Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Så du menar att Lydia, sa detta till dig? Att hon skulle fan inte bo på ngt jävla härbärge som en knarkare??? Nu när Emil vaknat upp? Hennes ord eller?
Du som hennes "nära" vän känner då även till förmodar jag vad som beslutades ang boende för henne?
Som hennes nära vän kanske du kan berätta vad hennes ex gjorde mot henne enligt henne själv? För det måste hon ju bara berättat för DIG samt visat bilder?
Kan du inte också berätta lite om den där brandsläckaren, alltså storyn bakom den 😄
Alltså, jag har tusen andra frågor som vi kanske kan reda ut, du som vuxit upp med henne och stått i kontakt med henne sedan dess.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Därför att Lydia har själv sagt att hon inte inte/ haft ngn sådan kontakt.
Och då din kompis från Norge inte ens kan svara på en enkel fråga utan endast är intresserad utav att sprida vidare hur dålig Lydia var som människa. Och ej dra tråden framåt.
Kan ni nämna en jävla massa oskyldiga människor så borde ni tammejfan veta vad hennes guldfisk hette. De kände åtminstone hennes bästa vänner till.
Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Så var du där igen och angriper oskyldiga. Vad vill du ha sagt med detta? Ska dom slängas i fängelse?
Vad ska vi göra med dessa dumma människor?
Men du, jag talade med en anhörig, säger inte på vilken sida. Det får du gissa dig till du som vet allt.
Men tydligen så var där även en anhörig där på plats, uppklädd och stylad 👀 som efteråt gick ut och partajade 😱 vad ska vi tycka om det säger du? Är personen likgiltig eller förkrossad?
Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Fyfan vilken hycklare du är!
Så, om ngn på Emils sida går ut och partajar efteråt, så kallas det att de dränker sina sorger.
Vilket i mina ögon är helt förståeligt.
Men om Lydias familj eller vänner dricker Te, så är det dåliga människor.
Så, du kan nu lägga på locket ang hur dåliga människor dom var.
Antar att du istället kommer återgå till hennes tatuering?🙈
Citat:
Ursprungligen postat av
Captainspiced
Du kan nog inte sjunka ner mer i ditt träsk, Muffeplutt.
Hur tror du anhöriga uppfattar det du skriver? Kanske ska du fundera lite över det då du tror dig tala för dom.
Att säga så som du gör, att vi söker efter ngt som kan rättfärdiga mördandet av denna kille får mig att spy på dig. Sök hjälp din patetiska parasit.
Så enligt dig så är Advokater, poliser, journalister m.fl som söker efter ett svar ute efter att hitta en ursäkt för ett mord.
Om du förlorat en anhörig. Ngn hade mördat den du älskar. Vad hade känts bäst för dig? Att den blev mördad för ingen anledning alls? Eller att du kanske förstod att det som hänt är en väldigt tragisk händelse där den skyldiga ska ta sitt straff, men att du nånstans i i din hjärna kanske var öppen för att det fanns inget motiv. Det var människor som mådde dåligt. Som sökt vård, som hade problem med spriten m.m ett par som stressades p.g.a många saker som du vägrar se.
Du förstår ju säkert att jag inte för fem sekunder tror att hon ville döda honom. Nej, såklart inte.
Utan det gick så här p.g.a psykiskt ohälsa i kombination med annat.
Du Kanske borde lägga krutet på att fråga varför så många instanser inte fungerar?
Pennfajtas? Lille Muffetutt, du vet inget 🙈🙊
Jag har fetat ditt svineri här ovan.
Hur var det nu med ditt "jobb" att hitta förmildrande omständigheter till Lidas fördel?
För att vara en person som vill ta reda på bakgrundsfakta är du väldigt inställd på att hitta negativa aspekter mot Emil, som rättfärdigar Lidas handlande.
Intressant är att tidsperioden för hur långt bak man får söka begränsas till 3 månader före skjutningen? Att någonting "måste" ha hänt som triggat Lydia osv.
Du drar upp händelser som du påstår dig ha kännedom om, men du vill inte delge vad, för att det skulle ge "Lydiahatarna" vatten på sin kvarn, då det skulle visa på att hon inte är så oskuldsfull och otursdrabbad av dumma killar, som du vill få det till. Det är endast du och Lasse som "krigar" för Lydias upprättele.. det kommer in gästartister i tråden, samt krimintresserade socialtjänst och polishatande groggtroll, för att ge ryggdunkar, och försöka hjälpa till med att kasta bajsmackor genom glåpord och trams.
Du påstår att du vill föra tråden framåt, och om att det ska sökas efter svar hos brottsoffret, även vad som hänt efter hans död..
Trådsanningar och trams, i försök att flytta fokus från glädjeflickan Lydia. Så uppenbart och fult.
Är väl lika bra att skriva att detta inlägg riktar sig till lasseliten2 och captainspiced, så jag slipper ert tjat om att bevisa, lägga upp, blablabla
Bill och Bull, Humle och Dumle, B1 och B2
Två skribenter som slåss för sin vackra mördarvännina.
Det är lätt att blanda ihop era svar, därför vänder jag mig till er båda, ni tycker ju lika och känner Lydia och vet allt hon varit med om, genom "samtal" och fan vet.
Insinuationer och trådsanningar, whitewashande och lögner. Lydia skriver en bok, Lydia tränar och mår bra. Lydia har välkomnats och älskats av alla barn, tillochmed fått förtroende att passa kändisbarn....
Jag blir inte riktigt klar över att capten inte känner Lydia, men vet så mycket och lasseliten som har kännt Lydia sen Kropps, men har kännedom om ALLT, verkligen Allt Lydia upplevt.
Konstigt att ni påstår er veta vad någon guldfisk hette, som om det ens är av betydelse för att bedöma någons trovärdighet...
Många frågor men få svar, bara massa trams