryssar...
Citera
2023-04-22, 15:25
Medlem
RiktigTIs avatar
Det som är säkert är att denna underrättelse som sker bakom vår rygg använder informationen om oss för att i huvudsak manipulera våra känslor och perception. Oavsett hur många gånger jag sagt att jag vet vad som sker fortsätter de. Därmed försöker de manipulera oss på en djupare plan än medvetande eftersom vi är medvetna om vad som pågår.

Som jag skrivit förut så verkar de dela information till sociala kretsen och sociala kretsen verkan använda informationen i kombination med psykologiska metoder (som omvänd psykologi) att manipulera oss. Med andra ord: mind control.

Sedan är frågan VILKA de är som sponsrar operationen (INTE vilka som utför det vilka är professionella psykologiska operatörer som samarbetar med någon underrättelsetjänst - troligen en privat)) och VARFÖR.

Tro inte att det är "regeringen/staten" eftersom dessa verkar använda alla typer av aktörer i samhället. Denna ansvariga grupp i andra ord står ÖVER samhället vilket är den mest logiska slutsats. Tänk er ett korrupt samhälle (även i Sverige).

Av någon anledning har DE valt ut mig för att bli utsatt och påverkat sedan senast tonåren. I Sverige är det svårt att föreställa sig att myndigheter kan korrumperas och utföra en agenda för en tredje part MEN så är fallet i kanske majoriteten i världens länder.

Likaså är det svårt i Sverige att föreställa sig att folk drivs av irrationella ändamål. ALLT måste handla om byråkrati och lag - alla måste ha "rättsliga anledningar" till att förfölja. Jag vill hävda att "Gang Stalking" är NORMALT i många fler länder än vi tror. Förföljelse i olika slag.

Däremot är det VI upplever något mycket mera komplex och allvarligare än vanlig förföljelse. Vi är utsatta för seriös operation för att infiltrera alla delar av våra liv och de vill ta över vår verklighet med "mjuka medel" alltså psykologisk manipulation och dylikt.
Citera
2023-04-22, 22:41
Medlem
urress avatar
Förstår ni som säger er vara gangstalkade att ni blir spårade via cookies och annan identifierande information som er dator och mobil ger ut när ni besöker olika mediaföretag. Det du talar om plockas upp av din mobil. På det sättet kan man skapa innehåll och nyhetsklipp som handlar om precis det ni talade om dagen innan. Så man kan alltså se vem du är och utforma sitt innehåll efter det, vilket är spårning. Man kan vara otroligt specifik som helst med den här informationen och i syfte att påverka dig.
Senast redigerad av urres 2023-04-22 kl. 22:42. Anledning: .
Citera
2023-04-23, 02:11
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urres
Förstår ni som säger er vara gangstalkade att ni blir spårade via cookies och annan identifierande information som er dator och mobil ger ut när ni besöker olika mediaföretag. Det du talar om plockas upp av din mobil. På det sättet kan man skapa innehåll och nyhetsklipp som handlar om precis det ni talade om dagen innan. Så man kan alltså se vem du är och utforma sitt innehåll efter det, vilket är spårning. Man kan vara otroligt specifik som helst med den här informationen och i syfte att påverka dig.

Det de flesta inte inser är att vi är påverkade i flera medier - inte bara via våra vänner och familj men också via faktisk media som sociala medier. Syftet verkar vara en total dominans av ens verklighet men i hemlighet.
Citera
2023-04-23, 02:25
Medlem
urress avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det de flesta inte inser är att vi är påverkade i flera medier - inte bara via våra vänner och familj men också via faktisk media som sociala medier. Syftet verkar vara en total dominans av ens verklighet men i hemlighet.

Jag tycker man ska läsa om övervakning i första hand och spårning om man känner sig gangstalkad för att skydda sig. Företag kan påverka dig att köpa något och sen finns det andra som vill påverka dina åsikter och tankar.
Citera
2023-04-23, 03:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urres
Jag tycker man ska läsa om övervakning i första hand och spårning om man känner sig gangstalkad för att skydda sig. Företag kan påverka dig att köpa något och sen finns det andra som vill påverka dina åsikter och tankar.

