2021-11-03, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Om du inte inser vad som vore imponerande med att hon kunde lyfta en vuxen man på ren armstyrka tror jag inte jag kan förklara så du förstår
Du har väl ingen aning om Lydias armstyrka/muskelstyrka?
På Polisens mug shot signalerar hon kraftfull, vilande explosivitet. Lägg därtill en rejäl dos aggressivt adrenalin, så kan jag mycket väl tänka mig att hon kunde lyft upp "en vuxen man", en man vars vikt du dessutom inte har en aning om..

Men vill du både vara imponerad och otrevlig, så skall jag inte störa din kväll mer.
2021-11-03, 18:53
Medlem
Citat:
Och var Lydia en topptränad styrkelyftare? Jag har tränat hela livet och varit ihop med vältränade kvinnor. Ingen av dom, utom en, kunde bänka ens i närheten... så nej, den fågeln flyger inte hur gärna du nu än vill det

Om du står några cm ifrån en person tar tag runt personens hals och lyfter i aggression tycker inte jag låter som att du måste vara pippi långstrump. Du anar inte hur starka människor kan bli när dom blir arga. Jag vet!
2021-11-03, 18:54
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Och var Lydia en topptränad styrkelyftare? Jag har tränat hela livet och varit ihop med vältränade kvinnor. Ingen av dom, utom en, kunde bänka ens i närheten... så nej, den fågeln flyger inte hur gärna du nu än vill det

Påstod jag det ? Nu får du väl ge dej jag skrev att det inte var osannolikt att hon kunde lyft sin pojkvän på säj 57 kg en bit över marken. När saker inte passar dej då lägger du ord i andras mun. Dina ex är jag inte det minsta intresserad av vad dom kunde å inte, för jag har ingen aning om hur dom ser ut

å sluta lipa, har du inte fått lära dej att det är fult att lipa
2021-11-03, 18:58
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinah78
Du har väl ingen aning om Lydias armstyrka/muskelstyrka?
På Polisens mug shot signalerar hon kraftfull, vilande explosivitet. Lägg därtill en rejäl dos aggressivt adrenalin, så kan jag mycket väl tänka mig att hon kunde lyft upp "en vuxen man", en man vars vikt du dessutom inte har en aning om..

Men vill du både vara imponerad och otrevlig, så skall jag inte störa din kväll mer.
Vad är otrevligt med att påpeka att det är extremt osannolikt?
2021-11-03, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
När ska detta rånförsöket ha skett?

Oj, minns inte vilket år det var. Det måste varit när hon var runt 15? Vågar inte vara mer exakt. Jag vet att det är längesedan, men samtidigt visar det att hon redan då hade ett intresse för vapen.
2021-11-03, 18:59
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Om du står några cm ifrån en person tar tag runt personens hals och lyfter i aggression tycker inte jag låter som att du måste vara pippi långstrump. Du anar inte hur starka människor kan bli när dom blir arga. Jag vet!
Jag vet också, jag har själv lyft en vuxen man så. Men jag var nog en smula mer vältränad då än Lydia
2021-11-03, 19:01
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Påstod jag det ? Nu får du väl ge dej jag skrev att det inte var osannolikt att hon kunde lyft sin pojkvän på säj 57 kg en bit över marken. När saker inte passar dej då lägger du ord i andras mun. Dina ex är jag inte det minsta intresserad av vad dom kunde å inte, för jag har ingen aning om hur dom ser ut

å sluta lipa, har du inte fått lära dej att det är fult att lipa
Det var inte jag som refererade till topptränare styrkelyftare, eller hur?
2021-11-03, 19:02
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madssons
Oj! Jag har aldrig sett henne lugn och sansad och heller aldrig hört att hon skulle vara lugn och sansad. Däremot är hon väldigt trevlig till en början mot alla vet jag av egen erfarenhet, kan även vara generös vad jag förstått av nära till henne men sen spårar det. Men lugn och sansad ligger absolut inte i hennes natur. Hon är hyperaktiv, bossig och vill stå i centrum.
Resten har jag redan skrivit, redan för många många år sedan tryckte hon upp ett av sina ex mot väggen, höll handen runt hans hals, lyfte honom flera cm från golvet och sa att hon skulle döda honom för att han ville lämna henne. Efter det ångrade hon sig och ville att dom skulle lösa allt.
Kan tillägga att flera av hennes ex varit betydligt kortare än henne och flera kg under så att hon kunnat gjort detta är absolut inget konstigt.

Vadå vart hon skulle kommit ifrån? Hon är från Norge. Kom hit - 93 tror jag.
Den yngsta dottern är född i Stockholm 1990 står det, men kan ju i o f s stå fel.
K och M är ju inte så små, inte mindre än henne.
Senast redigerad av Cedderik 2021-11-03 kl. 19:08.
2021-11-03, 19:04
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Det var inte jag som refererade till topptränare styrkelyftare, eller hur?

Det gjorde inte jag heller läs inlägget igen, det står off topic före min redovisning av rekordet, jag ville bara visa vad jag tycker är imponerande, så läs gärna igen och försök ta in rätt den här gången
2021-11-03, 19:06
Medlem
DreamTwisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMC64
Det gjorde inte jag heller läs inlägget igen, det står off topic före min redovisning av rekordet, jag ville bara visa vad jag tycker är imponerande, så läs gärna igen och försök ta in rätt den här gången
Fine, ingen otränad kvinna lyfter så tungt. Var det klart nog?
2021-11-03, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cedderik
Den yngsta dottern är född i Stockholm 1990 står det, men kan ju i o f s stå fel.

Det kan stämma, för som jag skrev så tror jag det var 93 men absolut inte säker. Var hittar du informationen? Blev själv nyfiken.
2021-11-03, 19:08
Medlem
BMC64s avatar
Citat:
Fine, ingen otränad kvinna lyfter så tungt. Var det klart nog?

Hur tung var mannen hon skulle ha lyft i inlägget vi diskuterar, vart framgår vikten ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in