Citat:
Ursprungligen postat av
Mumsbulle
Du själv har bla hävdat att Lydia blivit misshandlad av flera olika män, att det är flera olika män som förstört saker, bråkat och levt rövare.
Vad är det du menar då? Har Lydia plötsligt haft främlingar i sängen? Gift sig hipp som happ. Hur var det med den där "pillan"?? Var hon tvingad att gifta sig? Han hade också barn. Hur trir du att dem känner om de får läsa att Lasseliten2 hävdar att deras far misshandlat Lydia, drogat henne och tvingat henne till världens jippo på operan? Det finns fler som drabbats av Lydia Barth. Hur många barn är det som fått ha Lydia Barth som styvmor, "pappas nya "vän" eller flickvän"?
Menar du att Lydia inte har någon del i att hela hennes liv blev till skit? Hade hon bara lite otur?
Vad var det hon svarade på åklagarens fråga?
Vad var olyckshändelsen?!
-Jag är olyckshändelsen...
Jo,tack, det var väl det enda Barth inte ljög om i rätten.
Ja, hon har haft idioter som har slagit henne ja. Och det är ALDRIG OKEJ i min bok varje fall. Och jag kan ju även kalla det för kaos, men det förstår du inte tydligen.
Nya påhitt från din sida igen med "främlingar i sängen". Du tar priset, det vet du va? Du är så himla fixerad vid Lydia och hennes sexliv så det är helt otroligt ju.
Gift sig hipp som happ? Ja, senaste bröllopet var verkligen hipp som happ, och jag misstänker att det var just därför hon tog en pilla.
Det är DU Mumsbulle, som har tjatat om att Lydia skulle ha blivit drogad, inte jag.
Ja dt är några som har fått henne som styvmor, det stämmer. Och då kan du ju fråga dig själv vad de tyckte om det. Hur aktiverade dom blev...
Jodå, jag har inte sagt att hon själv inte var orsaken till vissa saker. Hon kunde vara lite för snabb för vissa, för på för sina idéer ibland, och att det därför rann ut i sanden av olika orsaker.
Men detta har fortfarande ingenting med själva brottet att göra.
Frågan är ju mer över vad det var som hände mellan henne och Emil från den kvällen och bakåt i ca 1 månad.
Men det vill du inte ta reda på, undrar varför...