Citat:
Ursprungligen postat av
Krokodiltand123
Har suttit och läst litet av vad ni skriver här i tråden. Kan helt ärligt inte förstå de sympatier med GM (ja, han har tydligen gått och misshandlat folk i tunnelbanan och bla slagit en tjej i bakhuvudet med knytnävsslag). Givetvis inget som rättfärdigar ett tvivelaktigt ingripande med dödlig utgång. DOCK hade han, troligtvis, levt idag om han bara betett sig. Något säger mig också att det även finns medicinska orsaker till detta. Han hade även utdelat slag mot ansiktet mot OV. Rätta mig om jag är felinformerad men förstår inte det proportion av hat dessa två OV får. Självklart var deras intention inte att personen skulle dö. De vet givetvis vilka konsekvenser det skulle innebära i efterhand…
Hur vet du att han utdelat ett slag mot den kvinnliga jihadisten? Det är bara vad hon säger ju, så vi låter det stanna som en obekräftad uppgift. Och hur vet du att deras intention INTE var att döda Juha? Jag är ÖVERTYGAD om att det just var deras intention, jag har läst koranen så jag förstår dessa ordningsvakter mycket väl. Jag håller med dig om att de känner till konsekvenserna men tror inte dom bryr sig, så länge de gör sin ande glad och nöjd så är dom själv nöjda. Jag tror att de såg Juha och tänkte att "nu jävlar dödar vi den vita mannen, han är ändå haram".
"stryp ut honom" (Första ordern i mordkommandot)
"jag ströp honom hårt och länge" (meddelar att uppdraget är slutfört)
"andas han?" (kontroll av resultat)
"vänta, gör inget" (säkerställa resultat)
ALLA människor borde veta att människan inte överlever utan syre.