Förut rekommenderade jag "The Great Hack" i olika forum om vårat läge. Kolla in det. Det visar vad ordinär teknologi kan åstadkomma. I mitt fall används det på individnivå och sådana teknologier utvecklas att användas på samhällsnivå!
Citera
2023-04-23, 03:33
Medlem
lyxelitistens avatar
Hoppas alla dör hårdast som är med i det så snart som möjligt så det blir bra.
Citera
2023-04-23, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Det största informatörnätverket i både ungern och Sverige kallar sig inbördas faktiskt för nätverket. Nu är det ju inte särskilt nytt i ungern utan de dök allra först upp efter ungrsla revolutionen 1956 då hemliga polisen ÁVH avvecklades. Nätverket var i början en hybrid mellan kontrarevolutionärer och DDR informatörsnätverk. Medlemmarna fick inte vara medlemmar i kommunistpartiet och många som rekryterades var sådana man hade kompromiterande material mot som pedofiler, bögar, prostituerade och annat slusk.

Konceptet bör alltså vara klassiskt med sammarbetsavtal i närvaro av en rekryterare och nån form av underrättelseofficer. varefter nån form av underhållshandläggare eller innehavande officer tilldelas som ansvarig kontakt/ mentor.

De som är inne kan ju inte sättas upp som vi så det är nog den främsta anledningen varför så få skulle vilja lämna även om de får fördelarna jag sett är få. Lättare få jobb och förturer i bostadsköer. eller hyra billigt. Insyn i övervakningsflöden lokalt. De verkar dock snegla även på varandra och kollen har dock inte med säkerhetsuppdrag att göra utan sätta på varandras flickvänner, lägga skambud på bostäder där man trakasserat ägarna och sådana saker, mycket spontantjuvar. och psykopater som mobbar anonymt.

Så klart så flyter de civila säkerhetstjänsterna och den organiserade brottsligheten samman i många länder. Tror de ofta ligger nära även trafficking och sådant.

De har funnits i Sverige i flera hundra år. Ungern är ett lerhål i jämförelse. Varför folk i ett så primitivt land börjar tro på sån där skit du skriver om återspeglar bara vad det inte är i Sverige.

Vi bara kallar det för gang stalking här. Sanningen är att alla som skrivit räknas som gang stalkers. Frågan är hur många som är individuals. Då tillhör man i alla fall djurriket. De flesta i Sverige kallar det för att jobba. Vad heter det inom rörelsen i Ungern?

Men att, syftet i Sverige är att det trots all den här skiten ändå måste leva människor där. Det går inte utan kristus och då har de inget annat val än att acceptera hur det är med gang stalking/jobba.

Egentligen ger jag nätverket rätt i att det är fel på alla människor som vill ha kontakt med andra människor. Det säger sig självt. Därav tycker jag till viss del att gang stalking är bra. Det måste alla ha gjort någon gång om de fått upp ögonen för det. Så det är väl där Ungern är i sitt närmande mot Väst.
Citera
2023-04-23, 09:37
Medlem
Det intressanta med begreppet gang stalking är dels det vi kallar off white; in vivo och in vitro. En del är död och överlämnad åt livets gång. Den andra delen blir dräpt direkt i realtid på deras anläggningar.

Man har massvis med folk som är odlade från grunden, där man fått ihop deras föräldrar eller att det går ännu längre tillbaka. Man verkar i Sverige sedan åtminstone 1600-talet.

Så att, det är inte nödvändigt att någon är svensk på anläggningen. Man känner dem man jobbar med bättre än de gör själva, mycket bättre. Det är så gott som det enda de här människorna håller med om.

Sen att de pratar svenska... Är lika ointressant som att gang stalking finns i alla länder. Det sjukaste av allt är när det blir som i Sverige, att det tar över helt. När du en gång fått veta det så blir ingenting sig likt... Folk verkar tro att det är en massa saker de blir utsatta för som det alltså är de själva som gör... Av sig själva.

