Citat:
Ursprungligen postat av
Lasseliten2
Ja eftersom du tydligen inte kan läsa, så ursäktar jag dig denna gången.
Jag skyller inte på Emil, jag vill få fram all fakta. Och visst har han varit i närhet att skjuta en människa, han var ju nära att skjuta sig själv som har nämnts i tråden innan. Ja just det, du kunde inte läsa var det ja.
Och varför skulle jag vara avundssjuk och bitter på honom? Har absolut ingen anledning till det.
Och jo, jag vill veta sanningen. Ej skvaller och lögner, för då hade man bara lyssnat på dig och Mumsebullen!
Fakta, som passar in i din bild av Lydia..
Om du nu är så övertygad om att det saknas vidare utredning om vad som hänt innan mordkvällen, så får du väl ta med allt som finns att lägga i Lydias vågskål?
Du påstår mycket, hörsägen, "man" är någln du känner osv.
Du borde kanske borde överväga att lägga upp "bevis" som inte återges i sin helhet, ej heller en vettig förklaring hur det kommer dig att Du sitter med skärmdumpar mellan Lydias hyresvärdinna och Ulf.
Jag ifrågasatte vem denne Ulf var, då Kimmo i förbifarten nämnt en Ulf som även (enligt Kimmo) Mufit talat om,, som hjälpt Lyfia, då hon inte haft något stöd från sinfamilj, mamma, pappa eller syskon.
Det har visat sig att denne mystiske "Ulf" förekommer i periferin, vad man än petar kring Lydia.
Olika Ulfisar som har ett finger med i Lydias liv:
Kronofogdeskuld-Ulf
Youtube-ljudklipp-Ulf
SMS-Ulf
Kompis-väninne-Ulf
Mystiken kring "Ulf" växer. Vem är han?
Varför har du skärmdumpar av en sms-konversation mellan Ulf och Jelena?
Hade Ulf hjälpt till att ordna boendet? Varför kontaktar Jelena annars Ulf?
Du sprider skitsnack, sk. falsk ryktesspridning.
Du påstår att du har bevis och kännedom om Lydias sexpartners, vapenhantering, sms-konversationer, polisanmälningar mot män som misshandlat henne, elake-Dansken, elake-Kimmo, elake-Müfit, äktenskapns början och slut, barnplaceringar, socialutredningar, sjukdomar, medicinering, alkoholpimplande, ekonomi, skulder, inkasso osv
DU kallar mig stalker?!
Edit: höll på att glömma Alexander, som du bortförklarade tatueringen som att Lydia förlorat ett vad.
Vad var det för skuld Lydia hade till Ulf?
Det slog mig just att det kan ha haft med jägarexamen att göra? Vapen och licenser räcker 33000 inte till på långa vägar, men utbildningen?