2022-08-08, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Jag kan uttala mig då jag frågat henne!

Grattis ändå att du verkat fått in vad jag försökt få in i din hjärna att man ej behöver vara en vän.

Din låtsaskompis skriver att den vet allt. Ok. Förstår du!?

Ja, du drar in andra människor. I nästa andetag skriker du dig blå i skallen att ngn skrivit ut ett namn. T.e.x Emils ex som t.o.m skrivit ut sitt namn här.

Vad tycker du om att Emil filmat andra som burit sig illa åt?

Finns där kanske ett arkiv nånstans? 🕵️
Att Emil filmat andra är väl totalt illrelevant för mordet.
Tänk att du hela tiden försöker så små frön att han skulle vara en bidragande orsak till det som hänt.

Nu är Lydia dömd..... Inga förmildrande omständigheter finns! Rätten har säkert tömt hans mobil så om det fanns nåt av värde har dom nog tagit upp det!
2022-08-08, 16:55
Medlem
Captainspiceds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemdalen62
Att Emil filmat andra är väl totalt illrelevant för mordet.
Tänk att du hela tiden försöker så små frön att han skulle vara en bidragande orsak till det som hänt.

Nu är Lydia dömd..... Inga förmildrande omständigheter finns! Rätten har säkert tömt hans mobil så om det fanns nåt av värde har dom nog tagit upp det!

Det kanske kan bli relevant en dag?😱 Emil kanske kände sig pressad.

Men jag förstår att du ej finner det relevant, du är bara sjukligt intresserad över vem Lydia blivit påsatt av, din lilla snuskhummer 😅

För det är ju det enda du tjatat om sedan dag ett. Vad sen Emil utsatts för är helt orelevant enligt dig.
2022-08-08, 17:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Captainspiced
Tur du har Google translate så du kan översätta allt .

Synd bara att Norska vännen är en bluff. Lydia har ingen kontakt med ngn i Norge mer än sin syster.

Denna Norska person som du sitter och snickesnackar med kunde inte ens svara på enkla frågor jag ställt tidigare. Frågor som ej avslöjar vem man är. Utan bara namn på ett husdjur, skola m.m

Berätta vad Lydias Guldfisk hette när hon bodde i Norge.

Enkel fråga.
Snickesnackar?
Det har aldrig slagit dig att Lydia inte berättat "allt" för dig eller Lasse?
Det finns vissa saker som man av olika anledningar inte berättar för någon. Alls. För att det undvika pekpinnar och tjafs.
Jag är övertygad om att Lydia noga valt vilken bild hon vill att andra skulle ha av hennes leverne.
Senast redigerad av Mumsbulle 2022-08-08 kl. 17:38.
2022-08-08, 17:37
Avslutad
Vilka svar är det du söker? Hur man än gör, så leder Lydias historik bakåt. Till kaoset hon skapat. Det spelar ingen roll hur mycket ni försöker skylla på brottsoffrets eventuella skuld, sanningen är att ingenting har framkommit som förmildrar någonting, eller lagt någon skugga över brottsoffret.
2022-08-08, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Snickesnackar?
Det har aldrig slagit dig att Lydia inte berättat "allt" för dig eller Lasse?
Det finns vissa saker som man av olika anledningar inte berättar för någon. Alls. För att det undvika pekpinnar och tjafs.
Jag är övertygad om att Lydia noga valt vilken bild hon vill att andra skulle ha av hennes leverne.

Som sagt, du känner henne inte.
Du förlitar dig på vad någon eller några få har sagt till dig. Jag kan vända på ditt tjafs och säga: Det har inte slagit dig att den som ger dig info, är så fruktansvärt bitter och sur på Lydia för att hon valde att bryta? Du vet, det finns de som är just detta, och kommer med den ena lögnen efter den andra, och ännu värre saker som jag ej tänker nämna här.
För du vet, den info man har kommer ju självklart inte bara från Lydia. Jag trodde du fattade det, men icke sa nicke.
2022-08-08, 19:21
Medlem
Citat:
Vilka svar är det du söker? Hur man än gör, så leder Lydias historik bakåt. Till kaoset hon skapat. Det spelar ingen roll hur mycket ni försöker skylla på brottsoffrets eventuella skuld, sanningen är att ingenting har framkommit som förmildrar någonting, eller lagt någon skugga över brottsoffret.

