2022-08-03, 00:51
Medlem
U22s avatar
Har ansökt om ett lån hos Svea nu. Väntar på besked.
Nekas jag så provar jag kreditkorten. Mvh
Citera
2022-08-03, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
En skuldrådgivare låter klokt som då samlar ihop och tar över lånen och så gör ni en återbetalningsplan.
Med Kronofogden kan du göra en avbetalningsplan som passar just din ekonomiska situation - om det nu skulle gå den vägen. 6000kr är ett litet belopp i skuldvärlden - detta fixar du!

Skuldrådgivare tar inte över lånen men jag vet inte om de kan tipsa om banker kreditgivare som kan.

Kronofogden gör inga avbetalningsplaner.
Citera
2022-08-03, 08:38
Medlem
Ghastens avatar
Alltså det första lånet på 900 att du inte ens får låna till det. Jag hade helt slutat prata med din vidriga släkt. Eller så kan det vara att du lånat men inte betalat tillbaka. Vi vet inte hela storyn.

Men se till som sagt bli av med dem viktigaste först.
Citera
2022-08-03, 13:48
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shawshaw
Skuldrådgivare tar inte över lånen men jag vet inte om de kan tipsa om banker kreditgivare som kan.

Kronofogden gör inga avbetalningsplaner.

Hade själv en skuld hos Kronofogden för några år sedan och då gick det utmärkt med en avbetalningsplan.
Citera
2022-08-03, 15:32
Medlem
U22s avatar
Väntar på besked från Svea.
Konatigt, när jag ringde de sa de att jag skulle få besked samma dag.
Nu har det gått en dag och jag har inte hört nåt från dem.
Citera
2022-08-03, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Astralhopp
Hade själv en skuld hos Kronofogden för några år sedan och då gick det utmärkt med en avbetalningsplan.

Dom skriver ju till och med på sin hemsida att dom inte gör avbetalningsplaner om man har skulder till enskilda.
Citera
2022-08-03, 19:19
Medlem
Astralhopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lasse-Gnesta
Dom skriver ju till och med på sin hemsida att dom inte gör avbetalningsplaner om man har skulder till enskilda.

Ok, det var bättre förr
Citera
2022-08-04, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gissa vem
Japp! Det är precis det man ska! Soffa från grovsoprummet, kastruller från Myrorna, ta med sängen från sitt föräldrahem, ta vara på gamla tjock-TV:n moster Märta har stående i garaget, osv. Samla burkar, cykla istället för månadskort på kollektivtrafiken och leta extrapriser på kort datum när man handlar!
Fan vad bortskämda folk är nu för tiden...

Fy fan vad jag håller med om ovanstående. Hade jag varit ensamstående utan barn hade jag lätt sålt av allt jag hade hellre än att sätta mig i skiten på det sättet. Är man inte så kräsen går det att få ihop ett okej bohag mer eller mindre gratis.
Citera
2022-08-04, 16:03
Medlem
U22s avatar
Lånet blev inte beviljat.
Ansökte om kreditkort hos min bank och det beviljades, men jag måste vänta tills kortet kommer hem innan jag kan använda det.
Hoppas låntagarna skonar mig i några dagar till.
Citera
2022-08-04, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av U22
Lånet blev inte beviljat.
Ansökte om kreditkort hos min bank och det beviljades, men jag måste vänta tills kortet kommer hem innan jag kan använda det.
Hoppas låntagarna skonar mig i några dagar till.

På några dagar hinner det max komma någon påminnelse
Citera
2022-08-04, 21:45
Medlem
Idiadors avatar
Ett sätt att snabbt få snabba cash är att sälja sin röv eller suga av äckliga gubbars snoppar. Snabbt, smidigt och utan några krusiduler. Det finns siter därute där du kan sälja dig själv, det spelar ingen roll om du är man eller kvinna. Bara tuta och köra.
Och vips, så har du löst dina problem. Lätt som en plätt. Enkelt.
Citera
2022-08-05, 13:49
Medlem
U22s avatar
Okej fuck, det gick inte att betala fakturor med det kreditkortet från min bank.
Har ni tips på kreditkort där man kan göra det 100%?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in