Sen när det blir en dålig upplevelse är det slut. Då ska kristus vara ditt enda intresseområde. Begreppet och färgerna, substansen osv. Annars trycker nån på knappen så att...
Citera
2023-04-23, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Jag är väl för fasen också utsatt. Men jag mår inte dåligt utav det utan har lärt mig att leva med det genom att vara konstruktivt positiv utav situationen. Jag var också förbannad innan. Men vart leder det? Man mår ännu sämre bara i längden. Vill att du ska vara så glad det bara går, även om jag vet det är jobbigt. Desto mer du jobbar ner dig omkring det du utsätts för desto värre blir det för dig. Lär dig kontrollera situationen - det går mycket mer än man tror. Arg har tillräckligt många varit på mig redan - för väldigt oförklarliga saker. Har vunnit mycket och förlorat annat. Ha det!

Bra skrivet, skulle rekommendera alla att läsa det här inlägget. Det bästa är att de har metoder som gör att man slutar vara arg.

Problemet är att deras utrustning inte alltid funkar som den ska. Och sen bestämmer de allting som händer på jorden in i minsta detalj. Till slut har jag tydligen inte kunnat låta bli att utmana mig med tanken på att få veta mer eller något säkert.

Det som har hänt mig rent konkret är att jag (kanske) inte kan sluta skita med pitten. Dessutom blir jag så arg så att jag darrar och får sprängande huvudvärk flera gånger om dagen, ofta hela dagar i sträck (Havava syndrome). Anledningarna är alltid kopplade till dem och jag kan uppenbarligen inte göra något åt saken även om jag har testat ganska mycket.

Sen har de lurat mig i en dödsfälla där de valt ut mig för att studera min död och sprida så mycket detaljer som möjligt.

Kolla ett klipp på påve Pio om ni vill veta hur man blir när det blir fel på ens kristus. En bean bag som kan resa sig och gå... Jag har kommit till tre mot fyra och brunt/rött. Kan förklara mer om någon vill veta. Jag tror det är sista etappen innan man är helt klar med dem. Jag måste tvinga mig att a) dagtid jobba hela tiden och b) kvällstid jobba trots att det gör extremt ont.

Annars verkar många andra också drabbas väldigt hårt. Det är alltså inte kristus i sig, utan att de testar och drar fel slutsatser. Sen deras maskiner, de är ingenting mot metoder som man suttit på sen tidernas begynnelse när det gäller att bestämma över folk.
Citera
2023-04-23, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Ja det låter som dom. Jag har försökt kategorisera dem.

Mina fyra kategorier:

Medlemmarna spontant. Dessa kan man se ibland när de snackar. Dock vet de pm en bara ifall ens enheter är hackade och man är positionerad i deras system.

Gatucircus. Nån form av ooperstiva intressen. Folk som har egna intressen. Kan va nån som ger igen, något psyko eller ekonomiska intressen. Även dessa kan man ibland se då de kan hålla på i timmar. De drar dock så fort man tagit på sig kläderna, går ut och försöker springa efter dem.

Patrull. Patrullerande påverkare/ provokatörer. De går mellan olika adresser. Man kan höra dem ibland med en två timmars mellanrum.verkar även försöka påverka egna medlemmar och viissa skydsobjekt. Låter som operatörerna men man kan ibland råka på dom visuellt.

Operatörerna. Framför sina meddelanden genom nån form av yttre källa. Man ser dem aldrig.

Bonus: högtales post... tredje person kan skicka meddelanden genom deras medlemmar i närheten. Meddelandet läses då upp. Vem som helst i deras nätverk får skicka sådana.

Det här.. Jag känner igen mig galet mycket i den här texten!
Mitt förra konto kunde jag inte komma in på, men nu är jag tillbaka, en stund.
Citera
2023-04-23, 11:10
Medlem
Kupa era händer lite (för 'maximalt eko') och klappa två gånger ganska rappt invid ett öra i taget. Hör ni också en högfrekvent ton som bryts av för att sedan återupptas? .. Hur bottade är vi egentligen?

Jag tror idioterna som förpestar oss borde använda ordet 'problem' istället för 'jobba'.

Tydligen ska detta 'brain2computer'-tortyrsätt upphöra i bl.a. Kina.. som förmodligen kör på inhemsk teknik, eller iallafall ser till att kontrollera alla aspekter av den.

Hellre kameror överallt än ingen fri vilja.
Den är väl ändå solklar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in