Citat:
Jag vet mycket väl anledningen till vårdnadstvisten.
Jag vet också hur det slutade.
Men hur menar du nu? Det har varit många delade meningar kring Lydia och Muffes kärlekshistoria.
Din kompis Lasse har fört fram massor av tveksamma påståenden, alltifrån övergrepp, droger, tvång, misshandel osv osv
Hur kom det sig att Lydia var gift med honom ända in i mars 2021? Om det tog slut redan i juli 2020??!! Inga gemensamma barn= tack och hej, upplösning kan ske omgående av äktenskapet.
Hon hann med flera killar innan Emil, trots att hon var gift.
Muffe har även han barn och exfru, så det ni kastar ur er om att ni har "bevis" på att han utsatt Lydia och barnen för vidrigheter, drabbar oskyldiga, även där.
Grundorsaken till all vidrighet, är Lydia LIDA Barth.
Att du och din polare påstår att det finns sms? Polisanmälningar? Mycket låg trovärdighet skulle jag påstå. Det kanske är så att "Lilla" Lydia har visat upp vad hon vill att ni ska tro? Dvs hon har iscensatt någonting, för att få lite tröst?
Ps. Det är inte tillåtet att försöka luska ut användares identitet.
Jag vet också hur det slutade.
Men hur menar du nu? Det har varit många delade meningar kring Lydia och Muffes kärlekshistoria.
Din kompis Lasse har fört fram massor av tveksamma påståenden, alltifrån övergrepp, droger, tvång, misshandel osv osv
Hur kom det sig att Lydia var gift med honom ända in i mars 2021? Om det tog slut redan i juli 2020??!! Inga gemensamma barn= tack och hej, upplösning kan ske omgående av äktenskapet.
Hon hann med flera killar innan Emil, trots att hon var gift.
Muffe har även han barn och exfru, så det ni kastar ur er om att ni har "bevis" på att han utsatt Lydia och barnen för vidrigheter, drabbar oskyldiga, även där.
Grundorsaken till all vidrighet, är Lydia LIDA Barth.
Att du och din polare påstår att det finns sms? Polisanmälningar? Mycket låg trovärdighet skulle jag påstå. Det kanske är så att "Lilla" Lydia har visat upp vad hon vill att ni ska tro? Dvs hon har iscensatt någonting, för att få lite tröst?
Ps. Det är inte tillåtet att försöka luska ut användares identitet.
Hur fan läser du? När fan har ngn försökt luska ut din identitet?
Du vräker ur dig sånt här dumt titt som tätt.
Och är det inte det så kommer du med att man hotat dig.
Vad intressant att du plötsligt bryr dig om Muffe som du kallar honom och hans exfru. Ja, du ser själv hur många du valt att såra.
Nu var ju Muffe gift med henne och det finns ju väldigt mkt info som Lydia valt att ge andra då hon kände sig kanske otrygg.
Sen finns det kanske andra som valt att berätta. Andra som sett, som oroat sig. Att man valt att inte dela all denna informationen är av respekt för andra människor.
Men då du helt saknar respekten, du och dina bästa kompisar, så kanske vi ska strunta helt i detta?
Lägga ut sms mellan Lydia, Mufit, Emil och exen mfl? Vad säger du? Ni som saknar helt respekt!
Sms mellan detta folk och myndigheter. Bråk mellan paren, barntjafs, hot, hat m.m
För det är ju sånt ni lägger ut redan. Bara det att ert är rent skvaller! Hittepå!