Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Förvirrat "försvarsinlägg" som vanligt från dig.
Du påstår att du vill veta Hur det kunde bli så att LYDIA DÖDADE Emil?
Är det inte lite konstigt att INTE leta efter svar? Att som du citat:
Gällande ditt tjat om att alla barnen älskar Lydia....
Så ifrågasatte jag (ej ordagrant) om du tror att barnen är stolta och glada över att deras mamma sitter i fängelse för att ha dödat sin "pojkvän"? Det är 10 barn som drabbats av Lydias val, ännu fler som har fått uppleva styvmor Lida...
Citat: Bullskit slut citat, gällande mina inlägg, som du bekräftar stämmer, men du försöker att förvrida sanningen med en twist, vilket gör det tragikomiskt.
Edit: sexfixering, vem är det du förför? Citat: Så förför vet jag
Se nu, nu har din sjuka hjärna hittat på en massa skit igen. Jag har inte på något sätt bekräftat att det du skulle ha skrivit var sant. Hur i hela friden kan du bara påstå något sånt när man inte har gjort det?
Inlägget är inte alls förvirrande. Eller kanske för dig, men inte för en normal person.
Klart man önskar svar, men svar finns inte i hennes sexliv, svar finns inte bland hennes arbeten, svar finns inte hos hennes vänner, ej heller hos hennes tidigare pojkvänner eller äkta män.
Svaret finns betydligt närmare än så, det finns i tiden med Emil. För som sagt, hon har aldrig ens varit i närheten av sådan här händelse.
10 barn? Lydia har 4 barn och Emil hade 4, det får jag till 8. Men jag kanske har fel i min matte då.
Lydia som styvmor. Ja de barnen har fått det bra, dom har fått göra saker, aktiverats m.m, vilket bara är toppen ju.
Jag var för snabb på tangenterna: Så förhör vet jag skulle vara Därför vet jag.
Och Mumsebulle, visa vart jag bekräftar dina inlägg som sanna!