Du tjatar om kaoset hela tiden. Menar du på fullaste allvar att det är hennes fel att en person har kaos i sitt liv. Bara för att hon kanske har brutit med personen. Tanken har inte slagit dig att kaoset kanske orsakats av personen och att det varit orsaken till varför hon bröt? För som sagt, det finns många som fortfarande är vänner med henne och de har inte, och har inte haft något kaos heller? Hur förklarar du då det?
2022-08-08, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lasseliten2
Du tjatar om kaoset hela tiden. Menar du på fullaste allvar att det är hennes fel att en person har kaos i sitt liv. Bara för att hon kanske har brutit med personen. Tanken har inte slagit dig att kaoset kanske orsakats av personen och att det varit orsaken till varför hon bröt? För som sagt, det finns många som fortfarande är vänner med henne och de har inte, och har inte haft något kaos heller? Hur förklarar du då det?
Du själv har bla hävdat att Lydia blivit misshandlad av flera olika män, att det är flera olika män som förstört saker, bråkat och levt rövare.
Vad är det du menar då? Har Lydia plötsligt haft främlingar i sängen? Gift sig hipp som happ. Hur var det med den där "pillan"?? Var hon tvingad att gifta sig? Han hade också barn. Hur trir du att dem känner om de får läsa att Lasseliten2 hävdar att deras far misshandlat Lydia, drogat henne och tvingat henne till världens jippo på operan? Det finns fler som drabbats av Lydia Barth. Hur många barn är det som fått ha Lydia Barth som styvmor, "pappas nya "vän" eller flickvän"?

Menar du att Lydia inte har någon del i att hela hennes liv blev till skit? Hade hon bara lite otur?
Vad var det hon svarade på åklagarens fråga?
Vad var olyckshändelsen?!
-Jag är olyckshändelsen...

Jo,tack, det var väl det enda Barth inte ljög om i rätten.
2022-08-08, 20:30
Medlem
Citat:
Du själv har bla hävdat att Lydia blivit misshandlad av flera olika män, att det är flera olika män som förstört saker, bråkat och levt rövare.
Vad är det du menar då? Har Lydia plötsligt haft främlingar i sängen? Gift sig hipp som happ. Hur var det med den där "pillan"?? Var hon tvingad att gifta sig? Han hade också barn. Hur trir du att dem känner om de får läsa att Lasseliten2 hävdar att deras far misshandlat Lydia, drogat henne och tvingat henne till världens jippo på operan? Det finns fler som drabbats av Lydia Barth. Hur många barn är det som fått ha Lydia Barth som styvmor, "pappas nya "vän" eller flickvän"?

Menar du att Lydia inte har någon del i att hela hennes liv blev till skit? Hade hon bara lite otur?
Vad var det hon svarade på åklagarens fråga?
Vad var olyckshändelsen?!
-Jag är olyckshändelsen...

Jo,tack, det var väl det enda Barth inte ljög om i rätten.

Ja, hon har haft idioter som har slagit henne ja. Och det är ALDRIG OKEJ i min bok varje fall. Och jag kan ju även kalla det för kaos, men det förstår du inte tydligen.
Nya påhitt från din sida igen med "främlingar i sängen". Du tar priset, det vet du va? Du är så himla fixerad vid Lydia och hennes sexliv så det är helt otroligt ju.
Gift sig hipp som happ? Ja, senaste bröllopet var verkligen hipp som happ, och jag misstänker att det var just därför hon tog en pilla.
Det är DU Mumsbulle, som har tjatat om att Lydia skulle ha blivit drogad, inte jag.
Ja dt är några som har fått henne som styvmor, det stämmer. Och då kan du ju fråga dig själv vad de tyckte om det. Hur aktiverade dom blev...
Jodå, jag har inte sagt att hon själv inte var orsaken till vissa saker. Hon kunde vara lite för snabb för vissa, för på för sina idéer ibland, och att det därför rann ut i sanden av olika orsaker.
Men detta har fortfarande ingenting med själva brottet att göra.
Frågan är ju mer över vad det var som hände mellan henne och Emil från den kvällen och bakåt i ca 1 månad.
Men det vill du inte ta reda på, undrar varför...
2022-08-08, 20:44
Avslutad
Citat:
Ja, hon har haft idioter som har slagit henne ja. Och det är ALDRIG OKEJ i min bok varje fall. Och jag kan ju även kalla det för kaos, men det förstår du inte tydligen.
Nya påhitt från din sida igen med "främlingar i sängen". Du tar priset, det vet du va? Du är så himla fixerad vid Lydia och hennes sexliv så det är helt otroligt ju.
Gift sig hipp som happ? Ja, senaste bröllopet var verkligen hipp som happ, och jag misstänker att det var just därför hon tog en pilla.
Det är DU Mumsbulle, som har tjatat om att Lydia skulle ha blivit drogad, inte jag.
Ja dt är några som har fått henne som styvmor, det stämmer. Och då kan du ju fråga dig själv vad de tyckte om det. Hur aktiverade dom blev...
Jodå, jag har inte sagt att hon själv inte var orsaken till vissa saker. Hon kunde vara lite för snabb för vissa, för på för sina idéer ibland, och att det därför rann ut i sanden av olika orsaker.
Men detta har fortfarande ingenting med själva brottet att göra.
Frågan är ju mer över vad det var som hände mellan henne och Emil från den kvällen och bakåt i ca 1 månad.
Men det vill du inte ta reda på, undrar varför...
Lydia låg på psyket för att vila upp sig, efter att hon failat med studier, boende, barn, allt. Det är vad som hände månaden (nästan 2) innan hon dödade.

