Citat:
Håller med. Tror vi var närmast sanningen första gången han erkänner att han stryper henne:
(DH = Den Hörde, Cezary, förhör 211124, Aktb 110)
DH: Så att Beata gick ut o gick i den riktningen.
DH: Jag ville att hon skulle återvända till bilen så att vi kunde köra iväg.
DH: Jag tog tag i hennes jacka.
DH: För att förmå henne att återvända.
DH: Då slog hon till.
DH: Jag ville ta tag i henne o släpa henne till bilen för att vi skulle kunna återvända.
DH: En dragkamp uppstod.
DH: I de skedet var de inte jag längre.
DH: Jag kunde inte släppa taget om henne.
DH: Då ramlade hon på marken och jag, det fortsatte och jag kunde fortfarande inte släppa
taget om henne.
DH: Hon upphörde att andas.
DH: Hade hon inte provocerat dragkampen, hade hon inte dragit i motsatt riktning, så hade de
här inte uppstått.
DH: Alltså jag ville bara att hon skulle återvända hem o inte gå i den riktningen.
DH: Så att jag skjutsade sonen hem o återvände till in fru.
DH: Mer detaljer kan jag inte berätta för dig.
DH: Eftersom jag inte förmår detta.
DH: För att de är jag som gjorde detta.
Min teori om varför hon har ett sår i halsen lägger jag i spoiler så man kan välja att bläddra förbi:
(DH = Den Hörde, Cezary, förhör 211124, Aktb 110)
DH: Så att Beata gick ut o gick i den riktningen.
DH: Jag ville att hon skulle återvända till bilen så att vi kunde köra iväg.
DH: Jag tog tag i hennes jacka.
DH: För att förmå henne att återvända.
DH: Då slog hon till.
DH: Jag ville ta tag i henne o släpa henne till bilen för att vi skulle kunna återvända.
DH: En dragkamp uppstod.
DH: I de skedet var de inte jag längre.
DH: Jag kunde inte släppa taget om henne.
DH: Då ramlade hon på marken och jag, det fortsatte och jag kunde fortfarande inte släppa
taget om henne.
DH: Hon upphörde att andas.
DH: Hade hon inte provocerat dragkampen, hade hon inte dragit i motsatt riktning, så hade de
här inte uppstått.
DH: Alltså jag ville bara att hon skulle återvända hem o inte gå i den riktningen.
DH: Så att jag skjutsade sonen hem o återvände till in fru.
DH: Mer detaljer kan jag inte berätta för dig.
DH: Eftersom jag inte förmår detta.
DH: För att de är jag som gjorde detta.
Min teori om varför hon har ett sår i halsen lägger jag i spoiler så man kan välja att bläddra förbi:
Efter döden fortsätter en kropp generellt att göra ljud, gaser som passar upp ur magen kan göra bubblande läten. C säger själv att han inte lättade på remmen runt Bs hals förrän han bär in henne i skogen där han tänker gömma henne. Jag tror att när han lossar remmen kommer dessa ljud och han får än mer panik, tror att hon lever, och därför skär han halsen av henne i gropen för att säkerställa att hon verkligen är död.
Jag tänker att det är därför vi inte ser några större blodspår på någon annan plats, att hon blöder ut i gropen. Han får blod på ärmsluten och benet när han står på alla fyra/ligger över henne i gropen och överför det till bilen efteråt.
Är C högerhänt?
Jag tänker att det är därför vi inte ser några större blodspår på någon annan plats, att hon blöder ut i gropen. Han får blod på ärmsluten och benet när han står på alla fyra/ligger över henne i gropen och överför det till bilen efteråt.
Är C högerhänt?
Jag har nog läst det mesta i tråden men inte läst något ur FUP.
En fråga till Er som läst...
Har det framkommit om platsen, där sonen var med i bilen, som han både ströp och knivskar L?
Eller var L kvar och han skjutsade hem sonen, åkte tillbaka till platsen och flyttade henne till annan plats och där tog fram kniven för att avsluta det hela och försökte gömma henne.
Usch och fy vilken "man", så han ljög för sina "kompisar" och de var så dumma att de gick i fällan och trodde honom! Noterat att ingen av dessa i tråden har återkommit för att erkänna sina misstag med vad de skrivit för skit om B i tråden.