Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Hm...kanske var det exklusive honom själv då om nu även Pernroth var med under själva förhandlingen. Skit samma - hur som helst så angav Esbjörn för journalister att en man deltagit via telefon och det var just Binninge. Binninge ringde upp mig kort efter att förlikningen var undertecknad och berättade om utfallet vilket jag också då hintade om i tråden INNAN det blev känt via massmedia dagen efter. Hur skulle jag veta detta om det nu var så att jag bara diktade ihop att jag hade en direktlina till JB, som nighter825 och någon annan så länge försökt påskina vara fallet.
Njaee, du var först med att en förlikning ingåtts så någon direktlinje hade du ju.
Dessutom skaffade du även fram de ursprungliga inlägg 1 sid 1 med alla inlagorna, kudos för de.
Så vi vet att du läst alla inlagor och har en något mer nyanserad bild än t.ex den djävla ängeln.
Sen kan vi vara överens om att vi inte är överens utan att slänga så mycket invektiv kring oss.
Vissa fakta som vi uppfattar olika är ändå fakta och det kan du hålla med om.
Sen har vi ännu en hel del ännu obevisade påståenden som vi gärna skulle få bevisning för.
Kan du som verkar mer bundis med änglafan, förmå hen att åtminstone försöka bevisa sina påståenden?
Finns övermaga von oben attityd och nedlåtande kommentarer från hen, tycker nog det räcker nu.