Vad är det du inte förstår? Det var du som skrev att Lydia inte ville gifta sig, att hon tagit "nån pilla" (vad det nu är) och att hon var hög som ett hus för att ens klara av att gifta sig...
https://streamable.com/w98fq0

Det märkliga är att du påstod att Lydia inte ville gifta sig med Kimmo heller.
Hur var det med Fernando?
Varför gifta sig om man inte vill? I rätten sa hon att hon och Emil skulle gifta sig till sommaren? I hennes fantasi kanske...
2022-08-08, 20:49
Medlem
Citat:
Lydia låg på psyket för att vila upp sig, efter att hon failat med studier, boende, barn, allt. Det är vad som hände månaden (nästan 2) innan hon dödade.

Vad är det du inte förstår? Det var du som skrev att Lydia inte ville gifta sig, att hon tagit "nån pilla" (vad det nu är) och att hon var hög som ett hus för att ens klara av att gifta sig...
https://streamable.com/w98fq0

Det märkliga är att du påstod att Lydia inte ville gifta sig med Kimmo heller.
Hur var det med Fernando?
Varför gifta sig om man inte vill? I rätten sa hon att hon och Emil skulle gifta sig till sommaren? I hennes fantasi kanske...

Nä nu får du verkligen sluta hitta på en massa skit Mumsebulle.
Jag har sagt att hon tagit en pilla, INTE att hon blev tvingad till att ta en pilla, det är jävligt stor skillnad!
Jag har sagt det om giftemålet hon hade med Müfit, ingen annan. Länken du lagt in är från bröllopet med Kimmo och inte Müfit.
Jag har aldrig sagt att inte ville gifta sig med Kimmo.
Som sagt, nu får du sluta hitta på en massa lögner hela tiden. Det är jävligt tröttsamt och förstår tråden dessutom!
2022-08-08, 20:57
Avslutad
Citat:
Nä nu får du verkligen sluta hitta på en massa skit Mumsebulle.
Jag har sagt att hon tagit en pilla, INTE att hon blev tvingad till att ta en pilla, det är jävligt stor skillnad!
Jag har sagt det om giftemålet hon hade med Müfit, ingen annan. Länken du lagt in är från bröllopet med Kimmo och inte Müfit.
Jag har aldrig sagt att inte ville gifta sig med Kimmo.
Som sagt, nu får du sluta hitta på en massa lögner hela tiden. Det är jävligt tröttsamt och förstår tråden dessutom!
Det är från Kimmo och Müfit...
Sen kan du själv se över din historik, då det är precis vad Du själv skrivit.
2022-08-08, 21:09
Medlem
Citat:
Det är från Kimmo och Müfit...
Sen kan du själv se över din historik, då det är precis vad Du själv skrivit.

Tittade bara första sekunden, så mitt fel där.
Men jag har EJ sagt det du nu påstår, så plocka fram där jag har skrivit att hon blev drogad! Plocka även fram där jag sagt att Hon ej ville gifta sig med Kimmo!
Se så, sluta med dina lögner nu och plocka fram det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in